Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pesettekö te muut miehen hiukset ja selän?

Vierailija
28.01.2016 |

Viikollakin pesen kun hän käy suihkussa. Onko tässä todella jotain omituista, näet töissä kollega ihmettelee tätä??

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse on pessyt. Onko miehesi jotenkin liikuntarajoitteinen vai?

Vierailija
2/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en pese :D Hän osaa ihan itsekin käydä suihkussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei.. ihan itse pestään itsemme molemmat.

Vierailija
4/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saunotaan yhdessä, niin rakkaudeosoituksena ja hemmotteluna pesen. Mieheni suorastaan kehrää mielihyvästä, eli helppo tapa pitää kumppania hyvänä :)

Vierailija
5/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistemme selät pestään joskus saunassa käydessä, mutta aika harvoin sillä lähdetään saunasta yleensä tosi eri aikoihin. Oletko miehesi äiti vai miksi jopa hiuket peset? Käyttekö siis yhdessä suihkussa vai muuten vain menet pesemään?

Vierailija
6/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunassa käydessä pestään toistemme selät, mutta kyllä kumpikin omat hiuksensa pesee. Suihkussa pestään ihan itse omat ruumiinosat. Tietysti jos miehellä olisi vaikka nivelreuma tms niin toki auttaisin, mutta kyllä aikuinen itsestään osaa huolehtia.

Vierailija
7/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa munkin entinen vaimo pessyt. No joskus harvoin sai tuollaista herkkua kokea.

Vierailija
8/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ollaan yhtäaikaa, niin saatan selän pestä....usein mulla on kyllä sitten taka-ajatuksia....

Vierailija
9/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin kyllä pestä, tosin miehen hiusten peseminen on kyllä aika haastavaa kun mies on niin pitkä. Mun mielestä on ihanaa jos joku pesee mun tukan ja selän <3 Me käydään aina yhdessä suihkussa jos vain ollaan samaan aikaan kotona ja suihkun tarpeessa.

Vierailija
10/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pestään hiuksemme, mut saunailtoina saatan kysyä haluaisko selänpesun (toki tekee mielellään myös samoin mulle:)

Vierailija
11/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa kyllä pestä ihan itse itsensä, aikuinen ihminen. :D

Ovatko miehesi kädet lyhyet ettei ylety?

Vierailija
12/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen toki samalla kun kylvetän. Laitan vähän vauvaöljyä veteen, niin miehen iho pysyy hyvänä. Mies on innoissaan kylpemisestä, kun saa samalla leikkiä kylpyankallaan.

Vierailija
13/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesen toki samalla kun kylvetän. Laitan vähän vauvaöljyä veteen, niin miehen iho pysyy hyvänä. Mies on innoissaan kylpemisestä, kun saa samalla leikkiä kylpyankallaan.

Khihih, olipas nokkelaa!

Vierailija
14/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan ihan terveitä kolmekymppisiä. Suihkukaappiin ei sovi kahdestaan. Eli penkillä pestään, toisinaan myös kauttaaltaan ;D     ap

Vierailija
15/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä niin teen parisen kertaa kuussa. Se päänahan hieronta tuntuu olevan erittäin miellyttävää...

Vierailija
16/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus saatan pestä hänen selkänsä ja hän minun. Hiuksia en ole tainnut pestä koskaan.

Vierailija
17/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin kyllä pestä, tosin miehen hiusten peseminen on kyllä aika haastavaa kun mies on niin pitkä. Mun mielestä on ihanaa jos joku pesee mun tukan ja selän <3 Me käydään aina yhdessä suihkussa jos vain ollaan samaan aikaan kotona ja suihkun tarpeessa.

Sitten seuraavalla kerralla lattiallakin voi istua, jos ei ole penkkejä. Ja eikun pesuhommiin!

Vierailija
18/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä ostin miehelleni joululahjaksi Star Wars -kylpylelun, josta nappia painamalla tulee valo, vähän kuin lasermiekka. Ensi viikolla ostan miehelle 50-vuotislahjaksi eväsboksin tarhaan :)

Vierailija
19/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä taas huomaa, miten vaikeeta voi toisen - rakkaansa- hemmottelu ollakaan. Ihan näin pienistä arkisista hemmotteluista se yhteinen mukavuus lähtee. Halvalla laatuaikaa.

Vierailija
20/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista mieheni pesseeni koskaan, mutta selän kyllä useasti. Hän puolestaan on hemmotellut minua pesemällä minut kokonaan:)

Ap, jos homma toimii teillä noin, mitäpä sitä välittämään muiden mielipiteistä. Toivottavasti kuitenkin saat itsekin jonkinlaista hemmottelua toisinaan.