Lidlissä ketsuppitarjous!
Kanian 500 ml tomaattiketsuppi, vain 1 €. Lidlissä on ollut aika harvoin ketsuppitarjouksia, joten ostan usein koko vuoden ketsupit kerralla tarjouksesta, kun säilyvät avaamatta kauan, ja avattunakin. Herkkua esim. makaronilaatikon tai ranskalaisten perunoiden päälle.
Samalla on myös tarjolla pizzapatonkia 250 g, salami tai kinkku 1 €. Jos nopeasti laskeskelee, niin aika halpaa tämäkin, joku 300 g pakastepizza ei saisi maksaa paljoa enemmän kuin 1 €.
T. Lidl-mies!
Kommentit (11)
Se on pahaa ketsuppia, eikä ketsuppia kuuli muutenkaan laittaa ranujen PÄÄLLE.
Vierailija kirjoitti:
Kanian 500 ml tomaattiketsuppi, vain 1 €. Lidlissä on ollut aika harvoin ketsuppitarjouksia, joten ostan usein koko vuoden ketsupit kerralla tarjouksesta, kun säilyvät avaamatta kauan, ja avattunakin. Herkkua esim. makaronilaatikon tai ranskalaisten perunoiden päälle.
Samalla on myös tarjolla pizzapatonkia 250 g, salami tai kinkku 1 €. Jos nopeasti laskeskelee, niin aika halpaa tämäkin, joku 300 g pakastepizza ei saisi maksaa paljoa enemmän kuin 1 €.
T. Lidl-mies!
Minä ostan ketsuppia, jossa on käytetty parhaita raaka-aineita, eikä ole tungettu sokeria täyteen. Hintakaan ei tuosta juuri kalliimpi ole, ja vaikka olisi niin aivan sama, kunhan on laatua.
Järki-mies
Minä taasen tykkään liiterin luomuketsupista, sellaisessa lasipullossa. Saattaa olla hiukan kalliimpaa, mutta silti halpaa kuin saippua. Eikä maistu schaisselle.
Liiterimamma
Joo, itselläni on vielä varastossa yksi iso Heinz-ketsuppipullo, jonka vissiin sain noin puoleen hintaan Lidlistä joskus viime vuonna. Ihan ok, eikä tämä Kania ole sen huonompi mielestäni. Kätevä pienempi pullo lisäksi, jos on sinkku. Kuningaskuluttajan vuonna 2012 tehdyn sokkotestin mukaan Heinz-ketsuppi oli parasta, HS:n vuonna 2014 tekemän testin mukaan Lidlin ketsupit olivat parhaat ja siis testivoittajia, tosin sitä artikkelia ei voi lukea ilmaiseksi enää.
T. Lidl-mies.
Lidl-mies näyttää harrastavan tuollaista roskaruokaa. Ketsupin hinnalla ei ole minulle mitään väliä, kun käytän sitä ehkä 200 g vuodessa. Lidlistä ostan tällä viikolla maustamatonta jogurttia ja jogurttirahkaa, ehkä myös siskonmakkaroita.
Lidlissä on normaalihinnallakin halvimmat kaurahiutaleet ja ne ovat aika säännöllisesti tarjouksessa 49 snt/kilo, niitä käyn aina hakemassa monta kiloa koska niitä menee meillä paljon, toisin kuin ketsuppia. t: täti-ihminen
Luomuketsuppi hyvää, mullakin se joskus ollut ja ei kaniaketsuppi huonoa ole sekään.
Lidl-neutri 😃
Vierailija kirjoitti:
Lidl-mies näyttää harrastavan tuollaista roskaruokaa. Ketsupin hinnalla ei ole minulle mitään väliä, kun käytän sitä ehkä 200 g vuodessa. Lidlistä ostan tällä viikolla maustamatonta jogurttia ja jogurttirahkaa, ehkä myös siskonmakkaroita.
Lidlissä on normaalihinnallakin halvimmat kaurahiutaleet ja ne ovat aika säännöllisesti tarjouksessa 49 snt/kilo, niitä käyn aina hakemassa monta kiloa koska niitä menee meillä paljon, toisin kuin ketsuppia. t: täti-ihminen
Ostat itse roskaruokaa, siskonmakkaroita hyi helv....
Vierailija kirjoitti:
Joo ei mullakaan menee paljoa ketsuppia vuodessa, ehkä pari isoa pulloa. Makaronilaatikkoon, ja makkaroihin lähinnä. Tai jos syö makaronia ja jauhelihakastiketta. Itse en ranskalaisia perunoita ole syönyt pariin vuoteen, kun ovat niin kalliita nykyään, Lidlissäkin ihan sikahintaiset. Hinnat varmaan kaksinkertaistuneet viidessä vuodessa.
Tässä linkit testeihin vielä:
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2012/09/19/heinz-makoisinta-ketsuppien-sok…
http://www.hs.fi/ruoka/a1415164402096
T. Lidl-mies.
Itse kiihdytän kohti HKn halpaa sika-nauta jauhelihaa 1e /250g ostan ilolla kilon vireisessä kaupassa on sama tarjous sieltä toinen kilo ja ketsuppia liiteriltä tietenkin mukaan! Liiteri-ämmä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostat itse roskaruokaa, siskonmakkaroita hyi helv....
Siskonmakkarakeitto on mieheni lempiruoka ja mielelläni teen sitä hänelle ison kattilallisen, kun toinen tulee niin vähästä onnelliseksi. :) Itseltäni on suolan käyttö kielletty, siis myös siskonmakkarat. t: täti-ihminen
Vuoden ketsupit?!
No kukin tyylillään.