Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

siis mitä??? mies lähti kun heitin sen housut roskiin!!!!

Vierailija
26.01.2016 |

sellaset rumat harmaat ukkohousut ja jotain kauluspaitoja!!! eihän semmottii kukaan pidä???

sanoi menevänsä kahville ja mun pitää olla poissa kuuteen mennessä

kaksi viikkoo on tunnettu.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No asia tuli varmaan kummallekin selväksi. Ette ollu toisillene perfect match.

Vierailija
2/11 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet, että sinulla on kahden viikon tuttavuuden jälkeen oikeus heittää pois miehen tavaroita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sulla oo mitään oikeutta heittää toisen kamoja roskiin. mut sähän olitkin varmaan porvoosta?

Vierailija
4/11 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs aloit :)

Vierailija
5/11 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nyt joku kansalaisopisto vois ottaa tehtäväkseen järjestää provokursseja. Mihin mun verorahat oikein menee?!

Vierailija
6/11 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ne mummokalsaris tilalle, jospa ottaa sut takasin.

Vierailija
7/11 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan lentäis minulla ainakin kahden viikon tuttavuus hiiteen ja haipakkaa, jos rupeaisi mitään minun tavaroitani heittelemään roskiin, olkoot vaikka sukat missä on enemmän reikiä kuin kangasta. Jos on noin nopeasti änkeämässä jonkun toisen yksityisomaisuuteen kiinni ja vielä mitään kysymättä, ei tuttavuutta tosiaankaan tarvitse jatkaa enää pidemmälle. N26

Vierailija
8/11 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut mieheni kanssa yhdessä pian 10 vuotta eikä tulisi mieleenkään heittää miehen vaatteita pois.  On hänen oma asiansa, mitä vaatteita haluaa säilyttää.

Vierailija
9/11 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koet oikeudeksesi heittää toisen tavaroita pois ilman lupaa ja kysymättä? En ihmettele, että mies lähti. Lähtisin minäkin. Ihan sama oletteko tunteneet viikon tai 20 vuotta. Toisen omaisuutta ei hävitetä.

Vierailija
10/11 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla joku hinttapuli koko äijä!!! pitää itteensä muita parempana villahousuissaan!! eikä oikeat miehet kulje raidalisissa kauluspaidoisa

Vierailija
11/11 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 on aloittaja