Rakas naapurini, MÄ VIHAAN BAROKKIA!
En voi kestää tuota luutun räpläämistä, enkä cembalon lähmimistä. Nokkahuilu kaivaa migreenin esiin.
Voinko tuoda sinulle parisataa vuotta uudempaa musiikkia kuunneltavaksi?
En jaksa enää.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
En voi kestää tuota luutun räpläämistä, enkä cembalon lähmimistä. Nokkahuilu kaivaa migreenin esiin.
Voinko tuoda sinulle parisataa vuotta uudempaa musiikkia kuunneltavaksi?
En jaksa enää.
Ihana naapuri! Missä tollasia on?
Vierailija kirjoitti:
Kuuntele ja sivisty, rahvas!
Mä olen kuunnellut barokkia ikävuodet 5-19, kun soitin viulua ja musiikkiopistossa oli pakko soittaa barokkia. Vihasin sitä silloin, vihaan sitä enemmän nyt. En saa siitä mitään.
You can't Händel my problem, so Bach off!
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kuunnellut barokkia ikävuodet 5-19, kun soitin viulua ja musiikkiopistossa oli pakko soittaa barokkia. Vihasin sitä silloin, vihaan sitä enemmän nyt. En saa siitä mitään.
ap
Hah! Sä aloitit tän ketjun vaan voidaksesi tehdä ton lopetuksen 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Hah! Sä aloitit tän ketjun vaan voidaksesi tehdä ton lopetuksen 😁
No en. To on vanha vitsi.
Mutta tänään naapuri on edistynyt: Mozartia ja Vivaldia! Huh, jokohan ensi viikolla päästäisiin vaikka Sibeliukseen, vai onko liian modernia?
Sä asut varmaankin mun yhden tutun ja hänen naisystävänsä naapurissa! Helsingissä Kuusitiellä?
Barokki valitsemalla kaunista-Bach ja Vivaldi esim.Cembalo sieluton soitin,ei auta paraskaan soittaja
Tuo on parasta musiikkia, kun haluan rauhoittua. Nukahdan helposti sitä kuunnellessani vuoteessa.
Laitoin juuri Helsingin barrokkiorkesterin soimaan: Du i hvars oskuldsfulla blick, BB 30
Aah!! Kiitos Spotify, pahvikaiuttimista, tosin.
Ensi viikolla tulee renessanssimusiikkia.
Terveisin naapuri.
Vaihdan sun naapurin mun naapuriin. Barokkia kuuntelen mieluummin kuin räkänokkia.