Lyhentyminen aiheuttanut sen, että olen muuttunut "näkymättömäksi" naisten silmissä
Kun ajattelee, miten monelle miehelle on se ja sama, onko nainen pitkä tai pätkä, satuttaa ajatella että ulkonäkö on niin iso juttu naiselle miestenmetsästyksessä...:/ Varsinkin kun minulla lyhentymiset menivät käsiin, jalkoihin ja hiuksiin. Isomulkkuinen kalju 185cm/95kg pienikätinen ja -jalkainen adonis ei kelvannut kellekään. Ja silloin pukeuduin vielä kroppaa imarteleviin vaatteisiin, seksikkäisiin virkapukuihin jne.
Lyhenin 20cm masennuksen ja juomishäiriön vuoksi. Naiset alkoivat suhtautumaan vihamielisesti minuun heti kun pituuteni alitti 180cm ja kun se alitti 170cm, kukaan ei enää huomannut minua. Oli aika iso kolaus itsetunnolle, koska en arvostele ketään ulkonäön perusteella ja naiivina kuvittelin että naisillakin olisi järkeä päässä...
Kun kasvoin normaalipituiseksi, naisia kiinnosti taas. Minulta taas oli mennyt maku niihin paskiaisiin! Jos pelkkä alimittaisuus on niin kamala asia, kuinka tuollaiset kusipäät jäisivät rinnalle oikean kriisin sattuessa (esim. syöpä)?
t. sinkkuna loppuelämä tällä menolla
Kommentit (6)
Olisko psykiatrinen osasto seuraava etappi ? :)
Eipä tässä mitään, itsekin hieman lyhyen läntänä tipahdin useita metrejä eräässä onnettomuudessa ja lääkäri sanoi, että pituuteni lyheni parilla sentillä entisestään siinä tömähdyksessä!
Harmittaa että trollikiimassa en huomannut että tarina ei täysin sopinut otsikkoon :/
Kiitos jollekin ideasta, siitä hauskasta kommentista alkuperäiseen ketjuun :)
ap
Vierailija kirjoitti:
Mihin se 20 cm katos?
Se siirtyy mulkkuun. Vähän samaan tapaan kuin, jos naista puristaa perseestä niin rasva siirtyy rintoihin - tai näin oon kuullut.
Kivan fantasiatarinan jaksoit kirjoittaa. Olet selvästi oikein kirjailija-ainesta!