Millainen olisi sota-ajan (v. 2018) av-palsta?
Mitäköhän täällä keskulteltaisiin? Olettaen tietysti, että sotatila olisi ollut vaikka kuukauden jo eikä meitä siis heti olisi vallattu.
Kommentit (55)
Varmaankin "Lassukka avautuu: olen rintamalla jännämiehien kanssa. Kaikilla muilla on naiset paitsi minulla"
Nuoret naiset eivät pidä vanhemmista sotilaista.
Kyrilliset aakkoset ainakin käytössä.
Jos tämä porukka olisi foorumilla, varamaan olisi kauhea ulina rasistisista suomalaisista nuorista miehistä, jotka eivät päästä millään rikasta neuvostokulttuuria maahamme?
Miten sijoittaisi varansa, ettei inflaatio syö.
Buahahaa :D Keskustelijat käyneet vähiin, paikalla enää Putin, Obama, Halonen, Breivik ja Kim Jong Un.
Kauhea tunku kielikursseille. Mihinkään ei mahdu. Ovatpabjotkut pessimistejä!
Tilasin pitsan juoksuhautaan .Sain kovennettua .
Ehkä tämä olisi poikki koko yhteys. Kuuluu moderniin sodankäyntiin, tietoliikenneiskut... Mutta jos siis linjat auki, pommikonevaroitukset, havainnot ja tuhot lävähtäisivät silmillemme.
Pelkään, että av suljetaan ja netti ajetaan alas.
Tuleeko synnytykseni hoidetuksi, kun voimavarat on haavoittuneiden hoidossa.
Toimiiko teillä muilla netti pommisuojassa?
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko teillä muilla netti pommisuojassa?
Kyllä modernissa pommisuojassa toimii netti jotta voi tehdä tilauksia pizza onlinesta ja katsella netflixiä.
Ei kukaan käytä enää av:ta. Vk.com on suosiossa vuonna 2018 :P
Mulla toimii netti pommisuojassa. Mitäbtuo yksi sekoilee. Ei täällä pitsoja pysty tilaamaan. Hyvä, kun jotain ruokaa saa.
Pelkään ruuan loppuvan, kun valtion varmuusvarastot loppuvat. Mitä hallitus aikoo tehdä?
Samaa miesten vähättelemistä ja mollaamista , sekä miesvihaa se edelleenkin olisi.
Tussukat ihmettelisivät mistä nyt tamppoonit vuotopäivinä kun poikkis on ne aina suklaan ja sidukan kanssa kotisohvalle kantanut.
Saako mun poikkis lomaa siitä sodasta kun matka Balille on varattu jo rauhan aikana?
Mitä ulkomaalaisia sivuja seuraatte. Suomalaiseen propagandaan ei voi luottaa.
Mistä saisi kanan? Mistä sille ruokaa?