Hei!Haluaisin todella kuulla kuinka ja missä tilanteessa miehenne on pyytänyt teitä äidikseen?
Siis "kulta,voisitsä toimia mun äitinä"?
"Joo voisin,koitetaan vaan sellaista"
Ja sitten olette kyllästyneet ja lopettaneet?
Kommentit (38)
Hei miehet! Missä vaiheessa naisenne on kysynyt teiltä, alkaisitteko naisellenne lompakoksi ja/tai siitoskoneeksi? Missä vaiheessa olette kyllästyneet ja lopettaneet? Onko joku viisaana vastannut jo ensitreffeillä "ei kiitos" loiselle?
Vierailija kirjoitti:
Se oli se sama tilanne, jossa mies lupasi, kun juteltiin lapsen hankkimisesta, että hän hoitaa lasta ja kotia puoliksi. Ei ihan mennyt lupausten mukaan. Mutta niin se on miesten kanssa usein....
Siis kysyi oikeasti sulta että voisitko olla sen äiti?Eikö tuo ole todella..hmm..pervoa?En osaa kuvitella että mieheni pyytäisi minulta tuollaista..voisin kyllä pysähtyä tuijottamaan suu auki..
Vierailija kirjoitti:
Hei miehet! Missä vaiheessa naisenne on kysynyt teiltä, alkaisitteko naisellenne lompakoksi ja/tai siitoskoneeksi? Missä vaiheessa olette kyllästyneet ja lopettaneet? Onko joku viisaana vastannut jo ensitreffeillä "ei kiitos" loiselle?
No mies joka kysyy naista äidikseen ja nainen joka kysyy mieheltä et olisitko mun siitoskone ovat varmasti melko sekaisin.
Onneksi olette niin avoimia parisuhteissanne että voitte keskustella tuollaisista..ei meillä kyllä olisi ikinä voitu...
Jos mies kysyy multa että voisinko olla sen äiti niin saattaisi olla että laittasin sen pellolle..
Siis teillä on kyllä niin sairaat ja ällöttävät miehet että ällöttää..kysyä nyt tuollaista..
miten se sitten vaikuttaa parisuhteeseen kun olette vastanneet myöntävästi?Seksiähän äiti ja poika ei voi harrastaa?
Tällä palstallahan ei missään nimessä mollattu tai vähätelty miehiä ja miesvihaa nyt ei ainakaan esiinny?
Näinhän se oli?
Te ootte kyllä niin yksinkertaisia!
Kyllä musta tuntuu että jos menisitte sanomaan miehellenne että silloin kun sä kysyit mua sun äidiksesi ja suostuin,en ajatellut että tää ois näin vaikeeta niin ne kiertäsi teidät hetken aika kaukaa??
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstallahan ei missään nimessä mollattu tai vähätelty miehiä ja miesvihaa nyt ei ainakaan esiinny?
Näinhän se oli?
Kuka mollaa?
Keskustelin tästä miehen kanssa..oli aivan samaa mieltä että jos aikuisten naisten keskustelujen taso on tämä niin voi todeta että akat on melko pirun ihmeellistä porukkaa..
Haluaisin todellakin kuulla että jos tälläinen juonitteleva akka menisi oikeasti sanomaan miehelleen että lopetan sun äitinäs olemisen niin varmasti vastaus olisi että painu sekopää ämmä muualle.
Vierailija kirjoitti:
Keskustelin tästä miehen kanssa..oli aivan samaa mieltä että jos aikuisten naisten keskustelujen taso on tämä niin voi todeta että akat on melko pirun ihmeellistä porukkaa..
Haluaisin todellakin kuulla että jos tälläinen juonitteleva akka menisi oikeasti sanomaan miehelleen että lopetan sun äitinäs olemisen niin varmasti vastaus olisi että painu sekopää ämmä muualle.
Googlaa sana "lassukka", niin ehkä ymmärrät paremmin ap:n aloituksen ontuvaa logiikkaa. Ap on tässä pitkin ketjua vastaillut itselleen.
No mutta nyt hei kättä pystyyn kaikki joilta mies on oikeasti tullut kysymään että rupeatko mun äidiksi!!!
Ja en ole itselleni vastaillut..ihmettelen vaan teidän älyn tasoa että ette ymmärrä kuinka typerää on uhriutua ja tehdä idiootti siitä elämänkumpanista..kukaan ei käsitä nähtävästi kysymyksen perimmäistä tarkoitusta..ja se paistaa näistä heitoista täällä välissä..
Vierailija kirjoitti:
Ei sanallisesti, mutta käytöksellään kyllä.
No miten vitussa se käytöksellään on pyytänyt sua ryhtymään äidikseen?Syönyt tissiä,tullut sun jalkovälistä?Vikissyt?
Ettei vaan nyt ois ihan sun omaa aikaansaannostas kysyn nyt suoraan kun vittuilua te ette ymmärrä..(huokaus)
Mä luulin että otsikko oli metafora kosinnalle. Odotin kauniita tarinoita. Petyin. :(
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin että otsikko oli metafora kosinnalle. Odotin kauniita tarinoita. Petyin. :(
Heh heh..no nyt löytyy jo vähän tasoa!Hyvä sinä!;)
Eiku ne olisi niitä karmeita tarinoita..
Tietääkö teidän miehet että inhoatte niitä noin kovasti?
Mulla on hyvä osallistuva mies,komea,käy työssä,on lasten kanssa,tekee kotitöitä..
Mutt olenkin ainoa onnekas kun teidän muiden miehet on ihan täysiä paskoja..
Ja sairaita kun kysyy teitä äideikseen..ja te ootte tosi sairaita kun olette ilmeisesti sanoneet "okei"
Ennen kuin tehdään niitä lapsia niin katsotaan miten se toinen siinä arjessa toimii!!! Turha sitten vikistä jos on ollut sokee!
Vierailija kirjoitti:
Ennen kuin tehdään niitä lapsia niin katsotaan miten se toinen siinä arjessa toimii!!! Turha sitten vikistä jos on ollut sokee!
Tai sitten vaan jätetään heti se mies kun se kysyy et rupeaisitko mun äidiksi?Oisko yksinkertaisempaa??
Jos mun mies juoksee seinää päin aina kun pyydän niin voisi olettaa että tekee sen ihan omasta vapaasta tahdostaan??
Se oli se sama tilanne, jossa mies lupasi, kun juteltiin lapsen hankkimisesta, että hän hoitaa lasta ja kotia puoliksi. Ei ihan mennyt lupausten mukaan. Mutta niin se on miesten kanssa usein....