mieheni haluaa liian vähän seksiä
Olemme olleet n. Vuoden yhdessä mieheni kanssa. Olemme jo naimisissa ja olemme kumpikin todella onnellisia suhteessamme (Juuri viikonloppuna puhuimme asiasta). Olen itse kotona kotiäitinä ja mieheni käy töissä. Asumme kauniissa talossa ja oikeasti muuten asiamme on hyvin, mutta tämä seksin määrä masentaa miuta. Tiedän, ehtä alkuhuuma on mennyt, mutta en kestä olla toruttuna kokoajan. Nykyään jo käännyn selkä mieheeni päin ja yritän pitää kyyneliä.. mieheni hellii miuta paljon ja olemme melki kokoajan toistemme kainaloissa ja silittelemme toisiamme. Sitten kun yritän seksiä fyysisesti taikka puhumalla, nii hän nauraa miulle ja pyörittelee silmiänsä ja antaa aina jonkin syyn, ehtä ei jaksa, väsyttää, eikö olisi kiva vain helliä toisiamme ennen unia jne. Miehelläni ei ole ollut kuin yksi seksikumppani ennen miuta ja aluksi mies oli aika haku teillä miun tyydyttämisessä. Nyt hän on alkanu hiukan ymmärtämään mistä nautin, mutta en jaksa puhua asiasta hänen kanssaan, ku ei se näytä kiinnostavan. Yleensä hän vain hiukan lämmittää miuta, jonka jälkeen ollaan jo sitten yhdynnässä.. mieheni edellinen suhde oli yli kymmenen vuotta kestäny ja hän oli meiän suhteen alussa hyvin haltioissaan ja sanoi, ettei todellakaan tiennyt ehtä seksiä voi harrastaa näin paljon. Kerroin alussa mitä odotan seksiltä ja kerroin kuinka tärkeä asia on miulle. Tämä vaikuttaa jo miun tunteisiin ja siihen, että olen surullinen.. Nykyään jos viitsin yrittää jotain, nii hoen kokoajan itselleni, oo rohkea älä ota ihteesi.. seksi on meillä vaihtelevaa. Miä otan suihin, olen hänen ensimmäinen anaaliseksinsä, suostun hyvin pitkälti kaikkeen, ehtä siinä ei pitäisi olla vikaa. Lisäksi melkein kaikki entiset sänkykaverini ovat ylistäneet miuta ja olleet erittäin tyytyväisiä seksiin kanssani. Kaikista pahimmalta tuntuu, että saan miehelleni joka kerta erektion, kun yritän edetä seksiin, mutta vaikka mieheni olisi täydessä valmiudessa niin ei auta.. Hän ottaa käteni pois mulkultaan ja kertoo jonkun syyn. Sitten käännyn selkä häneen päin ja yritän pitää kyyneleet sisälläni, nii aletaan moittimaan mökötyksestä.. mitä miä teen?
Joo, en todellakaan väitä että olisin ainut asian kanssa taikka saisin vähiten.. suhteemme on hyvin nuori ja alussa painotin miehelleni millainen olen ja miten tärkeää se seksi on minulle. En ole miestäni vaihtamassa taikka pyytämässä, vaan aidosti yritin saada apua siihen mitä voisin tehdä. Vaikka viestini keskustelusta voi antaa monta kuvaa, niin syyllistämään en miestäni ryhtynyt. Yritin keskustella tyylillä, että haluan tietää mitä hän haluaa. Rakkauteni on suuri miestäni kohtaan ja hyväksyn, ettei hän halua paljoa. Tietysti muuta toivoin, mutta en myöskään kestä nähdä häntä noin loukkaantuneena. Monet kuitenki neuvoivat, että yrittäisin antaa miehelleni vallan ja en ohjaa häntä seksiin, niin alan tätä päähäni pinttämään ja yritän antaa hänelle mahdollisimman hyvää seksiä silloin kun hän sitä haluaa. Ehkä myös itselle tulee tätä myöten parempi olo, kun ei jatkuvasti tarvi pakkeja ottaa vastaan.