Vierailija

Mitäköhän täällä keskulteltaisiin? Olettaen tietysti, että sotatila olisi ollut vaikka kuukauden jo eikä meitä siis heti olisi vallattu.

• ylös 10
  • alas 2

Sivut

Kommentit (55)

Vierailija

Varmaankin "Lassukka avautuu: olen rintamalla jännämiehien kanssa. Kaikilla muilla on naiset paitsi minulla"

• ylös 44
  • alas 2
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Jos tämä porukka olisi foorumilla, varamaan olisi kauhea ulina rasistisista suomalaisista nuorista miehistä, jotka eivät päästä millään rikasta neuvostokulttuuria maahamme?

• ylös 22
  • alas 5
Vierailija

Buahahaa :D Keskustelijat käyneet vähiin, paikalla enää Putin, Obama, Halonen, Breivik ja Kim Jong Un.

• ylös 12
  • alas 2
Vierailija

Ehkä tämä olisi poikki koko yhteys. Kuuluu moderniin sodankäyntiin, tietoliikenneiskut... Mutta jos siis linjat auki, pommikonevaroitukset, havainnot ja tuhot lävähtäisivät silmillemme.

• ylös 20
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Toimiiko teillä muilla netti pommisuojassa?

Kyllä modernissa pommisuojassa toimii netti jotta voi tehdä tilauksia pizza onlinesta ja katsella netflixiä.

• ylös 16
  • alas 1
Vierailija

Mulla toimii netti pommisuojassa. Mitäbtuo yksi sekoilee. Ei täällä pitsoja pysty tilaamaan. Hyvä, kun jotain ruokaa saa.

Vierailija

Pelkään ruuan loppuvan, kun valtion varmuusvarastot loppuvat. Mitä hallitus aikoo tehdä?

Vierailija

Samaa miesten vähättelemistä ja mollaamista , sekä miesvihaa se edelleenkin olisi.

Tussukat ihmettelisivät mistä nyt tamppoonit vuotopäivinä kun poikkis on ne aina suklaan ja sidukan kanssa kotisohvalle kantanut.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat