"Pirkka-Pekka rakastui nuoreen Erikaan!" IS (Erika =42v)
Ihanaa, olenkin nuori! Nyt vain Tinderiin väsäämään ilmoitusta. Luulin, että olen jo keski-ikäinen 41v.
Kommentit (17)
Miesnäyttelijöillä tuntuu olevan saumaa näihin todella paljon nuorempiin. Eikö se pappaikäinen Heiskanenkin saanut just vauvan jonkun parikymppisen kanssa?
Olenkin ihmetellyt tätä Peteliuksen julkisuus come backia. Hänhän karttoi vuosikaudet julkisuutta, miestä ei näkynyt eikä kuulunut eikä antanut juurikaan haastatteluja. Mutta nyt tämä papparainen on yhtäkkiä joka paikassa vähän kaikkien alojen asiantuntijana.
Minäkin kerran törmäsin vanhaan papparaiseen, n 85 vuotiaaseen ja pyysin anteeksi. Pappa hymyili ja sanoi, että aina on ilo, kun nuoret naiset törmäävät. Olen 46 v.
No onhan se nuori, jos vertaa Pirkka-Pekkaan (62v)
Kuulispa joskus jotain uutta. Aina sama, vanha juttu. Ikääntyvä ukko leikkii nuorempaa iskemällä nuoremman naisen. Huvittavaa ja kertoo tässäkin tapauksessa taiteilijan pienestä tavissielusta : DD
Vierailija kirjoitti:
Kuulispa joskus jotain uutta. Aina sama, vanha juttu. Ikääntyvä ukko leikkii nuorempaa iskemällä nuoremman naisen. Huvittavaa ja kertoo tässäkin tapauksessa taiteilijan pienestä tavissielusta : DD
Niin on tosi vaikeaa rakastua kauniiseen naiseen.
Mä oon aina epäillyt P-P:n olevan vähintäänkin bi. Ehkä onkin, kun naisjuttujen välissä on aina pitkiä aikoja, jolloin vois periaatteessa siis seukata jonkun miehen kanssa. Symppis mies joka tapauksessa, kaikkea hyvää heille suhteeseen!
Vanhainkodissa työskellessäni sai eräs mummo tietää että oli syntymäpäiväni. Hän yritti arvata ikääni ja katsoi minua : "Näytät niin nuorelta että täytät varmaan vasta 50!" Mummo oli 95 ja minä 39 vuotta!
Tavattoman kaunis ja nuorekas nainen.
Onnea molemmille! PP on ihana <3
Mua tytöteltiin tässä yks päivä. Oon 36. :D
Niin ja se tytöttelijä oli itse hätäseen 20-vuotias jätkä.
Kaunis? Ja näyttää Satu Silvolta??!! Onko teillä rillit hukassa? Tuollainen korkeaotsainen terävänenäinen ja hampputukkainen noita-akka? Jo on kauneudesta kummalliset käsitykset...
jos on yhtään lukenut/kuunnellut P-P:n haastatteluja niin mieshän käyttäytyy kuin teinijonne, joten kas kummaa ettei ole eksynyt vielä nuorempiin.
42? Näyttää kyllä kakskymppiseltä.