Vierailija

Millanen mesta? Onko kuntosalipuoli aina täynnä vai riittääkö tila? Suositteletteko? :)

• ylös 1
  • alas 0

Kommentit (8)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mä tykkään, olen käynyt siellä aktiivisesti noin kaksi vuotta.

Jumppiin pääsee aika hyvin, vain muutamat tunnit aina tynnä, eli täytyy varata paikka ajoissa.

Aika harvoin salilla todella täyttä. Hyvät mahdollisuudet treenata vapailla painoilla, joten niitä on ainakin aina vapaana.

Kaikenikäisiä ja -kokoisia ihmisiä, ei tunnetta kyttääjistä. Enemmän niitä normaaleja ihmisiä siellä näkyy olevan kuin niitä "pissiksiä".

Arkisin 18 jälkeen pysäköinti hallissa, samoin viikonloppuisin. Ehfottomasti mukava saada auto talvrlla lämpimään halliin. Ennen 16:39 taas halliin ei pääse arkisin, koska on yritysten käytössä. Aika harvoin ehdin ennen tätä ja aina olen silti saanut pihaltakin paikan.

Paljon kuntopyöriä ja juoksumattoja, aina olen saanut sellaisen käyttöön kun olen halunnut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään, olen käynyt siellä aktiivisesti noin kaksi vuotta.

Jumppiin pääsee aika hyvin, vain muutamat tunnit aina tynnä, eli täytyy varata paikka ajoissa.

Aika harvoin salilla todella täyttä. Hyvät mahdollisuudet treenata vapailla painoilla, joten niitä on ainakin aina vapaana.

Kaikenikäisiä ja -kokoisia ihmisiä, ei tunnetta kyttääjistä. Enemmän niitä normaaleja ihmisiä siellä näkyy olevan kuin niitä "pissiksiä".

Arkisin 18 jälkeen pysäköinti hallissa, samoin viikonloppuisin. Ehfottomasti mukava saada auto talvrlla lämpimään halliin. Ennen 16:39 taas halliin ei pääse arkisin, koska on yritysten käytössä. Aika harvoin ehdin ennen tätä ja aina olen silti saanut pihaltakin paikan.

Paljon kuntopyöriä ja juoksumattoja, aina olen saanut sellaisen käyttöön kun olen halunnut.

Sori kirjoitusvirheet, ja viimeinen kellonaika siis 16:30, ei 16:39..

Vierailija

Mä tykkään kans. Samat jutut kun edellä. Mut joo parkkeeraus on vähän hankala. Selloon saa kyllä auton ja siitä ei pitkää kävele. Tunnit on tosi hyviä.

Vierailija

Ok, hyvältä kuulostaa :) Kävelymatkan päässä, aristelen kuntosalille (ja ryhmäliikuntoihin) menemistä huonon kuntoni takia + olen hyvin ujo ja epävarma kun kyse uusista paikoista, joten mukava erityisesti kuulla että kokoluokkia löytyy laidasta laitaan eikä kyttääjiä ole. Ap

Vierailija

Sinne vaan. Itse menin tosi huonokuntoisena läskinä just tonne Satsille ihan paniikissa. Ylläri ketään ei kiinnostanut :) ihmiset keskittyy omaan treeniin.

Ja en minäkään kiinnitä siellä kehenkään huomioita. Teen omaa hommaa.

Tervetuloa! Siellä törmätään.

Vierailija

Mä oon kyllä tykännyt Leppävaaran Satsista tosi paljon. :) Henkilökunta on mukavaa ja tilat modernit. Jumpat on hyviä ja tarjonta monipuolista. Joihinkin tiettyihin jumppiin on aina paljon väkeä tulossa ja kaikki paikat täynnä, mutta yleensä mahtuu tosi hyvin. Salilla on alkuillasta kyllä porukkaa (mutta niin on varmaan muuallakin), mutta hyvin sinne mahtuu aina. Ja tosiaan Satsilla käy ihan kaikenlaisia ihmisiä, ei vaan huippukuntoisia bodareita. Löytyy teini-ikäisistä eläkeläisiin ja kuntotasoltaan kaikenlaisia ihmisiä!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat