Ehkä vähän hölmö kysymys jenkkisängystä
Meillä on jenkkisänky, siis tuollainen jossa on pohjalla patja, sen päällä kaksi patjaa ja siinä päällä petari. Voiko ne päällimmäiset patjat siirtää vaan suoraan normaaliin sängynrunkoon patjaksi? Tai voiko sängynrungosta jättää sen sälepohjan pois, ja ikäänkuin rakentaa sen siihen jenkkisängyn ympärille? Jalathan siinä näkyisi vähän rumasti, mutta helmalakanalla saisi piiloon.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Mites olit itse ajatellut?
Olin ajatellut kysyä joltain järkevämmältä (eli av-raadilta), ettei tule turhaan kasattua sitä sänkyä ja rikottua sitä, tai että joutuisi kokoamaan ja purkamaan sen uudestaan, hommaamaan jenkkisängylle jotain loppusijoituspaikkaa ja maksamaan hirveitä summia uudesta patjasta :D ap
Olisin kysynyt Ikean asiakaspalvelusta, mutta niillä taitaa olla joku erikoispitkä lounastauko...
No ne helmalakanat on vähän rumat, etten kyllä tekisi ..
Vierailija kirjoitti:
Otan mieluummin ne helmalakanat kuin maksan monta sataa ylimääräistä uusista patjoista :D Valintojen maailma! ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan mieluummin ne helmalakanat kuin maksan monta sataa ylimääräistä uusista patjoista :D Valintojen maailma! ap
Kannattanee kuitenkin maksaa ylimääräistä ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä tekisin puiset puitteet niille patjoille, vaikka kai sekin sen satasen maksaa. Sen sijaan että korjaisin vikoja lakanoilla. Jokainen tekee tietenkin miten ite tahtoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä tekisin puiset puitteet niille patjoille, vaikka kai sekin sen satasen maksaa. Sen sijaan että korjaisin vikoja lakanoilla. Jokainen tekee tietenkin miten ite tahtoo.
Siis mitkä puiset puitteet? Tarkoitatko sälepohjaa? Sellainen ei satasta maksa. Sitä siis mietin että jaksaako tuollainen runkopatjalle (ilmeisesti) tarkoitettu sänky kannatella raskaampaa jenkkisänkyä, varsinkin jos sen päällä vielä kaksi aikuista esim. panee. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitkä puiset puitteet? Tarkoitatko sälepohjaa? Sellainen ei satasta maksa. Sitä siis mietin että jaksaako tuollainen runkopatjalle (ilmeisesti) tarkoitettu sänky kannatella raskaampaa jenkkisänkyä, varsinkin jos sen päällä vielä kaksi aikuista esim. panee. ap
Tarkoitin siis kokonaan rungon, reunat, puitteet ja sen pohjan. Varmaan maksaa itse tehtynä n. 100 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin siis kokonaan rungon, reunat, puitteet ja sen pohjan. Varmaan maksaa itse tehtynä n. 100 euroa.
Niin, ööh... Minä en todellakaan osaa nikkaroida ja ajattelin ihan Ikeasta ostaa sen sängynrungon. En halua puista sänkyä. Menetkö johonkin asunnon ostamista käsittelevään ketjuun selittämään miten itse kyllä näppärästi rakentaisit sen talon omin käsin? ap
Mites olit itse ajatellut?