Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa, MITÄ tämä mies minusta haluaa? Käyttäytyy kahden kesken ihanasti, kavereidensa seurassa "pilkkaa"

Vierailija
26.01.2016 |

En tiedä otanko tämän liian vakavasti vai mikä on mutta pakko avautua.

Tutustuin puoli vuotta sitten kolmikymppiseen mieheen, itse 25v. Ihastuin häneen heti, hän vei minut hotelliin ja ravintoloihin, osti kukkia ja syntymäpäivälahjaksi kalliin korun. Nauroi jutuilleni ja luulin että meillä on samanlainen huumorintaju.

Kuitenkin kun nyt hän on tutustuttanut minut kavereihinsa, kaikki on ihan eri tavalla. Katsoimme esimerkiksi aina hänen luonaan yhdessä Kumman Kaa-sarjaa jotka olin lainannut kirjastosta. Nauroimme molemmat kun katsoimme sarjaa sylikkäin. Sitten kun hänellä oli kavereita käymässä, serkku ja kaksi lähintä kaveria ja tvstä tuli Kumman Kaa- uusinta niin hän naureskeli kavereidensa kanssa "Vit** mikä akkojen sarja, kuka aivoton kana tällaista katsoo"

Kerran sovin ystäväni kanssa kylpyläreissua puhelimessa (sama joukko oli paikalla) sanoin hänelle että muista sitten, että lauantaina menen sinne kylpylään, keksi itsellesi tekemistä. Hän sanoi pilkallinen katse silmissään "No menkää, mutta laita nyt pari sukkaa sinne bikineihin ettei teitä naureta sieltä ulos" ja kaikki nauroivat.

Kun olimme kahden kesken sängyssä niin A-kuppini kyllä kelpasivat hyvin ja kehui kuinka ovat kiinteät ja terhakat.

Kun kaverit olivat lähteneet, selitti että sehän oli vain vitsi. Kas kun ei naurattanut.

Olen hoikka mutten mitenkään treenattu tai lihaksikas ja järjestimme hänen luonaan kerran tarjoiluja hänen kavereilleen. He istuivat katsomassa elokuvaa ja menin myös sohvalle istumaan miehen viereen. Otin pasteijan lautaselta ja mies kiskaisi lautasen pois, puristi "läskejäni" eli vatsan alueen ihoa ja sanoi "ei taida olla enää pasteijalle tilaa, muistatteko te "Millan" sillä ei ollut yhtään mistä puristella" ja Milla on miehen anorektinen serkku.

En enää jaksa kun selittää myöhemmin että kaikki sanomansa on vain vitsiä ja läppää. Vitsin kuuluu naurattaa, ei niin että itken monesti jopa yöt.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä helvettiä :-D Ois kyllä mulle entinen mies tuollaisen käytöksen jälkeen.

Vierailija
2/56 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vou, mikä törppö mieheksi. Kuulostaa joltain yläasteikäisen pojan huonoilta vitseiltä, vielä kun mitään empatiaa ei suurimmalta osin ole heille vielä kehittynyt. Vissiin yrittää esittää kovaakin jätkää mieskavereilleen, ettei vaan näyttäisi siltä että alistuis mitenkään naisen tahtoon tai mielipiteeseen. Tyhmä jätkä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä väliä sillä on, mitä se mies haluaa? Mitä sinä haluat, tuollaista kohtelua vai? Jos et itse arvosta itseäsi yhtään korkeammalle, tyydy siihen mitä saat. Anna vaan latistaa itsesi jatkossakin, jos et tajua nyt häipyä.

Vierailija
4/56 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts. Pyrkii jotenkin näyttämään kavereilleen olevansa yläpuolellasi?

En kyllä tuollaista idoottimaisuutta kauaa katselisi.

Vierailija
5/56 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman tien ilmoitat että tämä oli tässä. Maailmassa on parempiakin miehiä. 

Vierailija
6/56 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on typerä moukka. Haluatko elää sellaisen kanssa?

Vierailija
7/56 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1, sitä juuri vakavasti mietin. Kun yritin asiasta puhua niin hän kielsi koko jutun ja väitti että olin keksinyt omiani ja käski aikuistua, eikä olla näin nirppanokkainen.

Olisiko liikaa vaadittu että saisin miehen joka ei pilkkaa minua tai rintojani?

Ap

Vierailija
8/56 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä äijä, laita pihalle. ärsyttävää kaksinaamaista vittuilua ja kumppanin vähättelyä ja kiusaamista. Ei tuollaista tarvitse sietää, eikä se kuulu normaaliin käytökseen. Jos parisuhteessa pitää itkeä yötä myöden, niin parempi yksin.

M44

Vierailija
9/56 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vou, mikä törppö mieheksi. Kuulostaa joltain yläasteikäisen pojan huonoilta vitseiltä, vielä kun mitään empatiaa ei suurimmalta osin ole heille vielä kehittynyt. Vissiin yrittää esittää kovaakin jätkää mieskavereilleen, ettei vaan näyttäisi siltä että alistuis mitenkään naisen tahtoon tai mielipiteeseen. Tyhmä jätkä

Yläasteikäiseltä tuota nyt vielä voisi ymmärtää kehitysvaiheena ja aivojen kehittymättömyytenä, mutta kolmekymppisenä taitaa peli olla jo pelattu :/ ei kyllä hyvälle kuulosta

Vierailija
10/56 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1, sitä juuri vakavasti mietin. Kun yritin asiasta puhua niin hän kielsi koko jutun ja väitti että olin keksinyt omiani ja käski aikuistua, eikä olla näin nirppanokkainen.

Olisiko liikaa vaadittu että saisin miehen joka ei pilkkaa minua tai rintojani?

Ap

Jos kerran sellaisen haluat, mitä vielä teet tuon miehen kanssa? Luuletko että se "oppii" ja "katuu" ja "parantaa tapansa"? Juu ei. Älä ole naiivi.

Vierailija
11/56 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä jätkä, komppaan. Jos sulla olis yhtään sisua pistää kampoihin niin sanoisit kipakasti vastaan etkä nyyhkisi.

Kun Kumman kaa oli tapetilla niin olisit kysyny mikä kahtiajakautunut persoona sulla on kun viimeksi kattelit näitä ja kikattelit mun kainalossa ihan tyytyväisenä ja tyttömäisenä... AI NIIN, NE OLTIIN KAHESTAAN!!!! hahaa, tyhmä jätkä!! Mitä sä oikeen esität.

Tai no missä ne bikinisukat on.. AI niin, ne on varmaan sun uimahousuissa senkin pienikullinen pellemies.

Tai että pasteijat sulla on housuissasi, jätkä ei tunnista oikeaa naista vaikka säkällä oot mut saanut. Kyllä mä läskistä pääsen eroon jos sä vaan viittisit nostaa sen laardiperseen ylös sohvalta.

Tai kysy vaan aina vastaavissa tilanteissa "Mitä sä oikeen esität?" ja sano muille et tää jätkä on ihan erilainen kun ollaan kahestaan, en mä sitä muuten sietäisi. Jäänyt varmaan murrosikä päälle..

Tsemiä ja ryhdistäydy hyvä nainen.

Vierailija
12/56 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman tien ilmoitat että tämä oli tässä. Maailmassa on parempiakin miehiä. 

Tai ennemminkin, maailmassa on miehiä. Ei keskenkasvuisia.

Vierailija
13/56 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkä pihalle ja joutuin! Luuletko, että tilanne ainakaan paranee ajan myötä, jos nyt jo pilkkaa ja ivaa. Älä alistu moiseen touhuun. Ryhtiä nainen ja heivaa apina mäkeen!

Vierailija
14/56 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistinen persoonallisuushäiriö? Ensin ihana ja hurmaava, sitten nolaa julkisesti. Kun päädytte yhteen asumaan, alkaa kohta ihanuuden sijaan vähätellä ja lytätä itsetuntoasi, jopa pelottelee jos meinaat lähteä. Mustasukkainen ja väkivaltainen jne.

Ota ja lähde ajoissa, ei tuollaisen kanssa kannata olla. Ikääkin on jo, aika kehittymätön tapaus. Löydät parempaakin seuraa!

Vierailija
15/56 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en hyväksyisi sitä, että puoliso nolaa minua seurassa. Eikä tuli mieleenkään kohdella puolisoa näin. Vakava keskustelu, ja jos mies ei ota asiaa vakavasti, ero.

Vierailija
16/56 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies susta oikeasti tykkäis tai rakastais, kohtelis hän sua ystävien seurassa myöskin ihanasti. Vaikuttaa jotenkin luonnehäiriöiseltä, haluaa nolata ja alistaa. Juokse kauas, vielä kun voit...

Vierailija
17/56 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä jätkä, komppaan. Jos sulla olis yhtään sisua pistää kampoihin niin sanoisit kipakasti vastaan etkä nyyhkisi.

Kun Kumman kaa oli tapetilla niin olisit kysyny mikä kahtiajakautunut persoona sulla on kun viimeksi kattelit näitä ja kikattelit mun kainalossa ihan tyytyväisenä ja tyttömäisenä... AI NIIN, NE OLTIIN KAHESTAAN!!!! hahaa, tyhmä jätkä!! Mitä sä oikeen esität.

Tai no missä ne bikinisukat on.. AI niin, ne on varmaan sun uimahousuissa senkin pienikullinen pellemies.

Tai että pasteijat sulla on housuissasi, jätkä ei tunnista oikeaa naista vaikka säkällä oot mut saanut. Kyllä mä läskistä pääsen eroon jos sä vaan viittisit nostaa sen laardiperseen ylös sohvalta.

Tai kysy vaan aina vastaavissa tilanteissa "Mitä sä oikeen esität?" ja sano muille et tää jätkä on ihan erilainen kun ollaan kahestaan, en mä sitä muuten sietäisi. Jäänyt varmaan murrosikä päälle..

Meinasin ite kirjottaa jotain tällaista. :)

Elikkä, joko nakkaat äijän pihalle heti, tai sit alat laittamaan hanttiin ja heität hänelle loukkaavia kommentteja takaisin. Jos vinoilee pienistä rinnoista - sinä herjaat pienestä munasta. Vittuilee painosta - käsket katsoa peiliin, tai kävästä syömishäiriöklinikalta hakemassa uus heila.

Se nyt on selvää, että tuollaista touhua et enää purematta niele!

Vierailija
18/56 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinasin ite kirjottaa jotain tällaista. :)

Elikkä, joko nakkaat äijän pihalle heti, tai sit alat laittamaan hanttiin ja heität hänelle loukkaavia kommentteja takaisin. Jos vinoilee pienistä rinnoista - sinä herjaat pienestä munasta. Vittuilee painosta - käsket katsoa peiliin, tai kävästä syömishäiriöklinikalta hakemassa uus heila.

Se nyt on selvää, että tuollaista touhua et enää purematta niele!

Ei kannata laskeutua huonosti käyttäytyvän tasolle mielestäni. Kaksi negatiivistä ei ole tässä asiassa positiivista. Miehen käytökseen saa ja pitää pyytää muutosta, mutta kannattaa mielestäni pysyä itse moraalisella jalustallaan.

Jos ero tulee, tietää itse käyttäytyneensä korrektisti ja voi pitää päänsä pystyssä. Jos taas itse lähtee ilkeilyyn mukaan, niin sitten siinä on enää kyse kumpi oli kahdesta hölmöstä hölmömpi, eli oma tanssikortti on ihan yhtä täynnä kun miehenkin ja "toi aloitti" on myös aika heikko puolustus aikuisten kesken.

M44

Vierailija
19/56 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat vähän tiukkapipoiselta, ei kannata takertua joka sanaan ja ylianalysoida. Mies ei halua antaa liian lällyä vaikutelmaa kavereidensa edessä, se on ihan normaalia ja hyväksyttävää. Parempi vaan antaa samalla mitalla takaisin rempseää huumoria, eikä jäädä ovimatoksi.

Vierailija
20/56 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tyypilliseltä narsistilta, niin kuin joku muukin mainitsi.

Se testaa sua ap. oletko valmis kovempaan henkiseen ja fyysiseen väkivaltaan, tähän mennessä olet näyttänyt sille vihreää valoa, eli olet valmis siirtymään esim. hakkaamiseen ja muuhun sairaampaan.

Narsisteilla on aina tuo testikausi, jos haluat jäädä sen kanssa yhteen, niin lue ainakin mitä on odotettavissa tulevina vuosina, muiden kokemuksia narsistipuolisosta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän