Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki miehet, lukekaa tämä! (vain miehille!)

Vierailija
29.01.2016 |

Miehet, olette ihania. Arvostan ja kunnioitan teitä! Mulla on maailman upein isä, mahtava veli, ihana ja rakastava aviomies ja kaksi niin mielettömän hienoa poikaa. Miehet, te olette tärkeitä! Suojelette, puolustatte, kannustatte, rakastatte. Jatkakaa samaan malliin huolimatta joistain katkerista tai hankalista naisista. Ne hormonit, kyllä te tiedätte ja ymmärrätte. Tsemiä teille kaikille, jaksatte meitä naisia!

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet, olette ihania. Arvostan ja kunnioitan teitä! Mulla on maailman upein isä, mahtava veli, ihana ja rakastava aviomies ja kaksi niin mielettömän hienoa poikaa. Miehet, te olette tärkeitä! Suojelette, puolustatte, kannustatte, rakastatte. Jatkakaa samaan malliin huolimatta joistain katkerista tai hankalista naisista. Ne hormonit, kyllä te tiedätte ja ymmärrätte. Tsemiä teille kaikille, jaksatte meitä naisia!

T. mies

Vierailija
2/34 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kyllä ihan nainen, kaikkien ei tarvitse kokea katkerina miesvihaa. Ei ole siihen syytä! Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. Naiset, tää ketju EI ollut teille! ♡ ihan rakkaudella, mutta... Ap

Vierailija
4/34 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on kyllä ihan nainen, kaikkien ei tarvitse kokea katkerina miesvihaa. Ei ole siihen syytä! Ap

T. mies

Vierailija
5/34 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odota kun isäsi eroaa, heivaa äitisi pellolle, ottaa heti uuden naisen eli äitipuolen itsellesi. Veljien vaimot vittuilevat ja eristävät veljet sinusta. Miehesi pettää ja perustaa uusperheen poikiesi kanssa. Poikasi naivat veemäiset naiset, jotka pitävät poikasi kaukana sinusta. Sellaisia ovat miehet.

Juuri tuollaisia katkeria kommentteja ja ennakkoasenteita EN kaipaa tähän ketjuuni! Kerrankin pidetään yllä positiivinen vire, ikävää ettei sulla ole mennyt asiat yhtä hyvin kuin mulla ja monella muulla! Ap

Vierailija
6/34 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että ihania miehiä on olemassa (kiitos heille!), ei poista sitä totuutta, että myös äärimmäisen ikäviä miehiäkin on. Sama pätee tietty myös naisiin. 

Vierailija
7/34 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. mies

Ota sisko buranaa nyt niihin menkkakipuihin! Tai punkkua niin hetkeksi edes unohtuu tuo katkeruus :).Ap

Vierailija
8/34 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onki! Miehet on ihan parhaita ja ansaitsee enemmän kehuja ja seksiä! t. Maikki

Vierailija
9/34 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odota kun isäsi eroaa, heivaa äitisi pellolle, ottaa heti uuden naisen eli äitipuolen itsellesi. Veljien vaimot vittuilevat ja eristävät veljet sinusta. Miehesi pettää ja perustaa uusperheen poikiesi kanssa. Poikasi naivat veemäiset naiset, jotka pitävät poikasi kaukana sinusta. Sellaisia ovat miehet.

Juuri tuollaisia katkeria kommentteja ja ennakkoasenteita EN kaipaa tähän ketjuuni! Kerrankin pidetään yllä positiivinen vire, ikävää ettei sulla ole mennyt asiat yhtä hyvin kuin mulla ja monella muulla! Ap

Sori, mulla ei ole veljeä eikä poikalapsia ja vanhemmatkin yhdessä edelleen, mutta vierestä seuranneena voin kertoa, että kaikenlaista sattuu ja tapahtuu. Olen realisti, oma mieskin voi osoittautua milloin tahansa mulkuksi ja siinähän sitten ollaan, positiivisen vireen kera.

Vierailija
10/34 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin onki! Miehet on ihan parhaita ja ansaitsee enemmän kehuja ja seksiä! t. Maikki

Totta! Ja mieluiten nuorilta max 25v kauniilta naisilta. t. Maikin isä

Vierailija
11/34 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanko me laasaslaisetkin ihania?

Vierailija
12/34 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuollaisia katkeria kommentteja ja ennakkoasenteita EN kaipaa tähän ketjuuni! Kerrankin pidetään yllä positiivinen vire, ikävää ettei sulla ole mennyt asiat yhtä hyvin kuin mulla ja

monella muulla! Ap

Sori, mulla ei ole veljeä eikä poikalapsia

ja vanhemmatkin yhdessä edelleen,

mutta vierestä seuranneena voin kertoa,

että kaikenlaista sattuu ja tapahtuu.

Olen realisti, oma mieskin voi

osoittautua milloin tahansa mulkuksi ja

siinähän sitten ollaan, positiivisen vireen

kera.

Kyllä mä olen näiden 16 vuoden aikana todennut että mulla ON ihana mies! Isäni ja veljeni olen tuntenut 35 vuotta ja ovat hienoja ihmisiä. Poikani olen tuntenut 8 ja 6 vuotta, en toivo heille maailmaa jossa kohtaavat ennakkoasenteita katkerilta naisilta :) Ap

Vierailija
13/34 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaanko me laasaslaisetkin ihania?

Ketkä? Ap

Vierailija
14/34 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos.

Vierailija
15/34 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, mulla ei ole veljeä eikä poikalapsia ja vanhemmatkin yhdessä edelleen, mutta vierestä seuranneena voin kertoa, että kaikenlaista sattuu ja tapahtuu. Olen realisti, oma mieskin voi osoittautua milloin tahansa mulkuksi ja siinähän sitten ollaan, positiivisen vireen kera.

Onko oikeasti noin ankeita ihmisiä olemassa?

Suhtaudutko samalla kyynisyydellä ja ennakkoasenteilla kaikkeen muuhunkin elämässä vai ovatko miehet erityisesti epäluulojesi kohteena? 

Vierailija
16/34 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihania miehiä ja ihania naisia, on mulkkuja miehiä ja vittumaisia naisia. Jos mies on mulkku ja nainen siitä huomauttaa ei kysymys ole hormonitoiminnasta vaan mulkusta miehestä, en koe mitään alentavampana naissukupuoltani kohtaan kuin jokainen ei-herttainen, oikeutettu arvostelu, on naisen hormonitoiminnan aikaan saannosta, ei ole.

Vierailija
17/34 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. mies

Ota sisko buranaa nyt niihin menkkakipuihin! Tai punkkua niin hetkeksi edes unohtuu tuo katkeruus :).Ap

T. mies

Vierailija
18/34 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko oikeasti noin ankeita ihmisiä olemassa?

Suhtaudutko samalla kyynisyydellä ja ennakkoasenteilla kaikkeen muuhunkin elämässä vai ovatko miehet erityisesti epäluulojesi kohteena? 

Kyllä. Ne on niitä joita ei kutsuta bileisiin. Ei kukaan halua ankeuttajaa paikalle. 

Työpaikoilla näitä ei pääse pakoon valitettavasti...

Vierailija
19/34 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuollaisia katkeria kommentteja ja ennakkoasenteita EN kaipaa tähän ketjuuni! Kerrankin pidetään yllä positiivinen vire, ikävää ettei sulla ole mennyt asiat yhtä hyvin kuin mulla ja

monella muulla! Ap

Sori, mulla ei ole veljeä eikä poikalapsia

ja vanhemmatkin yhdessä edelleen,

mutta vierestä seuranneena voin kertoa,

että kaikenlaista sattuu ja tapahtuu.

Olen realisti, oma mieskin voi

osoittautua milloin tahansa mulkuksi ja

siinähän sitten ollaan, positiivisen vireen

kera.

Kyllä mä olen näiden 16 vuoden aikana todennut että mulla ON ihana mies! Isäni ja veljeni olen tuntenut 35 vuotta ja ovat hienoja ihmisiä. Poikani olen tuntenut 8 ja 6 vuotta, en toivo heille maailmaa jossa kohtaavat ennakkoasenteita katkerilta naisilta :) Ap

T. mies

Vierailija
20/34 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaatko, kuinka tässäkin tarinassa (vaikka on naisen itsensä kirjoittama) pahikset ovat naisia, joiden uhreiksi AP:n elämän miehet joutuvat. Sellaisia te naiset olette.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi