Vierailija

Tämä on ihan kauheaa. Minä en enää keksi säästökohteita. Joka kuukausi tili miinuksella jo nyt.

• ylös 4
  • alas 3

Kommentit (6)

Vierailija

Paljonko eläkkeesi on nyt? Eihän tuo tee juuri mitään? Tonnista neljä euroa esim.

Vierailija

^ Niin, eihän se ole paljoa, mutta pienentää eläkettä kuitenkin ja hankaloittaa jo muutenkin hankalaa tilannetta. Noin 700 on eläke.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
^ Niin, eihän se ole paljoa, mutta pienentää eläkettä kuitenkin ja hankaloittaa jo muutenkin hankalaa tilannetta. Noin 700 on eläke.

Minkä ikäinen oot?

Itse oon 35 ja eläkekertymä on jo yli 700e

Vierailija

Juu mulle tuli sama tieto toissapäivänä. Jään kuitenkin ehkä henkiin. Eläke on yhteensä noin 760 euroa. Siitä pois 0,4% ei kaada mua vararikkoon. Muita tuloja ei ole.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Juu mulle tuli sama tieto toissapäivänä. Jään kuitenkin ehkä henkiin. Eläke on yhteensä noin 760 euroa. Siitä pois 0,4% ei kaada mua vararikkoon. Muita tuloja ei ole.

Ja siis 31-vuotias olen. Työeläkettä en saa. Ainoastaan tuo kansaneläke + takuueläke.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ja siis 31-vuotias olen. Työeläkettä en saa. Ainoastaan tuo kansaneläke + takuueläke.

Saako kysyä, miksi olet eläkkeellä?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat