Miksiköhän miehet inhoavat minua?
Tuntuu, etten saa mitään henkistä yhteyttä kehenkään mieheen. En osaa olla sellainen passiivinen ja pikkusievä nainen. He pitävät minua vastenmielisenä. Kukaan mies ei koskaan "jahtaa" minua eikä tee aloitetta. Teen itse kaikki aloitteet mutta ne eivät koskaan johda sen kummempaan. Joskus tuntuu, että miehet eivät edes halua katsoa minua silmiin. En ole mielestäni mikään rumakaan vaan aika hyvännäköinen. Ei se voi olla siitä kiinni. Tiedän helvetin rumia ja tyhmiä ämmiä, joilla miehiä riittää.
Kommentit (32)
Sinun mielestäsi ruma voi olla miehen mielestä hyvännäköinen (=saa kikkelin pystyyn).
koska:
let yllu
olet psykottif
narsist
Hmm. Kerrot oikeastaan aika vähän itsestäsi, jotta voisimme paremmin arvella, että mikseivät miehet "jahtaa" tai edes katso sinua silmiin. Se on miehenä sanottava, että en usko olevani ainoa mies, joka ei hirveästiinnostu passiivisesta ja pikkusievästä naisesta. - Misssä Ap. otat, tai pitäsikö sanoa yrität ottaa miehiin kontaktia?
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Kerrot oikeastaan aika vähän itsestäsi, jotta voisimme paremmin arvella, että mikseivät miehet "jahtaa" tai edes katso sinua silmiin. Se on miehenä sanottava, että en usko olevani ainoa mies, joka ei hirveästiinnostu passiivisesta ja pikkusievästä naisesta. - Misssä Ap. otat, tai pitäsikö sanoa yrität ottaa miehiin kontaktia?
Mitä pitäisi kertoa? Missä sitä kontaktia mielestäsi yleensä otetaan? Olisiko vaikka viihteellä? Ap
Ap on niin kärttyinen, että epäilen etteivät naisetkaan hänestä perusta.
Vierailija kirjoitti:
Sinun mielestäsi ruma voi olla miehen mielestä hyvännäköinen (=saa kikkelin pystyyn).
Tarkoitan nyt yleismaailmallisen rumia naisia enkä mitään makueroavaisuuksia. Siannaamaisia läskejä enkä mitään povipommeja. Ap
En yhtään ihmettele, ettei ap:stä perusteta.
sama!useimmat miehet ei pidä minusta tai ainakaan näytä sitä ja olen nätti.
Vierailija kirjoitti:
Ap on niin kärttyinen, että epäilen etteivät naisetkaan hänestä perusta.
Kyllä itseasiassa perustaa. Enemmän minulla on ollut säpinää naisten kanssa. Mutta olen tullut siihen tulokseen, että se ei ole se mitä kaipaan. Ap
Itse lähdin kerran lätkimään kun nainen oli niin puhelias ja suorasanainen että vaati saada ravintolan kokkia kuulemaan kuinka huonoa hänen ruokansa on Muutenkin halusi jutella vähän kaikkien tuntemattomien kanssa. Oli aika noloa. Mutta muuten ei rohkeat ja puheliaat naiset haittaa.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ihmettele, ettei ap:stä perusteta.
Mitä tarkoitat? Ap
Vierailija kirjoitti:
sama!useimmat miehet ei pidä minusta tai ainakaan näytä sitä ja olen nätti.
Sama täälläkin..
Ap, se jo kertoo sinusta paljonkin että käytät ihmisistä nimityksiä "läski" ja "siannaamainen". Luulen että et taida olla mikään miellyttävä ihminen, vaan itsekäs ja empatiakyvytön. Olenko väärässä?
Vaikutat varmaan kylmältä tai miesmäiseltä. Miehiä harvemmin kiinnostaa äijämäiset päällekäyvät naiset.
Älä välitä.Elätkö toisia varten? Mitä saat sellasista ihmisistä jotka ei pidä sinusta? Et mitään. Pidä itse itsestäsi
Miehenä voin sanoa, että AP on typerä ja vammainen narttu. Luulen, että sen takia muutkaan miehet eivät ole siitä kiinnostuneet.
Tuo jahtaaminen kuulostaa aika teinihommalta. Kuka aikuinen haluaisikaan, että häntä jahdataan? Tai edes teini...