Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei!Haluaisin todella kuulla kuinka ja missä tilanteessa miehenne on pyytänyt teitä äidikseen?

Vierailija
28.01.2016 |

Siis "kulta,voisitsä toimia mun äitinä"?
"Joo voisin,koitetaan vaan sellaista"
Ja sitten olette kyllästyneet ja lopettaneet?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei miehet! Missä vaiheessa naisenne on kysynyt teiltä, alkaisitteko naisellenne lompakoksi ja/tai siitoskoneeksi? Missä vaiheessa olette kyllästyneet ja lopettaneet? Onko joku viisaana vastannut jo ensitreffeillä "ei kiitos" loiselle?

Noh, ensin makselin asumiset ja elämiset, kun miehen otin. Sitä kesti muutaman kuukauden, kunnes paloi pinnani. Vaadin, että mieskin osallistuu asunnon kuluihin (asumiskuluihin, siivoukseen, huoltoon, asioiden toimittamiseen). Eli miesilmaisusi mukaan alkoi lompakoksi minulle, vaikka puolet kuluista vaadinkin. Siitosta mies kinusi lähes alkumetreiltä lähtien, vuosien ajan, en suostunut, koska mies vieläkin opettelee omien lehtilaskujen maksua eräpäivään mennessä. Vakuutteluista huolimatta en ole tähän päivään asti luottanut, että hoitaisi lapseen liittyvät kulut omalta osuudeltaan. Olen siis käsittääkseni viisaana asennoitunut vuosikausien ajan "ei kiitos" melkein aikuiselle miehelle. Voit ajatella, että itse olen loinen, lapsi, tyhmä tai mitä vaan.

Vierailija
22/38 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö teidän miehet että inhoatte niitä noin kovasti?

Mulla on hyvä osallistuva mies,komea,käy työssä,on lasten kanssa,tekee kotitöitä..

Mutt olenkin ainoa onnekas kun teidän muiden miehet on ihan täysiä paskoja..

Ja sairaita kun kysyy teitä äideikseen..ja te ootte tosi sairaita kun olette ilmeisesti sanoneet "okei"

Jahas, komea ja töissä käyvä on mullakin, hellä ja himoitseva, lapsia ei ole, eikä tule. Mieheni ei ole paska, eikä sairas, en minäkään. Rakastamme edelleen toisiamme ja se näkyy, sekä tuntuu päivittäin. Eikö ole kummallista, että ihmiset ovat erilaisia, eikä ihmiset rajoitu joko tai. 21

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sanottakoon nyt kaikille vähän vähemmän älykkäille ihmisille palstalla joilla ei näppäryyttä ole nimeksikään ettäen ole laittanut tuota siitoskone lompakko juttua minä ap.

siis tämä nyt ihan tarkennuksen vuoksi vaan joku nyt väärin ymmärtäneenä luuli että tarkoitin aloituksella jotain tuollaista.

Itse taidan olla se loinen sitten koska olen lapsien kanssa kotona ja mies käy töissä..äiti olen lapsilleni ja miehelleni vaimo..

Tarkoitan aloituksella sitä että noh..se nyt oli vähän huumori juttu..jos ymmärrätte mitä tarkoitan..(no tokkopa..)

Ja sitä että olisitteko itse suostuneet vähän liikaan?

Ja mua kauhistuttaa kuinka puhutte puolisoistanne..tietääkö ne oieasti kuinka te niistä ajattelette?

En todella usko että kukaan mies haluaisi vaimonsa olevan sen ..niin...ÄITI...

Vierailija
24/38 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hyvä osallistuva mies,komea,käy työssä,on lasten kanssa,tekee kotitöitä..

Ja sairaita kun kysyy teitä äideikseen..ja te ootte tosi sairaita kun olette ilmeisesti sanoneet "okei"

Jahas, komea ja töissä käyvä on mullakin, hellä ja himoitseva, lapsia ei ole, eikä tule. Mieheni ei ole paska, eikä sairas, en minäkään. Rakastamme edelleen toisiamme ja se näkyy, sekä tuntuu päivittäin. Eikö ole kummallista, että ihmiset ovat erilaisia, eikä ihmiset rajoitu joko tai. 21

Mutta täällä rääyt että se on kysynyt sua äidikseen?

Mun mies ei ikinä kyselis mitään noin hassuja et oisinko mää sen äiti niinkuin teidän muiden toooodella omituiset ja huonot miehet!

Vierailija
25/38 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt kannattaisi miettiä että oisko toi  mun kommentti ollut vaikka SARKASMIA 24.n...?Oisko ollu?

Vierailija
26/38 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii et onko ne kysyneet teitä äideikseen?

Vierailija
27/38 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään kukaan ei ole sitä kysynyt. Tilanteet nyt vaan saattaa luisua siihen, että mies makaa sohvalla ja nainen kokkaa, pesee pyykit ja siivoaa ja jossain vaiheessa herää siihen, että olen tuon "äiti". Tosin nyt kun yhteiskunta on muuttumassa turvattomaksi ja nainen alkaa taas tarvita miestä oikeasti, tämä tulee yleistymään eikä nainen uskalla valittaa, ettei mies jätä.

Vierailija
28/38 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin aloittaja voisi miesvihakiimassaan runkata itsensä vaahdoksi ja mennä takaisin äitinsä vittuun.

Ja äiti olisi toivottavasti tällä kertaa niin fiksu , että tekisi abortin.

Vierailija
29/38 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkään kukaan ei ole sitä kysynyt. Tilanteet nyt vaan saattaa luisua siihen, että mies makaa sohvalla ja nainen kokkaa, pesee pyykit ja siivoaa ja jossain vaiheessa herää siihen, että olen tuon "äiti". Tosin nyt kun yhteiskunta on muuttumassa turvattomaksi ja nainen alkaa taas tarvita miestä oikeasti, tämä tulee yleistymään eikä nainen uskalla valittaa, ettei mies jätä.

No ei tietenkään oo kysyny!Ai eikö?Voi luoja!

Miten tuo kaikki liittyy äitiyteen?Tuo touhu?

Herätkää pahvit..

Meillä isä teki tuollaista joten olisko niin päin että sinä haluat että se mies on SUN ISÄS eikä mies haluakaan että sää oot sen ÄITI?

Onko kivaa olla uhri ja toistaa historiaa???

Onko kivaa kun joku jolle nalkuttaa?Onko kiva kun se on ihan kun sun ISÄS???

Haluaisitko olla isin pikku tyttö?Haluatko huutaa isiä sängyssä?

Vierailija
30/38 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin aloittaja voisi miesvihakiimassaan runkata itsensä vaahdoksi ja mennä takaisin äitinsä vittuun.

Ja äiti olisi toivottavasti tällä kertaa niin fiksu , että tekisi abortin.

Kuule..lueppa nyt uudelleen ja mieti ihan tosissaan tätä asiaa..teet nyt itsesi todella tyhmäksi!!Et todellakaan ole kovin älykäs..olet todella tyhmä..heh heh..tooosiii tyhmä..

Vierailija
31/38 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tietenkään oo kysyny!Ai eikö?Voi luoja!

Miten tuo kaikki liittyy äitiyteen?Tuo touhu?

Herätkää pahvit..

Meillä isä teki tuollaista joten olisko niin päin että sinä haluat että se mies on SUN ISÄS eikä mies haluakaan että sää oot sen ÄITI?

Onko kivaa olla uhri ja toistaa historiaa???

Onko kivaa kun joku jolle nalkuttaa?Onko kiva kun se on ihan kun sun ISÄS???

Haluaisitko olla isin pikku tyttö?Haluatko huutaa isiä sängyssä?

No useimmilla se nyt on ollut äiti. Ja miehelle on luontaista haluta säilyttää perinteet, naiset ovat hieman tuuliviirejä tämän suhteen.

Vierailija
32/38 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta täällä rääyt että se on kysynyt sua äidikseen?

Mun mies ei ikinä kyselis mitään noin hassuja et oisinko mää sen äiti niinkuin teidän muiden toooodella omituiset ja huonot miehet!

Hieno ymmärrys sulla, oletko ihan elämänkoulun suorittanut.

Vierailija
33/38 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nainen uskaltaa sanoa mielipiteensä ja ajatuksena, myös tahtonsa. Samalla tavalla kuin vaimo saa sen anopin huonon kasvatuksen ojennettua, miehen äidin passaamisen selitettyä järjellä, niin mies nousee sohvalta hoitamaan hänelle kuuluvat aikuisen velvoitteet ja kulkemaan naisen rinnalla niissä olosuhteissa, kun nyt naiselle tarvitaan miehen turvaa.

Vierailija
34/38 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin että otsikko oli metafora kosinnalle. Odotin kauniita tarinoita. Petyin. :(

Eikö se kysymys olisi silloin:"Milloin miehenne pyysi teitä (tulevien) lastensa äidiksi?"

En ole kyllä vieläkään ihan varma,käsitteleekö avaus miesten avuttomuutta arjessa vai jotain hämmentävää roolileikkiä :D

Vierailija
35/38 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti missä mun sukat on kiistämätön helmi 😈

Vierailija
36/38 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt kannattaisi miettiä että oisko toi  mun kommentti ollut vaikka SARKASMIA 24.n...?Oisko ollu?

Netissä ja erityisesti tällä palstalla sitä on vaikea arvioida,ihmiset voivat olla sarkastisia tai aidosti tyhmiä yhtä suurella todennäköisyydellä.Pitäisi olla jokin sarkasmifontti että lukija tajuaa kummasta on kyse,tekstissä kun ei voi päätellä esimerkiksi äänensävystä onko juttu tarkoitettu vitsiksi tai vittuiluksi.

Vierailija
37/38 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen kuin tehdään niitä lapsia niin katsotaan miten se toinen siinä arjessa toimii!!! Turha sitten vikistä jos on ollut sokee!

Tai sitten vaan jätetään heti se mies kun se kysyy et rupeaisitko mun äidiksi?Oisko yksinkertaisempaa??

Jos mun mies juoksee seinää päin aina kun pyydän niin voisi olettaa että tekee sen ihan omasta vapaasta tahdostaan??

Nii ja oltais sitte yh? Ihan ku ei vaa olis voinu kattoo rauhas millane se mies oikee on. Tai nainen. Toimii molempiin suuntiin. 

Vierailija
38/38 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja en ole itselleni vastaillut..ihmettelen vaan teidän älyn tasoa että ette ymmärrä kuinka typerää on uhriutua ja tehdä idiootti siitä elämänkumpanista..kukaan ei käsitä nähtävästi kysymyksen perimmäistä tarkoitusta..ja se paistaa näistä heitoista täällä välissä..

Kuule, kyllä me ymmärrettiin sun perimmäiset tarkoitukset ja itselleni laatimat kommentitkin nähtiin saman tien... Sulla on vaan niin typerä toi aloitus, ettei siihen viitsi uhrata energiaa.

1