Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten saa pois löllövatsan synnytyksen jälkeen?!

Vierailija
15.02.2006 |

pieneneekö itsestään vai auttaako vatsalihasliikkeet ja laihdutus????

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehny vatsalihasliikkeitä säännöllisesti, lenkkeilen ja talvella olen hiihtäny. Mutta siinä se vaan on, ällöttävä löysä makkara. Ei se aina näy, mutta esim istuessa.

Joku sanoi, että Pilates auttaisi. En ole vielä itse kokeillut, mutta kai pitäis mennä. Teho perustuu kuulemma syvien vatsalihasten treeniin.

Vierailija
2/7 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jumppaamalla, jumppaamalla ja aina vaan jumppaamalla.

Ja hyvä lisä on että hierot vatsaa päivittäin joko käsin tai jollakin laitteella esim. suihkussa.

Lisäksi jokin hyvä kiinteyttävä rasva joka kiihdyttää verenkiertoa.

Sillä se lähtee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itse ongelmaa se ei poista, vain peittää.

Suosittelen tosiaan Pilatesta! Nopea kuin taikatemppu se ei ole, mutta sinnikkäällä treenillä taatusti tehokas!

Vierailija
4/7 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän on ihan pirun kallista touhua, paitsi jos ostaa sen dvd:n.Onko kokemuksia siitä?

Vierailija
5/7 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain syviä vatsalihaksia saa tehdä. Muuten suorat vatsalihakset saattavat jäädä pysyvästi erilleen ja se tekee vatsasta pömpön.

Vierailija
6/7 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysä nahka kun ei mene kasaan vaikka kuinka tekisi vatsalihasliikkeitä... Itse olen takuulla taas yhtä timmissä kunnossa kuin ennenkin ja vatsanahka se vaan lörpöttää, ja nimenomaan tuo nahka, ei läski... (175/59)

Vierailija
7/7 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! :)

Kokeilkaapa vartalo kääreitä, niin ei tarvii menettää toivoa löysästä nahasta, tai tuhlata rahoja operaatioihin. :)
Ne kiinteyttää, kosteuttaa ja tasottaa ihoa tehokkaasti.
Itelläni on takana hätäsektio ja olen myös laihdittanut 30kg, joten löysää on ollu valtavasti.
Näillä kääreillä sain nahan taas kireemmäksi, sekä venymäarvet ja sektioarvet himmeeksi.
Toki pitää liikkua ja syödä terveellisesti, mutta näillä saat ison avun hommaan. :)
Laita mulle viestiä suvihyv@gmail.com TAI 0505061416 TAI tuu piipahtaa mun fb sivulle:
https://www.facebook.com/suviwrapit
Verkkokaupan löydät suoraan osoitteesta teamsuvi.itworkseu.com

T.4v poitsun äippä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi