Oi kuinka ihanaa elämää entinen koulukaverini elää.t.ammattivalittaja
On lapseton ihminen joka työskentelee kaupunginjohtajana. Ihana elämä hänellä.
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, saisit varmasti sympatiaa, jos nyt rehellisesti myöntäisit valehdelleesi sen Aruban-matkan. Vai eikö sinulla ole kanttia?
Ei heru sympatiaa syövästä ihmeparantuneelle Arubanmatkaajalle, joka vihaa poikaansa! :D :D :D
Vihaisit sinäkin jos lapsesi olisi saanut raiskauksesta alkunsa ja tietäisit millainen iljetys hänen bioisänsä oli. Ja kyllä olin Aruballa.ap
Miksi se tekee lapsesta vihattavan, jos hän on raiskauksesta saanut alkunsa? Onko lapsi siihen jotenkin syyllinen? Ja puolethan lapsen geeneistä on sinulta itseltäsi, joten suuri osa ominaisuuksistaan on sinua itseäsi.
En mä vihaa häntä. En vain halua olla hänen kanssaan tekemisissä. Hänellä on vanhempansa ja he hoitavat hänen asiat.ap
Juuri hetki sitten kirjoitit vihaavasi.
Ja mikset sitten anna virallisten vanhempiensa hoitaa hänen asiansa, niihin puuttumatta ja niistä koko ajan raportoimatta?
Antaisin hoitaa jos eivät koko ajan vaivaisi minua aikuisen lapsen ongelmilla. Aikanaan mulle sanottiin että pitää unohtaa ja mennä elämässä eteenpäin ja kun menin, muutin satojen kilometrien päähän, menin uusiin naimisiin ja sain lapsen, ei se sitten ollutkaan heistä ilmeisesti hyvä juttu. Etenkin kun hän täytti 18v niin yrittävät sysätä takaisin mulle.ap
Verkkokauppa alkaa kuumottamaan, äkkiä Wikipediaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sulle rakensi ne kaupan nettisivut? Yhdessä päivässä Aruban-matkan jälkeen?
Miten pääset hakemaan myymäsi tuotteet tukusta ja miten postittamaan ne asiakkaille, kun myitte toisen auton pois? Onko sun asiakaskunta pelkästään suomalaista vai myös kansainvälistä, esimerkiksi arubalaisia?
Mies on auttanut mua ja sitten on yksi tuttava joka auttaa plus tilitoimisto.On meillä kaksi vanhaa auton kotteroa ei sitä pois myyty. ap
Nyt tarkkana, ettei paljastu mielikuvitusmyynti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sulle rakensi ne kaupan nettisivut? Yhdessä päivässä Aruban-matkan jälkeen?
Miten pääset hakemaan myymäsi tuotteet tukusta ja miten postittamaan ne asiakkaille, kun myitte toisen auton pois? Onko sun asiakaskunta pelkästään suomalaista vai myös kansainvälistä, esimerkiksi arubalaisia?
Mies on auttanut mua ja sitten on yksi tuttava joka auttaa plus tilitoimisto.On meillä kaksi vanhaa auton kotteroa ei sitä pois myyty. ap
Valhe per lause. Treenauksen paikka.
Olen tähän asti tuntenut jonkinlaista myötätuntoa ap:tä ja hänen surkeaa elämäänsä kohtaan.
Nyt sille tuli kuitenkin loppu. Jos olisit kirjoittanut vain tosiasioita, valittaminen olisi ollut ok. Mutta nämä keksityt jutut aruboineen ja niiden pitkittäminen ovat niin vastenmielisiä, että menetit ap juuri yhden lukijan. Hyvää jatkoa kuitenkin sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Olen tähän asti tuntenut jonkinlaista myötätuntoa ap:tä ja hänen surkeaa elämäänsä kohtaan.
Nyt sille tuli kuitenkin loppu. Jos olisit kirjoittanut vain tosiasioita, valittaminen olisi ollut ok. Mutta nämä keksityt jutut aruboineen ja niiden pitkittäminen ovat niin vastenmielisiä, että menetit ap juuri yhden lukijan. Hyvää jatkoa kuitenkin sinulle.
Ei tuo Aruba yms vielä mitään, mutta vastenmielisintä on syöpä ja siitä keksityt jutut. Sairas ihminen, korvien välistä. Siihen vaivaan ei bisoprolol auta.