Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, olen raskaana!

Vierailija
25.01.2016 |

Olen syönyt nyt 5kk minipillereitä. N. 3kk sitten mulla oli jäätävän kamala stressi kaikesta. Aivan kaikki kaatui niskaan ja stressasin kuinka siitä kaikesta selvitään, no onneksi nyt asiat hyvin, mutta uusin stressin aihe, vauva! Olen siis viikolla 10. raskaana.
Aina olen ottanut pillerin samaan aikaan. En keksi kuin kaksi syytä, joko ne eivät vain sopineet minulle vai voiko syynä olla tuo älytön stressaaminen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikään ehkäisy ei ole sataprosenttisen varma vaikka kuinka tunnollisesti käyttäisi. Kyllähän noita "kierukkavauvojakin" syntyy vaikka siinä ei pysty itse vaikuttamaan asiaan mitenkään.

Vierailija
2/4 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikään ehkäisy ei ole sataprosenttisen varma vaikka kuinka tunnollisesti käyttäisi. Kyllähän noita "kierukkavauvojakin" syntyy vaikka siinä ei pysty itse vaikuttamaan asiaan mitenkään.

No ihan totta kyllä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!:)

Mullakin pyörähti eilen rv 10 käyntiin. Meillä oli käytössä kortsut jo monta vuotta, mutta nyt sitten oli käynyt jokin käsittämätön vahinko mitä emme olleet huomanneet.

No tässä ollaan kypsytelty ajatukseen perheenlisäyksestä noin kuukauden päivät ja pakko sanoa, että tämä "vahinko" tuntuu elämämme parhaalta yllätykseltä :)

Eli minä ja mies molemmat odotamme yhtä innoissamme pientä syntyväksi meille elokuun lopulla

Mitkä fiilikset sulla ap?

Vierailija
4/4 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea 3 :) Meilläkin kortsut oli käytössä tätä ennen, eikä vahinkoja tullut, ajattelin nyt vaihtaa varmempaan, mutta heti napsahti..

No kunhan asiat vain järkkäillään, niin kyllä tämä pieni elämäämme mukaan mahtuu :) Aika järkytyshän se alkuun oli!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi