Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko tyytyväinen kroppaani? (kuva on)

Emppu
27.01.2016 |

http://aijaa.com/32lUVw

Mitat 174 cm / 56 kg. Itseäni eniten häiritsee jalkojen ja yläkropan pituussuhde. Olen persjalkainen... Takaa näyttää vielä pahemmalta kuin edestä. Toiseksi häiritsee muutoin ala- ja yläkropan epäsopusuhtaisuus. Jalat ja perse on normaalit, mutta yläkroppa näyttää kuivan kesän oravalta. Tätä yritän korjata tekemällä salilla yläkroppapainotteista treeniä, mutta tuloksia tulee tooosi hitaasti (olen luonnostani paljon parempi kestävyysurheilussa kuin voimalajeissa). Onko ihan turhaa ulinaa, vai oletteko samaa mieltä?

Toivoisin asiallisia mielipiteitä :)

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis persjalkainen? Tämä? Mä oon varmaan ymmärtänyt persjalkaisuuden aivan väärin.

Vierailija
2/25 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee siiderivalas hyi olkoon. Yök oot tosi ruma. Hyi suatana. Yök yök yök. Laiduta sika!

Oot tosi upee just tollasena! Hitsi kun oisin ite tollanen! Älä suotta mieti mitään huonoja puolia, ei niitä ole!

Keskustelu päättynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tyytyväinen. Varmaan salitreeni hyvä idea niin yläkroppa ei olisi niin ns. lapsenomainen jotenkin. Mutta hyvä kroppa kumminkin :) itse olen sinua 10cm lyhyempi mutta saman painoinen ja koitan laihduttaa.

Vierailija
4/25 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis persjalkainen? Tämä? Mä oon varmaan ymmärtänyt persjalkaisuuden aivan väärin.

= jalat lyhyet suhteessa yläkroppaan. Muista vielä kuvitella tohon lisäksi kaula ja pää.

AP

Vierailija
5/25 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole persjalkainen.

Vierailija
6/25 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi tyytyväinen. Kiinteyttäisin kokonaisvaltaisesti. Olet persjalkainen mutta yläosasi ei ole liian laiha.

Vierailija
7/25 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samanlaiset mittasuhteet kuin mulla. Pitkät jalat ja lyhyempi torso. Pukeutumalla saa halutessaan jotenkin häivytettyä eroa, luulisin. 😄 En näe syytä hävetä, hoikkakin olet! :)

Vierailija
8/25 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Jeesus. Ap taitaa olla vielä kovin nuori. Hyvä on kroppa, ole tyytyväinen.!

Persjalkaisesta kaukana.

Vierailija
9/25 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihaläski! 

Mutta kropassa minusta ihan ok malli. Sääret kyllä kauhean paksut muuhun nähden. 

Treenaisin lihasta nyt kunnolla, niin ihan hyvä tulee. Säärille tuskin voit mitään. Sinänsä mittasuhteissa ei vikaa. Ehkä persjalkaisuuden vaikutelma tulee juuri tuosta paksusäärisyydestä?

Vierailija
10/25 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana litteä vatsa! Tosi hyvä vartalo. 

Vierailija
11/25 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään vikaa :)

Sinkkumies

Vierailija
12/25 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa olisinko itse tyytyväinen, kai, jos olisin tottunut siihen (pituus). Olen nimittäin todella tyytyväinen pituuteeni (162 cm) enkä haluaisi olla yhtään pidempi. Tämä ei silti tarkoita, että kropassasi olisi mitään 'vikaa'! :)

Pituussuhteet mielestäni ok. Olen samaa mieltä, että yläkroppaa voisi vahvistaa. :) Yleisesti ottaen, saisit olla kyllä tyytyväinen! :) Aikas hoikka olet.

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
13/25 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi tyytyväinen. Kiinteyttäisin kokonaisvaltaisesti. Olet persjalkainen mutta yläosasi ei ole liian laiha.

Kiinteytymistä ei ole olemassakaan. Kieltämättä aikamoinen laihaläskin arkkityyppistä tuossa kuvassa. Salitreeniä ja syö kunnolla, ei missään nimessä mitään laihdutusta. Treeniä, puhdasta ruokaa ja 5 kiloa painoa lisää. Arvioi sitten uusiksi.

Vierailija
14/25 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinänsä mitään vikaa, mutta itselläni "tavoitteena" vähän toisenlainen kroppa. Ei kaikkeen tietenkään voi vaikuttaa, mutta ehkä tosiaan lisämassa yläkropassa tasapainoittaisi kokonaisuutta. Ihanan litteä vatsa kyllä! T. 10cm lyhyempi ja sama paino

Vierailija
15/25 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat alusvaatteet.

Vierailija
16/25 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä näyttää, mutta jos haluat lisää näyttävyyttä kroppaan ja toki parantaa yleisesti lihaskuntoa niin suosittelen kuntosaliharjoittelu suhteellisen raskailla painoilla niin että lihaksiin tulisi muotoa ja voimaa. Ei pelkästään ylävartaloon vaan myös jalkoihin.

Vierailija
17/25 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyväinen olisin kyllä sinuna vallitsevaan tilanteeseen! Persjalkaiselta sinä et kyllä tuossa kuvassa näytä ollenkaan, mutta en toki tiedä hämääkö kuvakulma. Tuossa sinun jalat näyttää lähinnä pitkiltä.

Jos jotain haluat tehdä (ja urheiluhan kannattaa aina), niin omaan makuuni lisäisin yläkroppaan ja jalkoihin lihasta. On toki täysin makuasia, että tykkääkö enemmän hoikasta vai hiukan lihaksikkaammasta ulkomuodosta.

Vierailija
18/25 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persjalkainen et kyllä ole :) Mulla aika samanlainen kroppa, rinnat vähän isommat ja perässä selluliittia (169cm, 53kg).Ihan tyytyväinen olisin jos vaan jaksaisin muuttaa 2kg läskiä lihakseksi!!

Vierailija
19/25 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvä kroppa on. Mä olen 172cm/57kg ja näytän aika samalta, itseasiassa vähän luisevammalta jopa....

Mutta hyvä kroppa on, lihaksista kannattaa muistaa pitää myös huolta :)

Vierailija
20/25 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tyytyväinen! Pyöreämpänäkin!

Mikä on persjalkainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan