Inhoan kaverini miestä!
Se on taivahan tosiasia. Mies on niin ärsyttävä, lapsellinen ja pikkumainen, että tämä on viilentänyt myös minun ja kaverini ystävyyden. Harmittaa, mutta mies on ja pysyy, valitettavasti.
Kommentit (5)
Yksikään ei ole osannut käyttäytyä edes ihan alkeellisesti meillä käydessään. Ystäväni raukat ei uskalla nykyään tuoda miehiään meille ja mä olen siitä ihan tyytyväinen. Ystävät onneksi on ja pysyy.
Ja älä arvostele koskaan sille naiselle hänen miestään, se nimittäin loukkaa varmasti. Hän varmaankin, oletettavasti, rakastaa " omaa ärsyttävää miestään" ja tuskin haluaa kaveerata kanssasi mikäli avoimesti inhoat hänen miestään! Mä pistäisin ainakin ystävän kiertoon jos rupeaisi mun miestäni mollaamaan.
Suurin osa on kelvottomia luusereita, joille ei työ maistu, lapsille vaan rähistään ja vaimot/tyttöystävät soitetaan kotiin " pentujansa hoitaan" vartin vierailun jälkeen. Jos lapset on mukana, niin sitten soitellaan muuten vaan ja tarkistetaan, missä ollaaan... Onneksi ei tarvitse harrastaa näitten kanssa mitään pariskuntajuttuja, kun miehenikään ei voi sietää näitä äijän kuvatuksia. Toisilla on outo maku.
Mutta syy, miksi häntä inhoan on se, että tämä mies arvostelee minua jatkuvasti ja on alusta alkaen ollut sairaalloisen mustasukkainen meidän ystävyydestämme. Kyllä! Ihan aikuinen, 30 ja risat mies, voi olla mustasukkainen ystävillekin. Ja olen kuullut hänen haukkuvan kaikki ystäväni elämässä olevat ihmiset suorastaan törkein sanankääntein. Ja tämä on tehnyt ystävästänikin kaksinaamaisen - en luota häneen enää lainkaan. Salaisuuteni ovat menneet eteenpäin tälle miehelle, joka sitten on paiskannut minun salaiset asiani vasten kasvojani.
Niin epävarmaa ja huonolla itsetunnolla varustettua, haukkumisineen suorastaan akkamaista miestä en ole koskaan tavannut aikaisemmin.
Mun parhaan kaverin mies on kanssa kovin ärsyttävä, mutta minkäs teet kun toinen rakastaa.