Ensimmäistä kertaa ihan kauhea vauvakuume.
Haluan lapsen ja täytän kohta 34v. Ja yksi lapsi on ennestään ja aiemmin ajattelin että jää varmaan ainokaiseksi. Mutta sitten tapasin nykyisen mieheni (lapseton). Ja tämä tunne vaan voimistuu ja suhdetta takana vasta 8 kuukautta. Toki olen miettinyt aiemminkin toista lasta, mutta luulin etten enää tapaa sellaista hyvää miestä. Ja lapsille tulisi kyllä iso ikäero ja eniten arveluttaa oma ikä. Jaksamista kyllä olisi. Ihan kauhean pitkään ei varmaan kannata odottaa yrittämistä, mutta miten kauan vielä olisi hyvä? Suhde tosiaan tuore, mutta hyvin meillä on mennyt.
Kommentit (8)
Hommiin vaan heti, jos molemmat haluaa. Ei kannata hukata aikaa enää yhtään.
Mitään et menetä jos odotat puoli vuotta tai vuoden, kunnes suhdetta on jo hitusen enemmän takana :) oma äitini oli 35 minut saadessaan ja ei kuulemma ollenkaan huono ikä
Vierailija kirjoitti:
Hommiin vaan heti, jos molemmat haluaa. Ei kannata hukata aikaa enää yhtään.
Ei yhtään? Eihän nyt ainakaan muutamalla kuukaudella ole merkitystä? Ap
Noin epävarmaan suhteeseen ei lapsia pidä tehdä. Toista et vielä tunne kunnolla, ja rakastumishormonit värittävät ajatteluasi. Odota ja katso, millaista se todellinen arki on.
Vierailija kirjoitti:
Mitään et menetä jos odotat puoli vuotta tai vuoden, kunnes suhdetta on jo hitusen enemmän takana :) oma äitini oli 35 minut saadessaan ja ei kuulemma ollenkaan huono ikä
Minun äitini oli 37-vuotias ja ei ole kyllä sanonut muuta kuin positiivista. Mietinkin, että puolisen vuotta jos odottaisi. Vuosi tuntuu jo aika pitkältä ajalta. Pitää vielä varautua, ettei raskaus onnistu välttämättä moneen kuukauteen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Noin epävarmaan suhteeseen ei lapsia pidä tehdä. Toista et vielä tunne kunnolla, ja rakastumishormonit värittävät ajatteluasi. Odota ja katso, millaista se todellinen arki on.
Suhteemme on tuore kyllä, mutta epävarmaksi en sitä kutsuisi. Rakastuneita olemme joo tottakai, mutta molemmat ollaan perus järkeviä ihmisiä. Ap
Miksi pitäisi odottaa? Ero nyt tulee ennemmin tai myöhemmin muutenkin.
Ai niin, mies haluaa isäksi eli ei ole vain minun haluamisesta kyse. Ap