Mitä mieltä mun mitoista ja apua kiinteytykseen!
Tässä nykyiset mittani ja suluissa mitat 8kk takaa.
Pituus 172cm
Paino 62,5kg (77kg)
Vyötärö 71cm (97cm)
Lantio 83cm (105cm)
Tossa vatsan seudulla vieläkin ylimääräistä ja iho on aika löysä. Selviääkö siitä muulla kuin kirurgin veitsellä? Takapuolikin on vähän valahtanut, millä sen saisi pystymmäksi?!
Onko täällä muita laihduttajia? Olisi kiva vaihtaa kokemuksia.
Kommentit (7)
Itse olen tän aamun punnituksen mukaan (suluissa vuosi-puoltoista sitten)
168,5cm
54,5kg (89,9kg)
Vyötärö 59cm (80cm)
Lantio 95cm (105cm)
Tyytyväinen olen, ja sinunkin pitäisi! Hyvään suuntaan olemme menossa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tän aamun punnituksen mukaan (suluissa vuosi-puoltoista sitten)
168,5cm
54,5kg (89,9kg)
Vyötärö 59cm (80cm)
Lantio 95cm (105cm)Tyytyväinen olen, ja sinunkin pitäisi! Hyvään suuntaan olemme menossa.
Olenkin tyytyväinen. :) Enää ei ole laihdutus tavoitteena, vaan kiinteytys ja siihen kaipaan apuaa.
Hyvin olet itsekin laihtunut! Mitä teit että pääsit noihin mittoihin? Minä liikun nykyään paljon ja syön järkevästi. Alkuun painoa lähti 4kg kuukaudessa nyt enää puoli kiloa kuussa.
Ap
Mun mielestä sun lantion mitta on kyllä tosi pieni. Mittasitko oikein? Ei näytä kyllä varmaan kivalta, jos on oikea mitta. Pepputreeniä!!! Muutenkin treeniä. Kotona tai salilla. Kotonakin saa tosi hyviä tuloksia, jos hankkii pari kahvakuulaa avuksi. Ilmeisesti sun liikkuminen on jotain muuta kuin lihaskuntoa? Sitä tarvitaan ehdottomasti kiinteytymiseen.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä sun lantion mitta on kyllä tosi pieni. Mittasitko oikein? Ei näytä kyllä varmaan kivalta, jos on oikea mitta. Pepputreeniä!!! Muutenkin treeniä. Kotona tai salilla. Kotonakin saa tosi hyviä tuloksia, jos hankkii pari kahvakuulaa avuksi. Ilmeisesti sun liikkuminen on jotain muuta kuin lihaskuntoa? Sitä tarvitaan ehdottomasti kiinteytymiseen.
Mä mittaan uudestaan! Olen kyllä malliltani aika tasapaksu pötkylä. :(
Ap
Lenkkeilin ja aloin syödä oikein. Avainsanana varmaan ero :D On se elämä mukavampaa tämän kokoisena vaikka se vaatiikin pidättäytymistä herkuista.
Salille mars.