Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tulkaa tänne valittamaan, antamaan vinkkejä tms! :D Ite oon vetäny buranaa ja finrexiniä koko päivän, inha olo... Nyt pitäis keksiä jotain piristystä :)

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (6)

Vierailija

Mulla on kurkku kipeänä toista päivää. Äsken söin sipsejä ja suklaata niin nyt on sitten huono olo mahassakin. Lasketaanko tämä? :D

Vierailija

Mulla on tänää tullu ekat flunssan oireet. Päänsärky, silmät vuotaa, kurkku kipeä ja niskaa särkee.
Hain apteekista posivil zink kuumajuomajauhetta mikä sisältää myös C-vitamiinia. Kurkkukipuun Zyx sitruuna imeskelytabletteja. Päänsärkyyn ja niskasärkyyn otin Burana 800mg. Olo on yhä paska.
Haluaisin sunnuntaiksi itseni kuntoon..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No en tiiä... olin saikulla pari päivää ja vieläkin ihan veto poissa. Panadolia on mennyt niin paljon kuin suositukset antaa myöten, yskänlääkettä, kuumaa ja haaleaa juomaa, valkosipulia,... viikonloppuna ois ehkä pikkusen parempaakin tekemistä kuin sairastaa :(

Vierailija

Hirveä olo flunssasta. Söin sitten vielä 400g karkkia ja limut päälle. Kohta on varmaan oksennuskin tulossa.

Vierailija

Mulla on järkyttävä yskä. Tuntuu että yskin keuhkoni pian pihalle. Lapsilla influenssa joten ei oo herkkua.
Muksut sentään nukkuu mutta itse en voi tämän yskän vuoksi. Mitään yskänlääkkeitä mulla ei ole kun en usko niiden tehoon.
Olisko kellään kotikonsteja yskän hillitsemiseen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla on järkyttävä yskä. Tuntuu että yskin keuhkoni pian pihalle. Lapsilla influenssa joten ei oo herkkua.
Muksut sentään nukkuu mutta itse en voi tämän yskän vuoksi. Mitään yskänlääkkeitä mulla ei ole kun en usko niiden tehoon.
Olisko kellään kotikonsteja yskän hillitsemiseen?

Aika vähissä taitaa olla vinkit :( Tosi kuuma juoma, tiputa sekaan Carmolis-tippoja. Entä oikein kuuma ja höyryävä suihku ennen nukkumaanmenoa? Mä oon yleensä nukkunut suht. ok kipeänä, kun kaikki voimat poissa, mut viime yönä heräilin jatkuvasti :/ Sitten kun vetäisin 800 mg Buranan niin alkoi uni maittaa :D ap.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat