Vierailija

Onko tunne yhteydessä siihen, miten usein mies haluaa seksiä?

• ylös 0
  • alas 1

Kommentit (11)

Vierailija

En, koska ei pidä rumana. Joka päivä kehuu kauniiksi ja peitto kyllä heiluu säännöllisesti. Nyt seuraavalle joka väittää, että mies puhuu lämpimikseen, voin kertoa että myös muut miehet kehuvat usein kauniiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Meillä hyvä suhde ja peitto heiluu, mutta onhan tuo pelko pääkopassa. Edellisissä suhteissa mollattu ulkonäköä sen verran, että jäänyt kummittelemaan :( Mutta uskon kyllä että pitää viehättävänä, mutta... Aina on se mutta :D 

Vierailija

Nooooh.. Itse on mun kanssa mennyt naimisiin, joten pitäis riittää. En jaksa stressata tuollaisia kun on tärkeämpiäkin asioita ajateltavana.

Vierailija

En stressaa. Mutta syynä on se, että olen lähes pakkomielteinen sen suhteen, että kumppanini täytyy hyväksyä minut sellaisena kuin olen, ja rakastaa minua sellaisena kuin olen. Minulla on korkeat vaatimukset parisuhteessa, en esimerkiksi voi sietää ajatusta, että kumppani himoitsisi vain ulkokuortani, ei älyäni ja persoonaani. Välillä tulen kyllä surulliseksi kun tunnen, että jään jostain paitsi, kun en suorita täysillä ulkonäkökeskeistä elämää ja vituttaa nähdä, miten osa ihmisistä saa kaiken pelkällä ulkonäöllä.. kun se on niin pinnallista. Kuka tahansa pystyisi samaan pienellä meikillä. Ihmiset on idiootteja. Mutta niin, takaisin siihen mies asiaan. Jos mies sanoisi vaikka, ettei voi kiihottua minusta koska en aja karvojani, tarkoittaisi se valitettavasti minulle sitä, että kumppanini on väärä.

Vierailija

Ja nyt kaikki tämän asian stressaajat, astukaamme pois avuttoman uhrin roolista. Jos mies pitää kumppaniaan rumana, onpa idiootti mies kun ei vaihda kauniimpaan. Ja jos mies ei halua seksiä, syy on joko parisuhdeongelmissa tai alhaisissa testosteronitasoissa, ei naisen rumuudessa. Ap

Vierailija

No eipä tartte enää stressata mistään, kun mies vaihtoi mut jo rumempaan ja vanhempaan. Olihan sillä kuulemma parempi perse kuin mulla toki.

luonnonlaki

Ihan sama,vaikka miss universum olisi rinnalla. Sama naama ei vain kiihota pitkässä juoksussa samalla tavalla, kuin uusi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat