Vierailija

Hymähdätkö suhteen uudelleenlämmittelyajatukselle vai oletko lähtenyt lämmittämään jotain juttua uudelleen?

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (2)

Vierailija

Riippuu ihan tyypistä, onko miellyttävä vaiko ikävä yllätys.

Periaatteessa ei ole mitään lämmittelyjä vastaan.

Vierailija

En ole hymähdellyt vaan lähinnä ollut ällikällä lyöty. Olen viisikymppinen, ja noita lämmittelijöitä on jo parinkymmenen vuoden ajalta. Pisin aika, jonka jälkeen on otettu yhteyttä, on 24 vuotta. Jokaisessa tapauksessa on nähdäkseni ollut kyse siitä, että parisuhde on katkennut tai on muuten vain ruvennut tekemään mieli naista, mutta ei viitsitä lähteä etsiskelemään uutta seuraa, kun muistuu mieleen hyväksi havaittu vuosien takaa. Useimmat esittävät, että tässä ihan muina miehinä ehdotellaan kahvitreffejä, mutta pari tosi röyhkeääkin lähestymistä olen nähnyt.

Koska tiedän, että minuun otetaan yhteyttä sillä asenteella, että kai siltä nytkin saa kun silloinkin sai, ei minua kiinnosta. Siviilisäätyäni ja muita yksityiskohtia minusta ei löydy mistään, ja puhelinnumeronikaan ei ole julkinen. Numero on kyllä yhä sama kuin 1990-luvulla ensimmäisessä matkapuhelimessani, mutta ei kai kukaan sitä ole näin kauaa säilyttänyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat