Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää aivan sairaana, tänää lääkärissä tapahtui

Vierailija
28.01.2016 |

Kun siis oon käyny lääkärillä paniikkikohtausten takia, ja mul on tutkittu siis sydäntä, verikokeit tehty ja tollasta. Aina ku on ollu lääkäri, niin samalla lääkärillä oon käyny. Tänään sit mulla oli hammaslekuri. Menin siihen naulakolle, (siinä on yhet sellaset isot naulakot, ja naulakoiden vieressä on penkit niille jotka jonottaa lääkärille, ham.lääkäri on sit vähä kauempana käytävällä) ja siin jonotti yks tuttava ilm. lääkärille. Niin sitte tää mua hoitava lääkäri tuli sieltä omasta huoneesta ja ensin moikkas mua. Sitte yhtäkkiä alko siinä kaikkien edessä (siel istu siis muitakin ku se mun tuttava) kyselee oloa ja ns yksityisiä terveysasioita. Oikeen näin ku tää tuttu (myös aika, juoruava) kurotteli korviensa kanssa siinä penkillä. Yritin vastata sillai hiljasel äänellä, mut ei se mitää auttanu ku lääkäri oiken kovalla äänellä oli NO MITES OLET TÄNÄÄN VOINUT? ONKO MILLON OLLUT RYTMIHÄIRIÖITÄ? OLIKO SE TIISTAINA SUN AIKA TAAS TULLA??
Aaaarrgghh, oikeesti eihä tollai voi tehä?!? Tekis mieli valittaa johki, mut en tiiä mihin ja sit pitäs vaihtaa lääkäriä. Mä oikeen kuulen kuinka juorukellot kumisee ku tää yks käy koko kylän läpi ja kertoo kuulemastaan. Vittusaatanaoerkele... >.<

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi