Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pesettekö te muut miehen hiukset ja selän?

Vierailija
28.01.2016 |

Viikollakin pesen kun hän käy suihkussa. Onko tässä todella jotain omituista, näet töissä kollega ihmettelee tätä??

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en muista pesseeni mieheni hiuksia koskaan...

Vierailija
22/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesetkö myös kaljupään hiukset? Tietäisin tosin vielä tärkeämmän pesukohteen, jota en ehkä suostuisi pesemään, mutta pitämään huolen siitä, että mies pesee - joka päivä. Se on rakkautta naista kohtaan jos mikä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunareissulla pesen miehen selän. Mies on kuivaihoinen ja varsinkin talvella hänellä iho kutisee, joten rasvaan miehen selän ja samalla hieron pahimmat kireydet pois hartioista. Kyllähän tuo tuntuu tykkäävän.

Vierailija
24/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pestään toistemme selät saunassa ja monesti pesen myös mieheni hiukset , laitan hiushoidon ja hieron samalla päänahan.Olen hoivaaja luonne ( terveydenhoitaja).Mies sitten vie minua syömään ja maksaa matkat ym.Ollaan 10 v. Oltu yhdessä.Minä 32 ja mies 40.

Vierailija
25/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen selän saunassa.

Vierailija
26/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesetkö myös kaljupään hiukset? Tietäisin tosin vielä tärkeämmän pesukohteen, jota en ehkä suostuisi pesemään, mutta pitämään huolen siitä, että mies pesee - joka päivä. Se on rakkautta naista kohtaan jos mikä.

Et suostuisi pesemään? Ettekö te ole koskaan leikkineet yhdessä suihkussa? Minä pesen sen tärkeän kohteen mielelläni silloin tällöin...

Vierailija
27/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässäkin häiritsee teitä persoonallisuushäiriöisiä? Miksi mihen selän peseminen on pahaa tai tasa-arvon vastaista? Olette vastenmielisiä ihmisiä.

Vierailija
28/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä pesen ukkokullan peppuvakoa myöten jos yhdessä peseydytään.

Vierailija
29/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikollakin pesen kun hän käy suihkussa. Onko tässä todella jotain omituista, näet töissä kollega ihmettelee tätä??

Jos käymme yhdessä suihkussa,pesemme toisemme,muuten saa kyllä pestä itse.Onhan tuo omituisen kuuloista jos mies on terve.Jos taas on esimerkiksi halvaantunut,varmaan tarvitsee pestä muutkin osat hänen puolestaan.

Vierailija
30/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me pesemme toistemme selän, joko saunomisen yhteydessä tai suihkun yhteydessä, jos ei saunomista. Joskus tulee pestyä toiselta koko vartalo ilman mitään taka-ajatuksia.

Vierailija
31/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mukavalta,tuntuu varmaan hyvälle jos nainen pesee hiukset,hieroo päänahkaa,hartioita ym.

meillä akka kiukkuaa että mitä tunget siihen lääppimään,mulla ei ole tilaa,osaat itse pestä munasi,selkäsi ym.

mistä vitusta löytyisi nainen mikä pitäsisi minuakin edes joskus hyvänä.