Silmälasipäiset, miten meikkaatte?
Olen nuori nainen ja sain juuri silmälasit. Valitsin isot, mustat kehykset. Olen aikaisemmin käyttänyt vahvoja rajauksia ja minulla on luonnostaan tummat kulmakarvat, mutta mietin näyttääkö se liian voimakkaalta lasien kanssa? Toisaalta se myös korostaa silmiä.
Miten te muut silmälasipäiset meikkaatte (silmämeikki)?
Kommentit (5)
Komppaan ekaa kommentoijaa, eli jos sinulla on miinuslasit, niin vahvat rajaukset molemmilla luomilla saavat helposti silmät näyttämään pienemmiltä. Itseolen käyttänyt laseja koko aikuisikäni, mutta olen tosi huono meikkaamaan enkä siksi pysty neuvomaan... :/
Meikkaa itsesi eri tavoilla ja ota perisuomalainen, jo antiikin ajoilta käytössä ollut selfie eri tyyleistä. Näet itse, mitkä tavat sopivat sinulle parhaiten.
Tämä ei varmaan auta aapeetä pätkääkään, mutta välttäisin niitä vahvoja rajauksia sekä rillien kanssa että ilman. Ne ei ole chic.
Mutta kyllä silmät meikata kannattaa lasienkin kanssa (siis nätisti ja tyylikkäästi). Suun meikissä taas kannattaa olla säästeliäs, jos on kovin räikeät lasit.
Meikkaan suoraan linsseihin, silmien kohdalle. Helppoa, eikä tartte pestä meikkejä illalla. Sen kun ottaa vaan lasit pois ja aamulla meikit on valmiit. Puhdistan linssit ja uusin meikin kerran viikossa.
Riippuu onko miinus- vai pluslasit.