Miksi ette rekisteröi nimimerkkejä?
Oppisi "tuntemaan" muut käyttäjät eikä aina tarvitse piiloutua anonymiteetin taakse. Täällä näkyy niin vähän rekisteröityneitä, tulkaa mukaan! Saatte kirjoittaa yölläkin, jippii!
Kommentit (12)
en liity, sillä saatan kirjoittaa samaan ketjuun monta kommenttia vähän eri tyyleillä
Siksi etten halua profiloitua kirjoittajana.
Ei samalla nimimerkillä voi kirjoittaa kauhean montaa provoa 😁
Vierailija kirjoitti:
Siksi etten halua profiloitua kirjoittajana.
Sama + eipähän tule roikuttua palstalla yömyöhään.
Olenhan mä rekisteröitynyt, mutta silti en halua että opitaan "tuntemaan". Ja siitä seuraa vain ainaista tappelua ja suunsoittoa kun vanhatkin viestit ja mitä on kertonut kaivellaan vaikkei liity asiaan mitenkään.
Edelliset vastaajat sanoivat kaiken mitä minäkin ajattelin. En siis rekisteröidy.
Anonymiteettiys on ollut juuri se suola tällä palstalla. Minä tykkään enemmän siitä.
Pitäis ruveta miettimään mitä kertoo. Yksittäisinä juttuina ei ole tunnistettava mutta kun anekdootteja kerääntyy niin niistä voi sitten jo päätellä aika paljon kuka kukin on. Ehkä vähän vainoharhaista, mutta lähipiirissä oli ikävä kokemus nettistalkkerin kanssa joten olen tosi varovainen.
Kun kirjoitan tänne, kirjoitan enimmäkseen asioista joiden suhteen haluan olla anonyymi. Jos kirjoittaisin nimimerkillä esim. ihastuksestani nuorempaan työkaveriin ja joku minut viesteistäni tunnistaisi, niin siitä ei seuraisi mitään hyvää. Enkä ole yleensä edes hereillä siihen aikaan, kun tänne saa kirjoittaa vain rekisteröityneenä.
Ei muutka meijän luokal o rekkaantunu.
Trollaa täällä kun bannaavat nickin...
Minä ainakin olen olevinani eri ihminen jokaisessa eri ketjussa, ei se toimisi rekisteröityneenä.