Kertokaa, MITÄ tämä mies minusta haluaa? Käyttäytyy kahden kesken ihanasti, kavereidensa seurassa "pilkkaa"
En tiedä otanko tämän liian vakavasti vai mikä on mutta pakko avautua.
Tutustuin puoli vuotta sitten kolmikymppiseen mieheen, itse 25v. Ihastuin häneen heti, hän vei minut hotelliin ja ravintoloihin, osti kukkia ja syntymäpäivälahjaksi kalliin korun. Nauroi jutuilleni ja luulin että meillä on samanlainen huumorintaju.
Kuitenkin kun nyt hän on tutustuttanut minut kavereihinsa, kaikki on ihan eri tavalla. Katsoimme esimerkiksi aina hänen luonaan yhdessä Kumman Kaa-sarjaa jotka olin lainannut kirjastosta. Nauroimme molemmat kun katsoimme sarjaa sylikkäin. Sitten kun hänellä oli kavereita käymässä, serkku ja kaksi lähintä kaveria ja tvstä tuli Kumman Kaa- uusinta niin hän naureskeli kavereidensa kanssa "Vit** mikä akkojen sarja, kuka aivoton kana tällaista katsoo"
Kerran sovin ystäväni kanssa kylpyläreissua puhelimessa (sama joukko oli paikalla) sanoin hänelle että muista sitten, että lauantaina menen sinne kylpylään, keksi itsellesi tekemistä. Hän sanoi pilkallinen katse silmissään "No menkää, mutta laita nyt pari sukkaa sinne bikineihin ettei teitä naureta sieltä ulos" ja kaikki nauroivat.
Kun olimme kahden kesken sängyssä niin A-kuppini kyllä kelpasivat hyvin ja kehui kuinka ovat kiinteät ja terhakat.
Kun kaverit olivat lähteneet, selitti että sehän oli vain vitsi. Kas kun ei naurattanut.
Olen hoikka mutten mitenkään treenattu tai lihaksikas ja järjestimme hänen luonaan kerran tarjoiluja hänen kavereilleen. He istuivat katsomassa elokuvaa ja menin myös sohvalle istumaan miehen viereen. Otin pasteijan lautaselta ja mies kiskaisi lautasen pois, puristi "läskejäni" eli vatsan alueen ihoa ja sanoi "ei taida olla enää pasteijalle tilaa, muistatteko te "Millan" sillä ei ollut yhtään mistä puristella" ja Milla on miehen anorektinen serkku.
En enää jaksa kun selittää myöhemmin että kaikki sanomansa on vain vitsiä ja läppää. Vitsin kuuluu naurattaa, ei niin että itken monesti jopa yöt.
Kommentit (56)
Hei ap!
Miehesi on keskenkasvuinen poika, joka yrittää näyttää kavereilleen ettei naiset häntä määräile. Hän myös yrittää olla hyvinkin nokkela ja hauska kavereidensa edessä. En pystyisi itse ikinä olemaan yhdessä miehen kanssa joka ei kunnioita ja arvosta minua. Nykyinen aviomieheni on exäni vastakohta, exälläni oli paha tapa nolata minua muiden edessä. Olen itse tarkka, etten vahingossakaan nolaa omaa miestäni samalla tavalla muiden seurassa, koska se on kanssa olijoista todella ikävää kuultavaa (vaikka ne sille nauraisivatkin).
Nyt ap, kerrot miehellesi kuinka se loukkaa sinua ja jos ei mene jakeluun, kannattaa jättää koko mies.
Ei kannata olla suhteessa, jossa tuntee jatkuvasti alemmuutta. Itse voin henkisesti paremmin kuin koskaan, sillä mieheni osoittaa joka päivä arvostavansa ja kunnioittavansa minua, ja sama pätee minulla häntä kohtaan. Tsemppiä ap! :)
Minua kiinnostaa miten ap on aikonut hoitaa tilanteen? Miksi sinä olet hyväksynyt miehen käytöksen?
Älä hyvä nainen suostu tuollaiseen! Sanot miehelle että nyt on keskustelun paikka, ja sanot kaiken mitä on pilkannut sinua. Jos mies väittää vaan vitsiä ja läppää, niin kysäisepä, miltä siitä tuntuis jos sä pilkkaisit sen munaa pieneks ja estäisit syömästä kun se on jo niin lihava. Ja sitten sanot että vielä yksikin pilkkaus, niin tämä on loppu. Ja sitten se on myös oikeasti loppu, ei enempiä mahdollisuuksia! Sä oot nuori, sä olet ollut sen kanssa vasta puoli vuotta. Älä jää tuollaiseen moneksi vuodeksi saati hanki lapsia!
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa miten ap on aikonut hoitaa tilanteen? Miksi sinä olet hyväksynyt miehen käytöksen?
Ap. on varmaan aika nuori tyttö?
Siihen tarvitaan joko kova lapsuus, tai iän myötä tullutta kokemusta, että tietää mistä on kyse tuollaisessa käytöksessä, ja miksi sitä ei saisi hyväksyä.
Tuon takia luonnehäiriöiset miehet esim. on kuumina nuorina tyttöihin, ne ei osaa varoa.
Olen 25-vuotias. Ja ajattelin todellakin laittaa miehen vaihtoon. Mutta miten selittää se miehelle, kun ei hän ymmärrä että hänen ns. vitsit ei ole minusta hauskoja? En haluaisi ajautua siihen että kilpaa haukumme toisiamme.
Ap
Et selittele mitään. Sanot että tämä oli nyt tässä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 25-vuotias. Ja ajattelin todellakin laittaa miehen vaihtoon. Mutta miten selittää se miehelle, kun ei hän ymmärrä että hänen ns. vitsit ei ole minusta hauskoja? En haluaisi ajautua siihen että kilpaa haukumme toisiamme.
Ap
Kai sä ymmärrät ettei se ole normaali, koska pitää noita hauskoina juttuina, sillä on mt-häiriö, luultavasti persoonallisuushäiriö.
Sä et pysty selittämään tuollaiselle ihmiselle miksi joku tuollainen ei ole normaalia, se ei sitä tajua, ikinä.
Ja tutustu myös tällaiseen asiaan kuin dread game + red pill, voit löytää siitäkin vastauksen.
Mies vaihtoon, ei se tuosta paremmaksi muutu.
Mitäkö sille sitten syyksi sanoisi? Vaikka sen, ettei toistuva mollaaminen julkisesti ole ok, eikä toisistaan oikeasti välittävät ihmiset käyttäydy siten. Kaverit on sille tärkeämpiä ja asema kaveriporukassa samoin, sanot, ettei sua huvita olla vain tyhjien hetkien täyte. Joko on arvostettava kavereiden läsnäollessakin tai sitten on oltava ilman.
Vierailija kirjoitti:
Jätkä pihalle ja joutuin! Luuletko, että tilanne ainakaan paranee ajan myötä, jos nyt jo pilkkaa ja ivaa. Älä alistu moiseen touhuun. Ryhtiä nainen ja heivaa apina mäkeen!
Juuri niin. Noin tekevät koulukiusaajat. Myöhemmin keinot kovenevat. Kylmennä suhde vähitellen ja toivo, että mies löytää uuden kiusattavan. Jos ei löydä, pakene viisaasti, että ei käy hullusti.
No jos se tampio ei tajua, niin mitä sitten! Mitä sitten, mihin se vaikuttaa, jos kerran jokatapauksessa jätät sen. Vaikuttaa kunnon idiootilta, sun olis kyllä todellakin pitänyt antaa takaisin ja nolata se urpo. Pliis ole kylmä ja ole töykeä, anna jätkän maistaa omaa lääkettään!! Älkää hyvänen aika alistuko naiset kynnysmatoiksi! Ja unohtakaa korrektius ja kauniit naiselliset käytöstavat, kiltin tytön tavat, toisinaan ne ei toimi!! Aaamen! :D
Vierailija kirjoitti:
No jos se tampio ei tajua, niin mitä sitten! Mitä sitten, mihin se vaikuttaa, jos kerran jokatapauksessa jätät sen. Vaikuttaa kunnon idiootilta, sun olis kyllä todellakin pitänyt antaa takaisin ja nolata se urpo. Pliis ole kylmä ja ole töykeä, anna jätkän maistaa omaa lääkettään!! Älkää hyvänen aika alistuko naiset kynnysmatoiksi! Ja unohtakaa korrektius ja kauniit naiselliset käytöstavat, kiltin tytön tavat, toisinaan ne ei toimi!! Aaamen! :D
Pahimmassa tapauksessa kilttinä tyttönä joutuu mullan alle, tai vuosikymmenten ajaksi kodinkoneeksi hellan ja nyrkin väliin.
Jopa sarjamurhaajat käyttävät tuota naisten luontaista kiltteyttä ja kohteliaisuutta hyväksi uhreja metsästäessä, mm. ted bundy teki niin.
Teinin tasolle jäänyt. En jaksaisi katsella sekuntiakaan. Pistä kiertoon.
Toista ei välttämättä saa koskaan ymmärtämään, täytyy vaan huolehtia omasta hyvinvoinnista. Tai sitten se tyyppi tajuaa varsin hyvin käyttäytyvänsä halventavasti, muttei tunnusta olevan tietoinen siitä. Todella selvästi on halventavaa käytöstä, eikä huumoria, jota tulisi ymmärtää. Tajusithan sen itsekin. Se on siis valmis kohtelemaan sua halventavasti silloin kuin sitä huvittaa ja kauniisti, silloin kun se hyötyy siitä. Tuskin olet ensimmäinen ihminen, jota kohtaan se käyttäytyy noin. Tuskin viimeinenkään.
Herää kysymys mistä se tietää serkkunsa kropan niin tarkkaan että osaa sanoa onko siinä "puristeltavaa" vai ei? Kokeillut?
37, kyllä hänestä näkee ettei ole mitään mistä puristaa, on todella laiha. Joutui pian tuon jälkeen pakkohoitoon.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kerrot mitä hänen kohtelustaan on seurannut (että itket öisin) ja että olet ymmärtänyt, että hän ei tule muuttumaan, koska ei ymmärrä tekemäänsä ja sinä et aio katsella tällaista kohtelua. Otat sitten kännykällä videolle sen ulisevan pikkupojan joka vinkuu "Irmeli, älä jätä..." ja laitat sen pätkän sähköpostilla miehelle ja tälle hänen machoporukalleen aina kun hän ottaa yhteyttä sinuun saadaksesi sinut takaisin.
Sitten palaat radalle ja haet uuden miehen, joka osaa käyttäytyä.
Pieni viisauden sananen: Jos kyseessä on narsistinen pers.häiriöinen, niin lähde mieluummin etäisesti ja jälkiä jättämättä. Älä alennu haukkumaan, vaan sano simppelisti, että ei tämä suhde nyt toiminut, hyvää jatkoa sulle. Älä selittele, älä käy kauppaa. Hän voi käydä väkivaltaiseksi tullessaan nöyryytetyksi tai kokiessaan häviöntunteita.
Sillä tällaiset henkilöt osaavat kääntää kaiken sanomasi sinua vastaan ja sekoittaa keskustelua. Hän myös osaa olla erittäin hurmaava edelleen ja haluaa luvata ja vannoa, että käytöksensä tulee muuttumaan ja olet ihanin olento maan päällä, pusi-pusi. ÄLÄ mene lankaan, vaan häivy.
Mies voi jäädä stalkkaamaan tai uhkailee sinua, saattaapa kerroilla satuja sinusta tutuillesikin tai työpaikalle.
Ilman muuta jätät tuollaisen kusipään. Jos sinulla tuntuu olevan jotain tarvetta selittää miksi jätät, voit printata tuon aloituksesi ja jättää sen tuon ääliön luettavaksi!
On erittäin huono merkki, että mies ei muuta käytöstään, vaikka kerrot sen satuttavan. Silloin kyse ei ole pelkästä kypsymättömyydestä tai ajattelemattomuudesta. Elämä on riittävän rankkaa muutenkin. Puolison pitää olla tuki ja turva ja sinun puolellasi, kiittää, kehua ja kannustaa. Mitä siinä muuten on järkeä. Parhaita parisuhdevinkkejä on, että kehu puolisoa muiden kuullen ja suhtaudu kunniottavasti häneen. Kritiikki kuuluu kahden kesken esitettäväksi, eikä se silloinkaan saa olla tuollaista asiatonta ja nöyryyttävää ulkonäköön tms. puuttumista. Jutut vaikuttavat kaiken lisäksi tosi naisvihamielisiltä ylipäänsä. Haluaisitko moisen miehen tyttäresi isäksi?
Tuollaisen miehen kanssa ei kannata missään tapauksessa edes keskustella yhtään mitään. On parasta että jätät hänet saman tien, ilman selityksiä. Hän ei tule koskaan ymmärtämään että on tehnyt jotain väärin. Ns. siiman antaminen mahdollistaa vain nöyryyttämisesi jatkamisen.
Välien katkaiseminen tuntuu nyt vaikealta mutta se on ainoa järkevä ratkaisu. Maailmassa on olemassa myös paljon parempiakin miehiä. Sitäpaitsi ansaitset parempaa. Pää pystyyn. Älä anna idiootin viedä ylpeyttäsi ja itsetuntoasi.