Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

4d-ultra! Cacciatoren ja Kurjen hinnat 2016!

Vierailija
26.01.2016 |

Harkitsen 4d-ultraa noin raskausviikoilla 22-25 ja kysyisinkin onko kellään tietoja edellämainittujen ultraajien hinnoista tänä päivänä? Hinnastot tietty esillä,mutta useasti ne eivät täysin pidä paikkaansa..

Bruno ottaa vastaan näköjään Femedassa ja uudella Bulevardin klinikalla, Kurki taasen Felicitas-klinikalla.

Jos sinulla on tietoa/kokemusta ultran hinnoista ja haluat kertoa kokemuksia näistä ultraajista,niin olen kiitollinen vastauksista!:)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne hinnastot aika hyvin kutinsa pidä ja ainahan voit soittaa esim.Femedan vastaanottoon ja kysyä "tarkennusta" juuri Cacciatoren 4d-ultraan liittyen. Siitä saat disketin sitten mukaasi missä vauvasi esiintyy:)

Itse kävin Bruno Cacciatorella esikoista odottaessani v.2001ja maksoi hunajaa mutta oli se sen väärti, antoi lapun mukaan missä sukupuoli kun ei oltu varmoja haluttiinko sitä tietää..

Vierailija
2/8 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ap jokin muukin hinnasto saatavilla kuin tuo minkä löysin Femedan sivuilta? meinaan vain, että eihän siinä ollut kuin suppeasti mainittuna jokin ultraäänitutkimuksen hinta joka oli varsin edullinen mielestäni..

Mitä olen täältäkin joskus lukenut niin kyllä Brunon 4d-ultra maksaa sen 200e tai ainakin melkein, maksoi jo silloin kun minä siellä kävin niin n.1000mk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Disketti :D

Vierailija
4/8 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää rahastusta

Vierailija
5/8 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cacciatorea on kovasti kritrisoitu liukuhihnameiningistä, moni kaveri oli pettynyt.

Meillä kävi tuuri kun olin päivän eka potilas, oli Brunossa vielä virtaa. Mutta potilaslista oli siinä pöydällä ja olihan siinä 20 minuutin välein nimiä ihan koko päivälle, että ei ehkä enää neljän maissa jaksa niin paneutua yksilöllisesti. 

Vähän ohis, mutta oli muuten aika outoa että se potilaslista oli siinä pöydällä ihan kaikkien nähtävillä. Olen nähnyt saman homman myös muilla lääkäreillä, esim. pivystyksessä niillä on lappu pöydällä, missä on potilaiden nimet sotuineen.

Vierailija
6/8 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänä syksynä Brunolla. Ultrasi todella tunnollisesti, eikä mainitusta "liukuhihnatyöstä" ollut tietoakaan. Ehti vastailla kysymyksiin ja muutenkin jäi sydämellinen kuva. En muista paljonko maksoi, mutta sai pienen kelavähennyksen jos kävi ennen 22 viikkoa.

Vierailija
7/8 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkää rahastusta

Jos ihmiset haluaa tuosta maksaa, niin mitä se on sulta pois?

Vierailija
8/8 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin 6. Viikolla Brunolla 4D-varhaisultrassa Bulevardin klinikalla. Siellä on paras laite, Bruno on sen itse valinnut ja uusinta uutta. Sydämen syke näkyi jo selvästi :)