Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jota tapailin huomautti "viiksikarvoistani"

Vierailija
27.01.2016 |

Mulla kasvaa VAALEITA karvoja muutama huulten yläpuolella. Hänen mielestään naisten kuuluisi hommautua noista eroon. En haluaisi tavata enää, koska minusta toisen ulkonäön arvostelu ei koskaan kuulu asiaan. Toisaalta osui myös herkkään paikkaan; olin aina kuvitellut, ettei kukaan edes kiinnitä huomiota ihokarvoihini. Nyt olen alkanut poistaa ne! Mutta en taida antaa arvostelijamiehen suudella karvatonta suutani.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kasvaa VAALEITA karvoja muutama huulten yläpuolella. Hänen mielestään naisten kuuluisi hommautua noista eroon. En haluaisi tavata enää, koska minusta toisen ulkonäön arvostelu ei koskaan kuulu asiaan. Toisaalta osui myös herkkään paikkaan; olin aina kuvitellut, ettei kukaan edes kiinnitä huomiota ihokarvoihini. Nyt olen alkanut poistaa ne! Mutta en taida antaa arvostelijamiehen suudella karvatonta suutani.

Älä vaan mee ajelee niitä. Alkavat nopeampaa kasvaa ja muuttuvat koviksi ja piikikkäiksi. Sama ku pussais miestä

Vierailija
2/59 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon Amisviikset, mutta haittaako se ?

Ei, mutta on kyllä aika ällöttävät.

Parrakas nainen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kyllä ikävää jos naisella on viikset, mutta luulisi että asian hoitamiseen on keinoja? Tuskin olet ensimmäinen?

Värjää ne mustiksi, siinä saa sekin ukko mietittävää vähän lisää.

Vierailija
4/59 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä vaan mee ajelee niitä. Alkavat nopeampaa kasvaa ja muuttuvat koviksi ja piikikkäiksi. Sama ku pussais miestä

Ei muuttuneet ainakaan mulla. Mustat karvat oli ennen ja mustat on nyt, mutta ei niissä mitään eroa huomaa kun nypin niitä pois.

Vierailija
5/59 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuttuneet ainakaan mulla. Mustat karvat oli ennen ja mustat on nyt, mutta ei niissä mitään eroa huomaa kun nypin niitä pois.

Nyppiminen ja ajelu ovat kaksi eri asiaa. Ajelu katkaisee karvan, jolloin siitä jää karhean tuntuinen sänki, melkein kuin miehen partakarvat. Nyppimisen jälkeen karva alkaa kasvaa alusta uudelleen, jolloin siihen tulee ohut ja pehmeä kärki. t: parrakas nainen

Vierailija
6/59 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... keskustelun aloituksen pointti oli tarkoitus olla se, oliko mies oikeassa arvostellessaan viiksellisyyttäni ja ylireagoinko, jos loukkaannuin tästä huomautuksesta. Kukaan muu mies ei ole sanonut mitään "karvoituksesta". Ap

Vierailija
7/59 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeä kommentti mieheltä. Kai naisellakin ihokarvoja on. Ei ole kenenkään asia mennä niistä huomauttelemaan. Jos mun vaaleat karvat häiritsevät nenän alla tai säärissä, voi voi...

Vierailija
8/59 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se hämmentävää, jos kumppanilla on vastakkaisen sukupuolen ominaisuuksia. Kyllä sinuakin varmaan häiritsisi, jos tuolla tapailemallasi miehellä olisi esim pillu.

Vierailija
9/59 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että jos mun viikset olisi oikeasti kovin huomattavat, niin joku kaveri tai pakit baarissa saanut mies olisi jo antanut mun kuulla asiasta :D ap

Vierailija
10/59 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se hämmentävää, jos kumppanilla on vastakkaisen sukupuolen ominaisuuksia. Kyllä sinuakin varmaan häiritsisi, jos tuolla tapailemallasi miehellä olisi esim pillu.

Miehellä on läskitissit, mutta en ole kehottanut laihduttamaan! Ap

Vierailija
11/59 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ulkonäköä ei kuulu arvostella. Jos mies ei tykkää, on vapaa etsimään paremman. Sinäkin löydät selvästi paljon paremman kuin tuo törkimys.

Miestä saattaisi tosin kiinnostaa tieto, että enemmän testosteronia omaavat naiset ovat paljon viriilimpiä kuin paljon estrogeeniä omaavat naisellisen näköiset naiset. Jompi kumpi pitää valita. Ehkä hän sitten haluaa mieluummin naisellisemman näköisen tytön, jota ei kuitenkaan seksi kiinnosta.

Vierailija
12/59 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomautin kerran ex vaimolle kainalokarvoista. Sain selkääni, mutta oli se sen arvoista.

Vierailija
13/59 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihokarvat eivät ole toisen sukupuolen yksinoikeus. Kun oikein tarkkaan katsot, niin kaikilla ihmisillä on ihan ohuita ja hentoja ihokarvoja kaikkialla kasvoissa, esimerkiksi nenänpäässä. Ainoastaan huulet, kämmenet ja jalkapohjat ovat karvattomia.

Vierailija
14/59 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se tilanne meni, sanasta sanaan? :D

Joo, en kyllä tykkäisi. Hankkiutuisin eroon karvoista, jos ne omasta mielestänikin olisi parempi olla pois (ei kai nyt voi niin sokeutua omalle ulkonäölleen) ja deittailisin muita.

Vierailija
15/59 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanot: "Minä hankkiudun viiksistä eroon, jos sinä hankkiudut läskitisseistäsi!"

Vierailija
16/59 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no onhan se parempi sanoa kuin kärsiä pienestä asiasta jonka muuttaa helposti. et ole mielestäni tyttöystävämateriaalia jos noin pieni muutos aiheuttaa ongelman :)

matti

Vierailija
17/59 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihokarvat eivät ole toisen sukupuolen yksinoikeus. Kun oikein tarkkaan katsot, niin kaikilla ihmisillä on ihan ohuita ja hentoja ihokarvoja kaikkialla kasvoissa, esimerkiksi nenänpäässä. Ainoastaan huulet, kämmenet ja jalkapohjat ovat karvattomia.

Joutavia. Naisen ominaisuuksiin ei kuulu viikset.

Vierailija
18/59 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta : voisitko kertoa ikäsi ?

Kiinnostaa vaan, kun vastauksesi on sekä typerä, että lapsellinen.

Vierailija
19/59 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä sinä viiksinesi et ole oikea henkilö huomauttelemaan toisille ulkonäöstä...

Vierailija
20/59 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut, että ok. Osta mulle partakone, niin mä ostan sulle vuorostani rintsikat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi