Ärsyttää! Olen niin lapsellisen mustasukkainen miehelle..
Siinähän se otsikossa tulikin.
Pakko avautua kun en miehelle viitsi..
Ärsyttää ihan älyttömän paljon kun en saa pidettyä omaa lapsellisuutta kurissa.
Mies tekee vuorotyötä ja tuntuu että hän koko päivän joko nukkuu tai on töissä hyvän duuniporukan kanssa.. kotona nauraa viesteille jota omassa duuniryhmässä lähettelee toisilleen.. työpaikka maksaa hierontoja 6x vuodessa, tarjoaa todella upeita juhlia (aina ilman avecia tietysti..) bensa kortti on käytössä ja lounaat puoli ilmaiseksi. Ja joo tottakai on mahtavaa että miehellä menee hyvin mutta välillä iskee tämä kateus. Olen nyt kotiäiti ja normaalisti teen paljon lasten (1v,6v ja 9v) kanssa mutta nyt meille on rantautunut vatsatauti ja jo neljättä päivää pesen yrjöpyykkiä, lohdutan ja tuon pieniä eväitä millon kenelle.. Itse en ole suihkuunkaan tässä ehtinyt pariin päivään. Mutta luojan kiitos en ainakaan vielä ole sairastanut..
Tarkennus vielä että mies tekee paljon myös ylitöitä eli rahaa jotta voin kotona olla ja arvostan tätä kyllä mutta kun mies tuossa ilmoitti tänään työaikana käyvänsä hierojalla kun on sopiva rako niin äärimmäinen kateus täältä yrjöpyykin seasta nousi.
Tietenkään en miehelle sanonut mitään mutta nyt kirpaisee itseäni ja paljon.. miten pääsen tän yli?
Tottakai puhut miehelle tunnoistasi. Mitä tuota häpeämään? Päinvastoin, tuollaisen myöntäminen vaatii itsetuntoa