Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olette saaneet miehenne pään kääntymää vauva-asiassa?

Vierailija
27.01.2016 |

Hän ei halua tehdä vauvaa, kun kysyin että mitäs sitten jos käy vahinko ja tulenkin raskaaksi, niin sitten tietysti kuulemma haluaa. Miten noiden miesten jutuista nyt voi ottaa selvää? Haluaa ja ei halua

Miten olette saaneet miehenne pään kääntymään? Juttujensa perusteella luulisi olevan tässä tapauksessa mahdollista.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toisinpäin meillä. Meillä on jo yksi lapsi ja minä en tahdo toista, mies tahtoisi. Sanoin etten tahdo hänen onneaan estää, minun lapsilukuni on täysi ja jos hän haluaa toisen niin hänen täytyy tehdä se jonkun muun kanssa.

Vierailija
2/8 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut, en edes yrittänyt. Hän sanoi, että vahingon sattuessa kantaisi vastuun, muttei halua yrittää lasta. Erosimme varsin sopuisasti. Nyt on uusi mies ja kaksi ihanaa lasta, jo kymmenen vuotta. Entinen mies elää vaimonsa ja kahden koiransa kanssa. Asutaan lähekkäin ja juttelemme silloin tällöin, koska ystäväpiiri on sama. Olen iloinen, että erosimme, enkä yrittänyt pakolla tehdä kenestäkään vanhempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin juuri tämän asian takia. Mies ei halunnut lapsia, eikä lapsia pidä tehdä vastoin tahtoaan. Ihan sopuisa ero oli, surullinen tietenkin.

Vierailija
4/8 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä oikein muu auta kun hyväksyä.

Toki manipulointia voi tehdä esim. sillä, että altistat miehen söpöjen lasten läsnäololle tai vetoat siihen, että naisen hedelmällisyys heikkenee ja riski lapsen kehityshäiriöihin kasvaa iän myötä. 

Jos mies on sitä mieltä ettei halua lapsia ollenkaan edes tulevaisudessa niin se on sitten valinnan paikka.

Vierailija
5/8 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sinuna, AP, ainakaan hankkiutuisi "vahingossa" raskaaksi. Jos mies on sanonut, ettei ensisijaisesti halua lasta, niin voit olla varma, ettei teidän parisuhde ainakaan paranisi sellaisen ilmaannuttua.

Vierailija
6/8 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies oli sitä mieltä, että kaikkihan lapsia tekevät ja oikein hermostui kun ilmoitin, että en minä vaan. Ei kai oikeasti vain tajunnut, että veloja on tosiaankin olemassa, oletti että naiset haluavat aina lapsia ja kai vain hämmentyi kun hänen naiskäsitys muuttui tai kun minä en ollutkaan "oikea" nainen sittenkään. Puhuttiin asiasta ja selvitin juurta jaksain millaista lapsiperhe-elämä olisi, mitä siinä menettäisi ja mitä saisi ja että hänkin joutuisi sitten näkemään vaivaa kun minua ei kiinnosta. Mies tuli järkiinsä ja paria vuotta myöhemmin teetti vasektomiankin, ettei vain koskaan kävisi vahinkoa.

Vierailija
7/8 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä oikein muu auta kun hyväksyä.

Toki manipulointia voi tehdä esim. sillä, että altistat miehen söpöjen lasten läsnäololle tai vetoat siihen, että naisen hedelmällisyys heikkenee ja riski lapsen kehityshäiriöihin kasvaa iän myötä. 

Jos mies on sitä mieltä ettei halua lapsia ollenkaan edes tulevaisudessa niin se on sitten valinnan paikka.

Pahimmillaan tuo voi vain lisätä negatiivisuutta asiaa kohtaan.

Vierailija
8/8 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä puhuttiin paljon vauvasta ja mulla se kauhea vauvakuume olikin mies halusi vielä vähän odottaa. Käytin e-pillereitä ja ihan säännöllisesti oikeasti söinkin. Meni hetki ja huomasin että kuukautiset jäi pois ja tein testin, no plussaa näytti.. Siinäpä sitten miehelle seliteltiin että en jättänyt pillereitä syömättä vaan oikeasti nyt on vahinko päässyt käymään :D no nyt on muutama viikko enää laskettuun aikaan ja mies ei meinaa pysyä housuissaan että saisi esikoispojan syliinsä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme