Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon muuten teillä kotimammat jää menojen jälkeen huvirahaa kuukaudessa? :)

Vierailija
26.01.2016 |

Eli kun laskut on hoidettu, niin kuinka paljon rahaa jää, minkä voit käyttää ihan mihin haluat :)

Tää tammikuu on/oli tiukka kuukausi, mut just nyt maksoin jo helmikuun laskut (ruokarahankin miinustin, vaikka se menee pitkin kuukautta tietysti n.200e on minun osuus ja miehen 300e, 5 henkeä perheessä.
Ja nyt näyttäs käteen jäävän jopa 450!!! Kylläpäs tuntuu suurelta summalta, kun mulla on vielä niin pienet omat menot, ei mene kauneudenhoitoon kuin ehkä 10 kuussa...

Rentouttava helmikuu! pahimmasta pimeydestä ja kylmästä (toivottavasti) selvitty!
Nautitaan elämästä! Välillä kun on tiukemmalla niin sitten pienetkin asiat tuntuu aivan mahtavalta :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko ap:n tulot on?

Vierailija
2/5 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jää ehkä vähän alle tonni, mies hoitaa meillä laskut joten niistä mulla ei oo hirveesti tietoa :D lähinnä kyllä ylimääräisellä rahalla ostetaan meidän puoli vuotiaalle vaatteita yms, tai sit lähdetään reissuun kun sukulaisia ympäri suomea :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äityispäivä rahani on nettona reilu tonni. Ap

Vierailija
4/5 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästämme tonnin kuussa. Huvirahaa ei ole.

Vierailija
5/5 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1500 per kk jää jos ei Tarvi ostaa mitään suurta kuten sohva tai tv. Ja tossa on kyllä parturissakin käyty

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi