N35

- ennen lapsia rinnat olivat vähintään lievästi tubulaariset eli nännit eivät juuri erottuneet ja malli suippo tötterö, eri paria (a ja b) , toisen lapsen jälkeen ovat lähes saman kokoiset pieni B, nännit erottuvat, nännipihat pienentyneet ja rinnat kiinteytyneet terhakoiksi pystyiksi
(Johtunee hormonaalista muutoksista) niin ja imetin 2 x vuoden
- paino ennen lapsia 52-55kg, edelleen sama, mutta treenin ja terveellisemmän ruokavalion ansioista rasvaprosentti pudonnut n. 22 -> 14
- kummastakaan raskaudesta ei tullut yhtään raskausarpea, alaselässä on 12-vuotiaasta asti ollut viiruja kasvupyrähdyksestä
- 1. synnytyksessä tehtiin eppari ja lisäksi 2. asteen repeämä, noiden takia välilihassa ja emättimen sisällä on todella paljon arpikudosta, jonka takia sekä siksi että 2. synnytyksen (josta tuli vain nirhauma ja pari tikkiä emättimen sisälle) jälkeen aloin treenaamaan lantionpohjan lihaksia, emätin on tiukempi kuin ennen synnytyksiä. Koska lopetin hormonaalisen ehkäisyn, se on myös aina kosteampi ja olen saanut mieheltä kehuja tuntumasta erityisesti vasta kahden synnytyksen jälkeen. Ulkoisia pysyviä muutoksia ei juuri ole paitsi tietysti vähän siinä välilihan alueella.
- vatsanahka tuntuu löysemmältä toisen synnytyksen jälkeen kuin ensimmäisestä palauduttuani, kilot (15) lähtivät kummallakin kerralla noin puolessa vuodessa ja paino käväisi n. 50 kg:ssa imetyksen loppuaikana kunnes nousi 53-55 kiloon takaisin. En laihduttanut.
Ja nyt on lapsiluku täynnä!
Lapset 8 ja 2v.
Miten sinulle kävi?

• ylös 13
  • alas 28

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

Kahden lapsen jälkeen (olen nyt 32, lapset 6kk ja 3v,2kk) ei merkkejä raskauksista, imetyksistä tai synnytyksistä. Kaikki palautui ennalleen. Olen muutaman kilon hoikempi kuin ennen ekaa raskautta ja kiinteämpi.

• ylös 10
  • alas 13
Vierailija

Pohkeet, takapuoli, vatsa, rinnat ja alaselkä täynnä raskausarpia. Rinnat isommat, mutta roikummat. Lantio leveämpi, vartalonmalli enemmän tiimalasi. Keho kauttaaltaan löllömpi, mutta se on ihan omaa syytä ja treenin puutetta. Ylipäätään aika paljon tanttamaisempi olen.
Siitä huolimatta kun nyt makaan nukkuva pienokainen rinnallani, lapsen tyytyväistä tuhinaa kuunnellen, en koe minkäänlaista harmitusta näistä kehoni muutoksista. Mietiskelinkin tuossa eräänä päivänä, että itseäni ne eivät häiritse ollenkaan! Harmi vaan, että ympäröivä maailma ei ole samaa mieltä...

• ylös 32
  • alas 4
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Raskausarpia vatsalla. Alapäässä oli tikkejä ja niistä jäi pieni arpi välilihaan, mut emätin sisältä parempi kuin ennen (tuntoherkempi), olen kyllä treenannut lantionpohjalihaksia. Rinnat aikalailla samanlaiset kuin ennen, imetin yli vuoden. Painan 5 kg vähemmän kuin ennen raskautta, mut kiinteydessä olis parantamisen varaa.

Vierailija

Kaikki muuten ihan ok,mutta laittoivat synnärillä muijalle kusta päähän.
lapsi kohta 4v.

• ylös 9
  • alas 11
Vierailija

Raskausarpia vatsa täynnä. Mulla oli todella isot mahat*3 ja venynyt vatsanahka ei todellakaan ole palautunut. Sellainen pussi tuossa alavatsalla.

Rinnat pieneni D-> B ja ovat roikkuvat nyt. 3*12kk imetystä.

Alapäästä en osaa sanoa. Nykyinen mies ei tiedä, miltä tunnuin ennen lapsia ja exältä en viitsi kysyä.

Paino nykyään sama kuin ennen esikoista (62kg, 168cm). Välillä olen painanut 57kg, mutta nykyään mulla on lihakset, jolloin en tuohon alempaan painoon halua. Rasvaprosentti on 19, minusta 14 on naiselle ihan liian vähän. Mulla oli joskus 13 ja oli aika surkea näky. Treenaan 5 kertaa viikossa, jolloin kroppa on tietysti tissejä ja vatsanahkaa lukuunottamatta timmi.

35 ikää ja tosiaan kolme lasta.

Vierailija

Tissit arpeutui, ja vähän roikkuu, mutta jäivät kuppikoon suuremmiksi, mikä on positiivista.En ole niitä murehtinut, koska eivät olleet ennenkään kummoiset. Toiseen säären tuli suonikohjuja. Tosi ärsyttävää! Alapää on nykyään aika ruma, ja kai se löysempikin on. Tuli aika paljon revettyä.. Vatsasta ei huomaa että olen ollut 2 kertaa raskaana, onneksi koska vatsani ja kapea vyötäröni on ollut aina parhaita puoliani. Ylinmääräisiä kiloja ei ole jäänyt, vaikka lihoinkin paljon raskausaikana. Kaiken kaikkiaan olen oikein tyytyväinen itseeni.

Vierailija

Hauskaa kun ne jotka ovat palautuneet hyvin niin saavat alaoeukkuja ja ne joilla on jäänyt arpia ja läskiä niin saavat yläpeukkuja. :D Molemmat rehellisiä tarinoita mutta täällä hyväksytään vaan ne jotka eivät ole jääneet ehkä ihan niin viehättäviksi.

Vähän sama asia kun se että lihavalle ei saa koskaan huomautella hänen painostaan eikä antaa vinkkejä painonpudotukseen mutta laihoja saa aivan vapaasti kauhistella kaikkien kuullen ja antaa vinkkejä kuinka parantaa ulkonäköään lihoamalla muutama kilo tai treenaamalla itselleen lihasmassaa.

Sitten joku täällä sanoi että harmi kun yhteiskunta ei hyväksy tällaista arpista vaikka itse on tyytyväinen kun av: yhteiskunta on usein osoittanut sen että juuri nämä hyväksytään muttahe jotka pitävät itsestään ja terveydestään parempaa huolta tai omaavat hyvät geenit ovat ehdoton nou nou!

Ja joku vielä veti sen valttikortin että "vaikka jäikin kroppa huonommaksi kuin ennen raskautta niin silti täällä tyytyväisenä köllöttelen vauvan kanssa!" Kuule, vähintään ihan yhtä tyytyväisenä minä täällä köllöttelen lasteni kanssa vaikka raskauksista ei mitään merkkejä jäänytkään! Kyllä meidänkin, hyvin palautuneiden, lapset ovat ihan yhtä onnellisia kuin teidän!

Rest my case

• ylös 30
  • alas 3
Vierailija

Mun vartaloni muuttui lasten myötä näin: päästä varpaita kohti Rinnat roikkuu ja on arpiset ja niissä rasvapatteja, vatsassa leikkausarpi ja ehkä aavistus raskausarvista, alapäässä väliliha tai siis se nahka lähtee alempaa, kuin ennen onkohan sitten synnytys venyttänyt vai huonosti tikattu. Peräpukama joskus ilmestyy uudelleen tuli viimeisessä synnytyksessä. Jalka levinnyt ts. painunut kai jotenkin kasaan

Tämän lisäksi olen lihonut n.30kg ja rypistynyt, mutta näillä ei tietääkseni ole mitään tekemistä lasten kanssa.

4 lasta mulla.

Vierailija

Rinnat kasvoivat 2kuppikokoa ja muuttuivat roikoiksi, nännit ja nännin pihat kasvoivat tosi paljon. Rinnoissa on arpia "kainalon puolella".

Loppu raskaudessa vatsanahkaan tuli todella paljon raskausarpia, ne ovat haalenneet tosi paljon mutta varsinkin navan alla ovat hyvin näkyvissä edelleen.

Vatsaan jäi pehmeä pömppö joka ei taida lähteä koskaan pois. Lantio leveni (huomasi hyvin kun oli saanut raskauskilot pois ja vanhat housut kinnasivat).

Alaselkä jäi vähän notkolle ja vaikka olen hyvä ryhtinen niin se ei oikene.

Olin 22v kun sain lapsen, hieman sellaiseksi tätimäiseksi jäin. Paino on sama kuin ennen raskautta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pohkeet, takapuoli, vatsa, rinnat ja alaselkä täynnä raskausarpia. Rinnat isommat, mutta roikummat. Lantio leveämpi, vartalonmalli enemmän tiimalasi. Keho kauttaaltaan löllömpi, mutta se on ihan omaa syytä ja treenin puutetta. Ylipäätään aika paljon tanttamaisempi olen.
Siitä huolimatta kun nyt makaan nukkuva pienokainen rinnallani, lapsen tyytyväistä tuhinaa kuunnellen, en koe minkäänlaista harmitusta näistä kehoni muutoksista. Mietiskelinkin tuossa eräänä päivänä, että itseäni ne eivät häiritse ollenkaan! Harmi vaan, että ympäröivä maailma ei ole samaa mieltä...

Joo ei ehkä nyt haittaa, mutta kyllä se totuus sinullekin valkenee, kun pääset vauva ja pikkulapsiajasta ja ehdit ihan kunnolla katsoa peiliin.

Vierailija

9 vielä.

Niin ja kengänkokoni kasvoi! Ennen minulla oli 37, nyt käytän 38 koon kenkiä. Jalkapöytä ikäänkuin levisi hieman. Jalka ei kasvanut pituutta. Nykyisin on hankalampaa löytää hyvin istuvia kenkiä.

Vierailija

Kirjoitin pitkän vastauksen mutta se oli liian itseäni kehuva joten poistin sen. Sanotaan vain että raskaudet ja imetykset ovat kohdelleet minua silkkihansikkain. Muuten elämä on ollut vaikeaakin.

Vierailija

Rinnat pieneni jonkin verran. Vatsanahka on löysempi. Painoin ennen 1.lasta 51, nyt 10 vuotta myöhemmin 3.lapsen jälkeen 54 (vauva 6kk). Nännit muutti väriä tummemmaksi. Alakertaan en oo kurkkinu, kai siellä joku eppariarpi on. Vaikee sanoa miltä näyttäisin ilman noita raskauksia. Ite oon ihan tyytyväinen. Pituus 161

Vierailija

No minä näen peilistä kauniin naisen enkä ole edes ajatellut mulla olevan raskausarpia, vaikka tottakai on! Varmaan niihin kiinnittäisi enemmän huomiota jos olisivat sellaisia vatsan poikki meneviä ja aivan keskellä vatsaa, en tiedä. Omani ovat näköjään alavatsan sivulla jonkun verran. Nämä isot löysät rinnathan ovat ihanat. Nuorena kärsin pienistä B-kupeistani ja toivoin isoja rintoja. Sain sellaiset, roikkuminen ei haittaa. 

Synnytysten myötä elämään tulivat emätinorgasmit jokaisessa yhdynnässä, ei voisi olla paremmin. 

Vaikka ei olisi tehnyt lapsia, niin jokainen ihminen vanhenee. Mielelläni vanhehen isorintaisena ja seksistä nauttivana vaikkakin sitten raskausarpisena naisena. Miehet juoksevat perässä vaikka olen varattu. Kauneus kun tulee itsensä hyväksymisestä, sitä ei moni ymmärrä.

Vierailija

Mulla sama kuin ap:lla eli rinnat ovat naisellisemmat kahden imetyksen jälkeen. Välillä tuntui koomiselta kun vauva imi vain toisesta rinnasta ja pelkäsin että kokoero jää. Onneksi ei jäänyt.

Vierailija

Poikittaisen sektioarven vuoksi vatsalihaksissa ja vatsanahassa ruma epäsymmetrinen kohouma. Rinnat ja alakerta pysyneet täsmälleen samanlaisena(sektio, en imettänyt koska vauva syntyi keskosena eikä pystynyt imemään rintaa).
 Takapuoli muuttunut lihaksettomaksi roikoksi liikkumattomuuden ansiosta(ennen urheilin aktiivisesti). Tämän asian aijon pistää ojennukseen ennen kesää.

Vierailija

N35 kirjoitti:
- ennen lapsia rinnat olivat vähintään lievästi tubulaariset eli nännit eivät juuri erottuneet ja malli suippo tötterö, eri paria (a ja b) , toisen lapsen jälkeen ovat lähes saman kokoiset pieni B, nännit erottuvat, nännipihat pienentyneet ja rinnat kiinteytyneet terhakoiksi pystyiksi
(Johtunee hormonaalista muutoksista) niin ja imetin 2 x vuoden
- paino ennen lapsia 52-55kg, edelleen sama, mutta treenin ja terveellisemmän ruokavalion ansioista rasvaprosentti pudonnut n. 22 -> 14
- kummastakaan raskaudesta ei tullut yhtään raskausarpea, alaselässä on 12-vuotiaasta asti ollut viiruja kasvupyrähdyksestä
- 1. synnytyksessä tehtiin eppari ja lisäksi 2. asteen repeämä, noiden takia välilihassa ja emättimen sisällä on todella paljon arpikudosta, jonka takia sekä siksi että 2. synnytyksen (josta tuli vain nirhauma ja pari tikkiä emättimen sisälle) jälkeen aloin treenaamaan lantionpohjan lihaksia, emätin on tiukempi kuin ennen synnytyksiä. Koska lopetin hormonaalisen ehkäisyn, se on myös aina kosteampi ja olen saanut mieheltä kehuja tuntumasta erityisesti vasta kahden synnytyksen jälkeen. Ulkoisia pysyviä muutoksia ei juuri ole paitsi tietysti vähän siinä välilihan alueella.
- vatsanahka tuntuu löysemmältä toisen synnytyksen jälkeen kuin ensimmäisestä palauduttuani, kilot (15) lähtivät kummallakin kerralla noin puolessa vuodessa ja paino käväisi n. 50 kg:ssa imetyksen loppuaikana kunnes nousi 53-55 kiloon takaisin. En laihduttanut.
Ja nyt on lapsiluku täynnä!
Lapset 8 ja 2v.
Miten sinulle kävi?

Kuvia kehiin, muuten ei avauksella mitään merkitystä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat