Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko huhupuheita uuden 2006 äitiyspakkauksen vaatteiden väristä?

Vierailija
15.02.2006 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota rahana niin saat valita itse vauvasi vaatteiden värit.

Vierailija
2/9 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varma tieto.

Vierailija
4/9 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää ottako pakkausta ! itse teen niin

Vierailija
5/9 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakkauksessa ei ole mitään, mitä haluaisi käyttää...

Vierailija
6/9 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täysin tarpeettomiksi meillä ainakin osoittautuivat mm se äp:n hoitoalusta(se telttapatjan palanen), kondomit, vedenlämpömittari ja ne kaikki esitteet joissa olevan tiedon saa muualtakin.

Vaatteita ja vauvaleluja taas meille tulleet vieraat toivat kasoittain, joten äp:n vaatteet ja helistinkään ei olleet todellakaan sinällään tarpeellisia. Lisäksi esim pakkauksen pörrösukat eivät pysyneet mun vauvalla jalassa ja pipo ei koskaan mahtunut vauvan päähän...

Vanhempien äitiyspakkausten peittoja, makuupusseja, pussilakanoita ja haalareitakin on kasoittain kirppiksillä jopa käyttämättöminä (kun ne eivät ihmisille kelpaa kun ovat niin rumia) ja hinta on jotain eurosta ylöspäin.

Joten kyllä kaiken pakkauksen sisällön saa siihen 140¿ hintaan jos ei häiritse ostaa vuoden 2004 pakkauksen toppapukua käyttämättömänä kirpputorilta

Vierailija
7/9 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paljasti että sinisävyisiä, aika poikamaisen näköisiä.

Vierailija
8/9 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni la 30.6.

Vierailija
9/9 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toisen tuttu tai tutun tuttu on muka kella töissä...jossain oli hirvee haloo että pakkauksessa on puna-mustaa retroa=) Kelalla töissä oleva tuttu oli kuulemma kertonut.

Itse en ota pakkausta, koska on esikoiselta kaikki hyvässä kunnossa ja siskolta saan toissa vuoden pakkauksen joka on lähes käyttämätön. perusvoiteita, vanulappuja, pumpulipuikkoja, kynsisaksia ym. löytyy omastakin takaa. Huppupyyhkeen ostan vauvalle oman.

Jos pakkaus on jotenkin aivan älyttömän ihana niin harkitsen ottamista, mutta tuskin tulee otettua. Vaatteita on muutenkin kun on sekä meidän että siskon lapsen muutkin vaatteet saapusalla.