Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mieheni haluaa liian vähän seksiä

vaimoke
27.01.2016 |

Olemme olleet n. Vuoden yhdessä mieheni kanssa. Olemme jo naimisissa ja olemme kumpikin todella onnellisia suhteessamme (Juuri viikonloppuna puhuimme asiasta). Olen itse kotona kotiäitinä ja mieheni käy töissä. Asumme kauniissa talossa ja oikeasti muuten asiamme on hyvin, mutta tämä seksin määrä masentaa miuta. Tiedän, ehtä alkuhuuma on mennyt, mutta en kestä olla toruttuna kokoajan. Nykyään jo käännyn selkä mieheeni päin ja yritän pitää kyyneliä.. mieheni hellii miuta paljon ja olemme melki kokoajan toistemme kainaloissa ja silittelemme toisiamme. Sitten kun yritän seksiä fyysisesti taikka puhumalla, nii hän nauraa miulle ja pyörittelee silmiänsä ja antaa aina jonkin syyn, ehtä ei jaksa, väsyttää, eikö olisi kiva vain helliä toisiamme ennen unia jne. Miehelläni ei ole ollut kuin yksi seksikumppani ennen miuta ja aluksi mies oli aika haku teillä miun tyydyttämisessä. Nyt hän on alkanu hiukan ymmärtämään mistä nautin, mutta en jaksa puhua asiasta hänen kanssaan, ku ei se näytä kiinnostavan. Yleensä hän vain hiukan lämmittää miuta, jonka jälkeen ollaan jo sitten yhdynnässä.. mieheni edellinen suhde oli yli kymmenen vuotta kestäny ja hän oli meiän suhteen alussa hyvin haltioissaan ja sanoi, ettei todellakaan tiennyt ehtä seksiä voi harrastaa näin paljon. Kerroin alussa mitä odotan seksiltä ja kerroin kuinka tärkeä asia on miulle. Tämä vaikuttaa jo miun tunteisiin ja siihen, että olen surullinen.. Nykyään jos viitsin yrittää jotain, nii hoen kokoajan itselleni, oo rohkea älä ota ihteesi.. seksi on meillä vaihtelevaa. Miä otan suihin, olen hänen ensimmäinen anaaliseksinsä, suostun hyvin pitkälti kaikkeen, ehtä siinä ei pitäisi olla vikaa. Lisäksi melkein kaikki entiset sänkykaverini ovat ylistäneet miuta ja olleet erittäin tyytyväisiä seksiin kanssani. Kaikista pahimmalta tuntuu, että saan miehelleni joka kerta erektion, kun yritän edetä seksiin, mutta vaikka mieheni olisi täydessä valmiudessa niin ei auta.. Hän ottaa käteni pois mulkultaan ja kertoo jonkun syyn. Sitten käännyn selkä häneen päin ja yritän pitää kyyneleet sisälläni, nii aletaan moittimaan mökötyksestä.. mitä miä teen?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas rasittava kertomus. En epäile hetkeäkään otsikkoa :D

Vierailija
2/21 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota en nyt kaivannu, muhta anteeksi että kirjoitin rasittavasti..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtä, muhta, miu, siu... Anteeksi, mutta murre vei tosiaan suurimman huomion tekstistä. Noin muuten mietitytti, että 1) vuoden sisällä jo naimisiin ja 2) "tiedän että alkuhuuma on mennyt"??? 

Oisko tuota kannattanut vähän kauemmin katsella, en teidän rakkauttanne epäile, mutta ei kyllä tosiaan vuodessa alkuhuuman kuuluisi olla mihinkään laantunut, saati seksielämän. Nytpä ei kaiketi auta kuin rauhallisesti puhua ja koittaa selvittää kantasi miehelle. Liian vähään seksiin tyytyminen on kyllä yhtä helvettiä avioliitossa, ja jos se on tapahtunut jo noin alussa, niin ei kuulosta kyllä kovin korkealibidoiselta mieheltä tosiaankaan. 

Vierailija
4/21 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy, että mithä sie oikeen siinä vatuloit

No, eiköhän se sitten siittä.

Vierailija
5/21 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Kuulostaa oudolta tuo ettei halua tai edes viitsi vaikka heppi pystyssä jo. Ehkä on joku osa seksistä kanssasi mistä hän ei todellakaan pidä. Ehkä epäilee ettet ole tyytyväinen ja hänelle jää siitä huono omatunto tai tulee kolaus miehisyyteen, ja sen takia ei halua vaikka keho ois messissä. Jos näin, niin fiksu kaveri selvittäisi miten voisi sinut tyydyttää mutta ehkä hän menee lukkoon ja pakenee tekosyyllä, ehkä uskoo ettei pysty, et ois vaikka koosta kiinni tai jotain. Mene ja tiedä.

Yritä nyt keskustella rauhassa ja ystävällisesti jossain muualla kuin makkarissa, eli tilanteessa joka ei liity seksiin mitenkään, äläkä hyväksy tekosyitä. Esitä vaihtoehtoja mitä olet miettinyt, mistä se voisi johtua.

Tai sitten vaihdat hänet muhun ;)

Vierailija
6/21 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritetäänpäs ilman murretta.. Olen yrittäny nostaa mieheni itseluottamusta ja kerron hänelle usein kuinka nautin seksistä hänen kanssaan ja ehdotan uusia asioita ja ideoita. Yritän pitää mahdollisimman vaihtelevaa seksimme, mutta se ei silti auta. Olen hänen kanssaan puhunut, olen yrittäny laittaa töihin hänelle kiihottavia viestejä, mutta vastaus on yleensä, että olen höpsö. Aivan varmasti sillon ku sitä seksiä on, nii mieheni huomaa kuinka nautin ja seksin jälkeenkin kerron eritavoin, ehtä olen ollut tyytyväinen. Liian usein vain tapahtuu juurikin tämä, että sohvalla maatessamme saan hänelle erektion, nii hänelle tulee jokin syy lähteä siitä pois tai saan jonkun tekosyyn. Minä itse olen aina valmis ja en ole kertakaan antanut pakkeja. Vaikka kuinka kertoisin mitä haluaisin ja miten, niin ei.. ennen ei ole ollut tällaista ongelmaa omissa parisuhteissa. Nyt olen tosin täysin tyytyväinen mieheeni, mutta seksiä on vain liiiian vähän. Ennen seksiä on ollut paljon, mutta miehet olleet sitten täysiä luusereita. Onko väärin toivoa, ehtä tämän osan suhteesta saisi kuntoon :(

Vierailija
7/21 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toiselta on into hukassa ei seksistä jatkuva muistuttelu ole (tietenkään) ratkaisu. Joko miehellä on joku ongelma itsensä tai suhteenne kanssa, tai sitten häntä vaan haluttaa vähemmän. Täällä on valtavasti aloituksia, joissa miehet kärsivät samasta tilanteesta ja nevoiksi annetaan enemmän kotitöitä tai että se vaan on niin, että ei voi vaatia liikaa.

Mutta oikeasti vastauksia meidän on vaikea antaa, miehesi on lähempänä vastauksia ja sinun on nostettava asia kunnolla keskusteluun ja jos ei muuten onnaa niin ulkopuolisen avustuksella. Kuinkas usein teillä sitten seksiä on?

Vierailija
8/21 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä tuo erektiohomma. Että ei paneta, vaikka seisoo? Miltä sellainen tuntuu miehestä? Olisiko ketään miestä kertomaan?

Vierailija
9/21 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että se pettää jos ei seksi maistu.

Vierailija
10/21 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksi mietin itsekin, että miehellä olisi joku toinen. Tarkemmin ajateltuna se ei vain onnistuisi. Hän käy vain töissä ilman minua ja siellä on melki kaikki miehiä. Lisäksi mieheni ei ole sellainen luonteeltaan.. miksi hän nyt pettäisi, kun on puoliso joka antaa niin paljon kuin haluaa kun ennen ollut puoliso antoi pari kertaa vuodessa. Voiko se olla, että on vain tottunu niin vähään vai mikä? Minä oon jo todella kuumana, kun tunnen hänen peniksen isonevan ja se saa niin hirveän olon, ku toinen vain lähtee pois tai alkaa jotain hölmöjä syitä lateleen.. pelkästään kun käymme suihkussa, niin mieheni saa erektion katsomisestani. Yleensä se ei vain johda mihinkään. Monet tuttumme kertovat kuinka kateellisia he ovat meidän suhteesta, kun kokoajan kiusoittelemme toisiamme ja yleensä mieheni on vieraidenki luona minussa kiinni ja osoittaa rakkauttaan. Yleensä aina jos on mahdollisuus, niin olemme lähekkäin, kiusoittelemme ym. Toisiamme ja varmasti ulkopuolisesta näyttääkin, että emme voi olla ilman toisiamme. Olen oikeasti aivan eksyksissä missä tää vika on.. 😞 olen kysynyt ihan mieheltäni mistä hän pitää ja hän on monet kerrat sanonu kuinka hän ei ole tienny tämmöisistä asioista ja kuinka ihanaa on löytää uusia fantasijoita. Eli oikeasti uskoisin, että hän pitää myös seksistä kanssani. Meillä on n.kerran viikossa seksiä, mutta jos en joka pvä tekisi aloitetta/yritystä, niin en tiedä olisiko edes kerran kuussa..

Vierailija
11/21 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä lisätäkseni, niin nautin mieheni passaamisesta ja olen hänelle sanonut, et kertoo jos ahistaa pää saaminen, mutta hän aina muistaa kertoa kuinka onnellinen on minusta ja kuinka hän ei ole tottunut siihen, että häntäkin ajatellaan tai voinut kuvitellakaan minunlaista olevan olemassa. Minä en nalkuta, hoidan kodin (ainoastaan raskaat työt on mieheni vastuulla), teen aina ruuan valmiiksi, teen hänelle jopa aamupalan ym. Hieron aina, jos hänellä on joku paikka kipeä, rasvaan hänen kädet/jalat, jos on rohtuneet ja yritän pitkä niin paljon hyvänä kuin mahdollista. Minä olen kuitenki kotona lapsen kanssa ja hän käy töissä, niin haluan hänelle olla mahdollisimman hyvä puoliso ja aina ensiksi yritän häntä ajatella. Joka päivä saan kuulla kuinka hän on tyytyväinen minuun, saan hellyyttä enemmän kuin ikinä olen saanut, mutta seksiä on vain niiiin vähän..

Vierailija
12/21 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni sinun pitäisi keskustella ehdottomasti miehesi kanssa. Kannattaa aloittaa keskustelu mieluummin rennosti vaikka "kuinka usein sä haluaisit harrastaa viikossa seksiä?" ettei miehesi pakenisi tilanteesta tai tuntisi itseään syytetyksi. Tuossa tilanteessa kun on tullut torjutuksi on helppo nimittäin aloittaa keskustelu agressiivisempaan malliin kute "miks sä et enää halua mua?" (Itseltäni tuollainen syytös ainakin helposti livahtaisi)

Kannattaa myös harkita seksiin johdattelun lopettaminen 1-2viikon ajaksi. Saattaa olla että miehesi tekee itse aloitteen. Ideana kuitenkin että antaisit hänelle hellyyttä mutta tietynlaista tilaa tuossa asiassa.

Minua kuitenkin hämmentää se että jos kokoajan söpöilette ja miehesi kiihottuu selvästi sinut alasti nähdessään tai sinun kanssa ollessaan niin hän myös ihan varmasti haluaa sinua sillai. Onko miehesi lihonut? Voiko seksistä vetäytyminen johtua huonosta itseluottamuksesta? Tai jostain muusta vastaavanlaisesta syystä

Vierailija
13/21 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on aina ollut hieman pyöreä ja joskus hän kyllä sanoo, että miksi olen ottanu hänenlaisensa, kun edelliseni ovat olleet lihaksikkaat ym. Olen hänelle joka kerta sanonu, että rakastan häntä juuri tuollaisena enkä haluaisi, että olisi yhtään sen laihempi. Mieheni on kuitenki vahva ja hän on minusta paljon seksikkäämpiki, ku edelliset lihaksikkaat mieheni, sillä hänen voimansa ei ole salilla hankittu vaan työllä. Olen yrittäny pitää itseäni kurissa, mutta mieheni on minusta niin himottava, että aina huomaan vain unohtaneeni olla koskematta.. 😕

Vierailija
14/21 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan ei käy onnen lahjat. Itse olen mies ja meillä vaimo ei halua ollenkaan niin usein kuin minä, vaikka kertoo nauttivansa meidän seksistä. Sytyn helposti naisestani, olen aloitteellinen ja keksin uusia juttuja, miten voimme pitää seksielämän vireänä. Jotenkin vain tuntuu, että yksinkertaisesti halut eivät kohtaa.

Meillä vaimo toivoo nimenomaan läheisyyttä, silittelyä ja pitkiä juttelutuokioita pitkälti häntä kiinnostavista aiheista. Suorasukainen toiminta ei ole hänen juttunsa, eikä hän todellakaan koskaan lähettele viestejä, joissa olisi eroottisia sävyjä. Hyvä puoliso hän on, mutta seksuaalista aktiivisuutta saisi olla enemmän. Kaikkea ei voi näköjään saada ja asian kanssa täytyy elää, vaikka turhauttavaa se välillä on. 

Vierailija
15/21 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittäisin että mies on tottunut edellisessä suhteessa siihen 1-2 kertaa vuodessa panoon eikä ole vielä tottunut ajatukseen normaalista seksi elämästä.

Meillä on käynyt samalla tavalla, parikymmentä vuotta vaimon kanssa kimpassa ja viimeiset 15v satunnaista seksiä. Keskiarvo vuodessa n. 6krt, viimeiset vuodet hiukan harvemmin ja viime vuonna vain kahdesti. Edellisestä kerrasta nyt 7kk.

Nyt kun näitä kertoja on ollut näin harvakseltaan niin eipä tässä itselläkään juuri haluja ole, ei oikeastaan ollenkaan jos tarkemmin ajattelee. Olen positiivisen kautta tätä ajatellut kuitenkin ja se parisuhteen ainainen kiukun aihe seksi on nyt saatu hiertämästä välejä niin kyllä elämä on paljon helpompaa. Ei turhaa kiukuttelua tai mökötystä pakeista vaan ihan aitoa Kanssakäymistä oman puolison kanssa.

Tsemppiä sinne ap:lle.

Vierailija
16/21 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vuoden jälkeen on jo seksi vähissä niin huonolta näyttää. Ymmärtäisin jos olisi lapsi syntynyt tai muuta, mutta mies kyseessä eikä mitään esteitä seksille, niin huono ennuste on. Seksin väheneminen liittyy yleensä pitkiin parisuhteisiin, lasten saamiseen, ehkä vaihdevuosiin tai sairauksiin. Mä olen 40-v mies, 15 vuotta parisuhteessa, alakouluikäiset lapset. Seksiä noin kerran viikossa. Vaimolle tuntuu riittävän, itse vedän käteen muutaman kerran viikossa kun ei nämä seksikerrat riitä. Täytyy yrittää pitää tuo nykyinen taso edes, sillä tulee joten kuten toimeen.

Vierailija
17/21 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin puhua. Yritin keskustella ilman syytteitä ja en syyllistäny, vaan yritin olla ymmärtäväinen ja saada selville auttaisiko joku, mitä hän toivoisi ja ahistaako joku.. Ei. Sain vain hirveät kiukuttelut, syyllistämiset ja sen etten ymmärrä häntä. Hänestä minun pitäisi ymmärtää, ettei seksi aina kiinnosta kun tulee töistä.. Tähkä yritin sanoa, ettei se seksi kyllä häntä aamulla taikka päivälläkään näytä kiinnostavan, niin sain vain lisää kiukuttelua. Lopulta sain kyllä mennä hänen viereensä nukkumaan, mutta kyynelissä oli hirveä pidättäminen. Mieheni on kaikkea mitä olen ikinä voinut toivoa ja antanu jo nyt kaiken mitä olen ikinä uskaltanu haaveilla. Kai minun täytyy vain niellä haluni ja olla onnellinen muuten hyvästä suhteesta. En uskalla edes ajatella millainen seksi elämäni on kymmenen vuoden päästä, jos sellaista edes on.. ja joo, siitä tuli päivän viimeiset kiukuttelut, kun kohtasin ehdottaa lääkäriä taikka parisuhdeterapeuttia. En usko, että huomaakaan kun lopetan lihasten treenaamisen.. miksi näkisin vaivaa, että tuntuisin hyvältä, jos kerta minun naiminenki teettää näin suuria ongelmia.. nyt ainakin tiedän miltä muista tuntuu tämmöinen elämä, enkä sinänsä edes pettämistä katsoisi pahalla tällaisessa suhteessa, vaikka itse en siihen kykene.

Vierailija
18/21 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä tuo erektiohomma. Että ei paneta, vaikka seisoo? Miltä sellainen tuntuu miehestä? Olisiko ketään miestä kertomaan?

Erektio on fyysinen reaktio. Panetus on myös henkistä. Jos ei vaan yhtään kiinnosta niin se erektio tuntuu vain vaivaannuttavalta. Eiköhän tuo ole tunnu lähes samalta kuin naisesta joka kosteana, mutta ei yhtään sillä tuulella? Kyllä näitäkin on nähty.

Vierailija
19/21 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin puhua. Yritin keskustella ilman syytteitä ja en syyllistäny, vaan yritin olla ymmärtäväinen ja saada selville auttaisiko joku, mitä hän toivoisi ja ahistaako joku.. Ei. Sain vain hirveät kiukuttelut, syyllistämiset ja sen etten ymmärrä häntä. Hänestä minun pitäisi ymmärtää, ettei seksi aina kiinnosta kun tulee töistä.. Tähkä yritin sanoa, ettei se seksi kyllä häntä aamulla taikka päivälläkään näytä kiinnostavan, niin sain vain lisää kiukuttelua. Lopulta sain kyllä mennä hänen viereensä nukkumaan, mutta kyynelissä oli hirveä pidättäminen. Mieheni on kaikkea mitä olen ikinä voinut toivoa ja antanu jo nyt kaiken mitä olen ikinä uskaltanu haaveilla. Kai minun täytyy vain niellä haluni ja olla onnellinen muuten hyvästä suhteesta. En uskalla edes ajatella millainen seksi elämäni on kymmenen vuoden päästä, jos sellaista edes on.. ja joo, siitä tuli päivän viimeiset kiukuttelut, kun kohtasin ehdottaa lääkäriä taikka parisuhdeterapeuttia. En usko, että huomaakaan kun lopetan lihasten treenaamisen.. miksi näkisin vaivaa, että tuntuisin hyvältä, jos kerta minun naiminenki teettää näin suuria ongelmia.. nyt ainakin tiedän miltä muista tuntuu tämmöinen elämä, enkä sinänsä edes pettämistä katsoisi pahalla tällaisessa suhteessa, vaikka itse en siihen kykene.

Sorruit sitten kuitenkin syyllistämiseen, kun rupesit piikittelemään. Koita nyt ymmärtää, että kaikki eivät halua yhtä paljon ja että toisilla halut häviää helpommin arjen ongelmien alla.

Kyllä minulle tulee tunne, että olet luonut suhteeseenne painostavan ilmapiirin noilla suuremmilla haluillasi. Miehen omat halut eivät ehdi herätä, kun sinä jo painat päälle. Kokeile nyt ensi alkuun vaikka puoli vuotta niin, että teet aloitteen korkeintaan kerran kuussa.

Vierailija
20/21 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekaksi mietin itsekin, että miehellä olisi joku toinen. Tarkemmin ajateltuna se ei vain onnistuisi. Hän käy vain töissä ilman minua ja siellä on melki kaikki miehiä. Lisäksi mieheni ei ole sellainen luonteeltaan.. miksi hän nyt pettäisi, kun on puoliso joka antaa niin paljon kuin haluaa kun ennen ollut puoliso antoi pari kertaa vuodessa. Voiko se olla, että on vain tottunu niin vähään vai mikä? Minä oon jo todella kuumana, kun tunnen hänen peniksen isonevan ja se saa niin hirveän olon, ku toinen vain lähtee pois tai alkaa jotain hölmöjä syitä lateleen.. pelkästään kun käymme suihkussa, niin mieheni saa erektion katsomisestani. Yleensä se ei vain johda mihinkään. Monet tuttumme kertovat kuinka kateellisia he ovat meidän suhteesta, kun kokoajan kiusoittelemme toisiamme ja yleensä mieheni on vieraidenki luona minussa kiinni ja osoittaa rakkauttaan. Yleensä aina jos on mahdollisuus, niin olemme lähekkäin, kiusoittelemme ym. Toisiamme ja varmasti ulkopuolisesta näyttääkin, että emme voi olla ilman toisiamme. Olen oikeasti aivan eksyksissä missä tää vika on.. 😞 olen kysynyt ihan mieheltäni mistä hän pitää ja hän on monet kerrat sanonu kuinka hän ei ole tienny tämmöisistä asioista ja kuinka ihanaa on löytää uusia fantasijoita. Eli oikeasti uskoisin, että hän pitää myös seksistä kanssani. Meillä on n.kerran viikossa seksiä, mutta jos en joka pvä tekisi aloitetta/yritystä, niin en tiedä olisiko edes kerran kuussa..

Jos teillä on kerran viikossa seksiä, niin eihän sulla mitään hätää ole!

Täällä on kuule useampikin mies joutunut tyytymään kerran kuussa tahtiin. Jos mies siitä avautuu, niin vastaus on palstalla yleensä, että on suhteessa muutakin kuin seksi. Koita keskittyä niihin asioihin, jotka suhteessanne on hyvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi