Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä leffat/sarjat/kirjat/tms on teille näkemättä/lukematta paskaa?

Vierailija
25.01.2016 |

Minulle kaikki Adam Sandlerin leffat, tiedän että jos hän on leffassa jotenkin osallisena, on se näkemättä paskaa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salatut Elämät, High School Musical.

Vierailija
2/19 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kaikki Adam Sandlerin leffat, tiedän että jos hän on leffassa jotenkin osallisena, on se näkemättä paskaa.

Oijoi, minä tykkään Adam Sandlerista

Kaikki kotimainen on lähes poikkeuksetta paskaa, en katso/lue mitään suomalaista alkuperää olevaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oijoi, minä tykkään Adam Sandlerista <3 Mut mä en kestä Ben Stilleriä! Samoin jää katsomatta, jos näyttelijöissä on Dolph Lundgren, Steven Seagal, Chuck Norris, Kris Kristofferson, Chris Rock, Eddie Murphy, Kevin Bacon, Jack Black, Sean Penn, Rick Moranis, Mike Myers, joku ö-luokan laulaja, kuten Mariah Carey, Beyonce, Madonna jne, ketä nyt onkaan yrittäneet näytellä. On noita enemmänkin, en muista tähän hätään kaikkia.

Kaikki kotimainen on lähes poikkeuksetta paskaa, en katso/lue mitään suomalaista alkuperää olevaa.

Ainiin ja Ewan McGregor!!! En kerta kaikkiaan voi sietää/kestää/katsoa. Pilaa Tähtien Sodatkin kokonaan!

Vierailija
4/19 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanttiset "hyväntuuliset" komediat, joissa säätävät Kate Hudson, Jennifer Aniston, Cameron Diaz tai Anne Hathaway.

Ja sitten nämä pieruhuumorikomediat tyyliin American Pie tai muut rasittavat sekoboltsisähellykset, joissa näkee Adam Sandlerin tai Ben Stillerin. YÄK.

Ja valitettavasti tätä sontaa tv-kanavat lykkäävät eniten parhaaseen katseluaikaan.

Vierailija
5/19 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä totta että viime vuosina ei ole kotirintamalla paljon loistettu mutta kyllä Suomessakin osattiin vielä ainakin 10 vuotta sitten tehdä hyviä leffoja ja sarjoja.

Vierailija
6/19 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkäpeli, paska amerikkalainen kopio japanilaisesta Battle Royalesta.

Vierailija
7/19 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oijoi, minä tykkään Adam Sandlerista <3 Mut mä en kestä Ben Stilleriä! Samoin jää katsomatta, jos näyttelijöissä on Dolph Lundgren, Steven Seagal, Chuck Norris, Kris Kristofferson, Chris Rock, Eddie Murphy, Kevin Bacon, Jack Black, Sean Penn, Rick Moranis, Mike Myers, joku ö-luokan laulaja, kuten Mariah Carey, Beyonce, Madonna jne, ketä nyt onkaan yrittäneet näytellä. On noita enemmänkin, en muista tähän hätään kaikkia.

:D

Mitkäs sulle on a-luokan laulajia? Nicki Minaj? Oh my god look at her butt.

Vierailija
8/19 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twilight, 50 shades of grey

Vierailija
9/19 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twilight, ainoa kirja mitä en ole saanut luettua loppuun. Ihan järkyttävää kuraa, mutta kai se esiteineihin uppoaa.

Vierailija
10/19 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki missä on Jim Carrey, se naamanvääntely on vain rasittavaa eikä ollenkaan hauskaa.

Vierailija
11/19 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twilight, nälkäpeli, kaikki romanttiset komediat ja haahaa(muka)hauskat komediat, joissa pääroolissa Adam Sandler, Ben Stiller tai Owen Wilson, pahimmassa tapauksessa kaikki samassa.

Vierailija
12/19 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

The walking dead. Monet komedia sarjat.

Vierailija
13/19 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen wolf, kuulostaa joltain MTV:llä pyörivältä jätteeltä.

Vierailija
14/19 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D

Mitkäs sulle on a-luokan laulajia? Nicki Minaj? Oh my god look at her butt.

Klassinen ja raskaampi metalli ovat mun makuun, kuin myös niiden yhdistelmät. En tiedä, mitä tuo mainitsemasi neiti edustaa, mutta ulkonäöltä tiedän suurinpiirtein. Enkä tiedä sitäkään, minkä vuoksi ajattelit, että näistä pitäisi alkaa kiistelemään/pilkkaamaan. Makuasioita kaiketi?

Vierailija
15/19 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twilight ja Nälkäpeli.

Vierailija
16/19 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twilight.

Vierailija
17/19 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vampyyri- ja ihmissusihösellys, kuten teen wolf, vampyyripäiväkirjat yms.

Vierailija
18/19 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Da Vinci -koodi.

Vierailija
19/19 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokkakokous. Kaikki Hugh Grantin leffat. Kaikki Julia Robertsin ja Cameron Diazin leffat. 90 % suomalaisista leffoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi