Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet "iso mies - pieni nainen" pariskunnista?

Vierailija
28.01.2016 |

Minua on nyt muutama vuosi seurustelun/avioliiton jälkeen alkanut häiritsemään meidän suuri pituusero. Mies on siis hieman yli 30cm minua pidempi. Sellainen iso mies. Itse olen sekä lyhyt että laiha. Seurustelun huumassa en edes tajunnut meidän näyttävän millään tavalla erikoiselta parilta, kunnes ystäväni tässä viikko sitten möläytti, että kyllähän me näytetään vähän hassuilta.

Kiinnitättekö te jotain huomiota tällaisiin pariskuntiin? Erityisesti minua häiritsee, jos kuljen miehen perässä (esim. kaupassa) ja tunnen olevani säälittävä ja reppana pikkuvaimo, sellainen "anteeksi-että-olen-olemassa" :'D

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan tuollainen pari myös. :) Mun mielestä näytetään hyvällä tavalla hassulta.

Ja mä näytän taatusti sirolta ja hoikalta mieheni vierellä. :D Ja hän puolestaan lihaksikkaalta ja harteikkaalta.

Vierailija
2/49 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ystäväsi halusi vain satuttaa sinua ilkeilemällä.

Itsellä samanlaisia kokemuksia tällaisesta möläyttelevästä "ystävästä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on miehen kanssa noin 30 cm pituuseroa. Mies tosin on roteva ja minä olen pyöreähkö, en todellakaan mikään siro. Ehkä tuo asia vähän tasoittaa meidän kokoeroa, vaikka onkin pituuseroa. Ei olla koskaan saatu kommenttia, että näytettäisiin hassuilta. Ei sillä, että kommentit haittaisivat, koska olen umpirakastunut.

Vierailija
4/49 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuumaa

Vierailija
5/49 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös sama pituusero, mutta ollaan siihen ja varmasti muutkin jo totuttu, niin eipä kukaan mitään huomauttele. Normipariskunnalta mielestäni näytetään.

Vierailija
6/49 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi isokokoisen miehen kanssa on ihanaa. Pienet miehet (alle 170 cm) ovat jotenkin onnettomia säheltäjiä enkä ole edes isokokoinen itse. Noin 160 cm ja norm. painoinen.

Vierailija
7/49 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöä. Tasapituiset pariskunnat on tylsempiä.

Vierailija
8/49 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö ajatella jotain erityistä? :D

Vierailija
9/49 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitän. Tulee aina mieleen, että naisella on joku isä-kompleksi. On haluttu hakea suojelijaa tai sellaista nallekarhumaista isähahmoa.

Vierailija
10/49 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä väliä mitä ihmiset ajattelee, jos teillä itsellä menee hyvin? Minulla ja eksälläni oli pituuseroa 36 senttiä. Meiltä mm. kysyttiin, että miten me rakastellaan. Vastattiin, että samalla tavalla kuin muutkin.

Me viis veisattiin pituuserostamme, ja kun erottiin, niin se ei todellakaan ollut syynä. Ja minä tykkään edelleen pitkistä miehistä, en tiedä miksi, mutta niin vain on. Se kuitenkin varmaa, että mistään isä-kompleksista ei ole kysymys, joku vaan tykkää tummista ja toinen vaaleista, toinen pienistä ja toinen pitkistä.

Vierailija
11/49 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla muuta ku että aaw, ootte varmasti söppäniä. T: pieni nainen

Vierailija
12/49 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta melkein samanpintuiset parit näyttävät paremmilta. Itse olen korkkarit jalassa miestäni pidempi, ja mielestäni näytämme ihan sopusuhtaisilta yhdessä. En ole ikinä tykännyt pitkien miesten ulkonäöstä, sellaiset 45 koon pitkät kanootinnäköiset kengät esim. ovat minulle täydellinen turn off. 

Vierailija
13/49 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pituuseroa sen 30 senttiä ja painoeroa 60 kiloa. Mun mielestä ollaan hassun näköinen pari. Mutta eipä kukaan ole tuota meille töräyttänyt, tunnetaan aika hienotunteisia ihmisiä. Ja me ollaan ihan hyvä tiimi, joten eipä muulla väliä.

Vierailija
14/49 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo hieman sairasta. Itse meinaan aina soittaa poliisille kuin näen tällaisen sian joka TYKKÄÄ PIENISTÄ TYTÖISTÄ/NAISISTA!!! Pedofiilit pitäisi kaikki tappaa.

Vierailija
15/49 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnitän. Tulee aina mieleen, että naisella on joku isä-kompleksi. On haluttu hakea suojelijaa tai sellaista nallekarhumaista isähahmoa.

Tää oli hauska, sillä oma isäni on lyhyt. Isähahmo tarkoittaa mulle siis jotain muuta kuin isoa nallekarhua :D

Mutta aivan turhaa olen ilmeisesti alkanut murehtimaan tätä asiaa. Enhän itsekään kiinnitä pariskunnissa pituuseroon huomiota. Täytyy vain päästä irti ajatuksesta, että olen jotenkin huomaamaton miehen rinnalla :)

Vierailija
16/49 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, me ollaan 160 ja 189, ei ole tullut edes mieleeni että olisi jotenkin outoa! Molemmat normaalipituisia.. ehkä se on tuosta sentistä kiinni?

Vierailija
17/49 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää oli hauska, sillä oma isäni on lyhyt. Isähahmo tarkoittaa mulle siis jotain muuta kuin isoa nallekarhua :D

Mutta aivan turhaa olen ilmeisesti alkanut murehtimaan tätä asiaa. Enhän itsekään kiinnitä pariskunnissa pituuseroon huomiota. Täytyy vain päästä irti ajatuksesta, että olen jotenkin huomaamaton miehen rinnalla :)

Ja tämä oli siis ap.

Vierailija
18/49 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan tuo hieman sairasta. Itse meinaan aina soittaa poliisille kuin näen tällaisen sian joka TYKKÄÄ PIENISTÄ TYTÖISTÄ/NAISISTA!!! Pedofiilit pitäisi kaikki tappaa.

Ota heluna ihan iisisti. On niitä miehiä koripallojoukkueen naisillekin tarjolla, joskin prosentuaalisesti vähemmän kuin munaa nostattavan pituisille, eli alle 175-senttisille.

Vierailija
19/49 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lyhyt ja tykkään pitkistä miehistä. Oma mies 185cm on siinä ja siinä rajalla että kelpaa ;)

Oma isäni oli lyhyt.

Vastakohdat viehättää!

Vierailija
20/49 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 40cm pituuseroa, minä lyhyt ja ylipainoinen, mies pitkä ja timmi. Mitä sitten?