Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin tehdä täydellisen katoamistempun ja teen sen varmasti joskus

Vierailija
28.01.2016 |

Sitten kun mulla ei oo täällä enää mitään jäljellä, voin hyvin kadota johonkin maailman ääriin.

Haluaisin nyt jo katkaista välit jokaiseen sukulaiseen. On myös paljon muita tuttuja joihin ei kiinnostaisi olla missään yhteydessä. Haluaisin elämälleni kokonaan uuden alun, paikan jossa voin aloittaa täysin puhtaalta pöydältä. Mulla on säästöjä joilla pääsen muualla alkuun.

Täytyy vaan jättää joku kirje tai ilmoittaa johonkin viranomaisille etukäteen että aion lähteä pois maasta vapaaehtoisesti. Koska muuten nimeni ja naamani löytyy iltalehdestä tms "Oletko nähnyt tätä naista?" ja sitä en todellakaan halua. Aikuinen ihminen voi lähteä mihin haluaa ja poliisit eivät voi ilmoittaa mitään tietoja kenellekään, kuin sen että on kunnossa eikä halua että häneen otetaan yhteyttä.

En nyt erikseen halua eritellä kaikkia syitä miksi näin haluan tehdä. Ja miksi en voisi tehdä? Olen lapseton, ei parisuhdetta, asun vuokralla enkä omista mitään sellaista josta olisi vaikeaa hankkiutua eroon, joten voisin lähteä periaatteessa ihan viikon sisällä halutessani. Paljon tavaroita voi heittää roskiin ja huonekaluja voi myydä hyvissä ajoin pois ja lahjoittaa vaikka Fida-lähetystorille myytäväksi. Näin niinkun esimerkiksi. Sen mitä haluaa mukaan saa hyvin pakattua kahteen matkalaukkuun.

Mulla on vain kaksi sellaista ystävää, joiden vuoksi en ole vielä lähtenyt pois maasta. He välittävät minusta ja minä välitän heistä. Mutta jonain päivänä mun on lähdettävä täältä pois ja aloittaa uusi elämä muualla. Haluan kuitenkin varmistua että näillä ystävilläni on kaikki hyvin, ennen kun voin hyvillä mielin lähteä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä. Kun ei jätä ketään siihen uskoon, että on kuollut, niin fine. Oishan se hauska ajatus, aloittaa ihan uusi elämä jossakin muualla.

Vierailija
2/10 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi opettaja jo teki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sun nyt tarvii tehdä mitään katoamistemppua, teet vaan ihmisille selväks, et ei kiinnosta pitää yhteyttä, etkä haluu niitä elämääs. Miks pitäis kirjotella jotain kirjeitä ja paeta ennen ku kukaan saa tietää mitään? Eikö oo pokkaa sanoo päin naamaa?

Vierailija
4/10 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on aina kiehtonut toi ajatus myös, muttakun on perhettä niin ei ole oikeana aikomuksena. Jos tulee sellainen tilanne että kaikki läheisimmät on menetetty, niin sitten voisin hyvinkin tehdä noin. Jäljelle jäävistä läheisimmille laittaisin kirjeen jossa kertoisin mitä teen etteivät huolestu.

Vierailija
5/10 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ikäsi?

Ihan mielenkiinnosta kyselen, koska itse olen kohta 40 ja mietin ihan samaa. Mietin, et tää on joku perheettömän 40 kriisi....

Vierailija
6/10 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, ikäsi?

Ihan mielenkiinnosta kyselen, koska itse olen kohta 40 ja mietin ihan samaa. Mietin, et tää on joku perheettömän 40 kriisi....

Olen 33. Perheettömyys ei mua haittaa, oikeastaan tulee vain melko vapautunut olo kun saa pitää takaraivossa ajatuksen että on mahdollisuus lähteä jos niin haluaa. Jos olisi lapsia, mies ja omakotitalo niin siitä ei noin vain enää lähdettäisi.

Vierailija
7/10 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sun nyt tarvii tehdä mitään katoamistemppua, teet vaan ihmisille selväks, et ei kiinnosta pitää yhteyttä, etkä haluu niitä elämääs. Miks pitäis kirjotella jotain kirjeitä ja paeta ennen ku kukaan saa tietää mitään? Eikö oo pokkaa sanoo päin naamaa?

Täällä on pienet piirit, samat maisemat, samat paikat. Täällä on vaikea välttää tuttuja naamoja, aina tulee vastaan sellaisia ihmisiä joita ei välittäisi nähdä.

Arki tulee jokaisessa paikassa vastaan, mutta jotenkin helpottaisi kun ei olisi sitä henkistä taakkaa mitä täällä.

Vierailija
8/10 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä. Kun ei jätä ketään siihen uskoon, että on kuollut, niin fine. Oishan se hauska ajatus, aloittaa ihan uusi elämä jossakin muualla.

Totta. En halua jättää muita siihen uskoon että olisin kuollut tms. Se olisi jo törkeä teko ja aiheuttaisi muille turhaa surua.

-ap

Vierailija
9/10 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en oikein ymmärtänyt. Miksi et voi vain lähteä sinne maailman ääriin, ja kertoa se niille kahdelle ystävälle? Mikset voi vain ilmoittaa jollekin sukulaiselle tms että muutat (muutit) "timbuktuun# ja lakata pitämästä yhteyttä? Miksi pitäisi tehdä joku ihme katoamistemppu? Tuskin kukaan ei-toivottu henkilö lähtee sun perääsi jonnekin ulkomaille? Eikö se uusi elämä onnistu aivan hyvin aloittaa vaikka ihmiset Suomessa tietäisivätkin että se tyyppi muutti intiaan?

Vierailija
10/10 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suunnitellut samaa viimeiset 15 vuotta. Tällä hetkellä tosin tuntuu, että pehmennetty versio katoamisesta eli suunniteltu muutto ulkomaille riittää.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi