Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu että aina riitatilanteissa äitini kanssa hän ottaa esille sen kuinka veljeni ymmärtää äitiäni paremmin, veljeni sitä ja tätä?

Vierailija
28.01.2016 |

Miksi hän alkaa aina riitatilanteissa verrata minua veljeeni? Ja jos minä sanon tai teen jotain mikä loukkaa häntä hän kehuu kuinka veljeni ei tee samaa jne?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/4 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama äitini kanssa! En ymmärrä. Tuntuu tosi epäreilulta. Onneksi ajan Mittaan vähentynyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano seuraavalla kerralla että "olet jo pelannut tuon veljesi on kiltimpi -kortin, voidaanko nyt puhua itse ongelmasta".

Vierailija
4/4 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano seuraavalla kerralla että "olet jo pelannut tuon veljesi on kiltimpi -kortin, voidaanko nyt puhua itse ongelmasta".

Ei hän pysty sanomaan muuta. Hän ehkä tietää yleisistä asioista, seuraa uutisia jne mutta sosiaalisissa taidoissa olisi parantamisen varaa. Ymmärrän kyllä että olen suorasanainen mutta ei sen pitäisi olla asia, jonka takia minua pitää aina vain verrata johonkuhun toiseen joka ei tee samaa. Minua ärsyttää hänessä tietyt asiat, olemme hyvin erilaisia ihmisiä. Hän on saanut minut aina tunteman itseni huonoksi. Ollut kriittinen ja ymmärtämätön. Olin jo lapsena aika poikkeava, minulla oli mm. aikoja etten puhunut ollenkaan koulussa tai sukulaisille, en pärjännyt koskaan koulussa ja koska en pärjännyt ja äitini häpesi mm.juuri huonoa koulumenestystäni, itsetuntoni mureni. En harrastanut liikuntaa ja sekin oli yksi syistä miksi äitini häpesi minua. Häpeä on ollut aina hyvin läsnä elämässäni. Äitini sai minut tuntemaan itseni epäonnistuneeksi. Hän on vertaillut minua ikätovereihini niin kauan kuin muistan.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi