Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedätkö se tuntee kun ramppaat jatkuvaati jääkapilla mutta löydä mitään sopivaa otettavaa mutta silti tekee mieli jotain.

Vierailija
25.01.2016 |

Käyt kokoajan jääkaapilla että eikö täällä tosiaan ole mitään.

Olo niin laiska että mitään leipää jaksaisi alkaa tekemään eikä kyllä olisi maultaan sen arvoistakaan.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu..joskus teen sitä koko illan, kunnes menen nukkumaan syömättä oikein mitään ja yöllä sitten herään nälkääni ja käyn tekemässä sen hemmetin leivän.

Vierailija
2/22 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tuttu tunne. Ennen menkkoja syön koko kaapin. Oon kuitenkin melko pieni nainen:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä voi sanoa että tietäisin. Syön suunnittelemani ateriat, ja jos niiden välissä on nälkä, syön jonkun hedelmän. En ole koskaan välittänyt välipaloista tai napostelusta. Ei mulla tee mieli mitään, kun olen syönyt normaalisti.

Vierailija
4/22 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, välillä tulee käytyä ihmettelemässä että eipä se ole siitä muuttunut sitten viime kerran (ja siitä on varmaan ihan 5 min)

Vierailija
5/22 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä voi sanoa että tietäisin. Syön suunnittelemani ateriat, ja jos niiden välissä on nälkä, syön jonkun hedelmän. En ole koskaan välittänyt välipaloista tai napostelusta. Ei mulla tee mieli mitään, kun olen syönyt normaalisti.

Mutta päätit kuitenkintulla kertomaan kuinka kurinalainen ja hyvä ihminen olet?

Vierailija
6/22 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo hyvin monesti johtuu janosta. Juo litran vettä, niin ei tarvi enää miettiä.

Vierailija
7/22 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivoin viiskytä korvapuustia, siinä sitä yhdelle miehelle riittää järsittävää pitkäksi aikaa.

Vierailija
8/22 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kävin kierroksella keittiössä :D

No taidan ottaa kohta vielä yhden kupin teetä lisää (juon liian vähän vettä) ja sen kylkeen paahdan leipäpalan.

Luulen että tuo tapa on peräisin ihmiskunnan muinaisuudesta, aina kannatti iltasella miettiä että onko ruokaa vielä jäljellä.

Vähän samanlainen jäänne kuin se, joka monille tulee kasvoja pestessä. Eli kummarrut pesualtaan ylle ja tunnet että on pakko tiirailla taaksesi, ettei vaan joku kyttää siellä. Vedenjuontipaikoillahan saaliseläimet joutuvat juomaan pikapikaa, koska siellä ne pedotkin heitä vaanivat...

Vierailija
9/22 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just nyt haluaisin tuohon sohvan viereen hanan, jota painamalla tölkkiin rapsahtaisi lämpöinen poppariannos. Tämä siksi, että turha mennä jääkaapille, kun ei siel muuta ole kuin huominen lounas. Kahvit vois toki turauttaa.

Vierailija
10/22 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle auttaa iso omena (kuorineen). Se on yhtä helppo ottaa kuin joku epäterveellinen herkku, mutta omenan kanssa saa askarrella sen 5 minuuttia, missä ajassa tajuaa ettei itse asiassa ollut edes nälkä. Omena sammuttaa myös janoa, ja antaa sopivasti tekemistä purulihaksille ja kädelle, joka voisi samalla aikaa olla nappailemassa karkkeja.

Porkkanat toimivat myös.

Vierailija
11/22 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just äskenki ramppasin monta kertaa... :D löysin sitten jotain unohtuneita oreo -keksejä kuivakaapista. :9

Vierailija
12/22 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta päätit kuitenkintulla kertomaan kuinka kurinalainen ja hyvä ihminen olet?

Ap kysyi, että tiedätkö sen tunteen, ja mä vastasin kysymykseen että en tiedä. En koe olevani kurinalainen ja hyvä ihminen, minkä mä sille voin ettei tee mieli. 

Vierailija
13/22 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tein just kierroksen, aina 20:nnen tänään. Ja kun mitään hyvää ei vieläkään sieltä löytynyt, vetäisin mansikkahillot paahtoleivälle, sain sokerihimon taltutettua. Yöks, tiedetään, mutta hätä ei lue lakia.

Vierailija
14/22 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta himaan suklaata! Paljon!

Vierailija
15/22 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Mä nimittäin en tee niin, mutta teinit sijaan. Ärsyttävän moneen kertaa illan aikana.

Edelleenkään siellä ei ole mitään kummosempaa syötävää, mikä ei kelvannut viimeksikään. Ja senpä takia tästä kiukahduksesta on tullut jo perheessä sanonta, että muksut tarkistaa onko valo vielä päällä. ;) Kiitos, että pitävät jääkaapista huolta.

Vierailija
16/22 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just kävin kierroksella keittiössä :D

No taidan ottaa kohta vielä yhden kupin teetä lisää (juon liian vähän vettä) ja sen kylkeen paahdan leipäpalan.

Luulen että tuo tapa on peräisin ihmiskunnan muinaisuudesta, aina kannatti iltasella miettiä että onko ruokaa vielä jäljellä.

Vähän samanlainen jäänne kuin se, joka monille tulee kasvoja pestessä. Eli kummarrut pesualtaan ylle ja tunnet että on pakko tiirailla taaksesi, ettei vaan joku kyttää siellä. Vedenjuontipaikoillahan saaliseläimet joutuvat juomaan pikapikaa, koska siellä ne pedotkin heitä vaanivat...

Hahhahaa :D Just eikä melkein, eipä ole kauaakaan, kun kurkin ennen nukkumaan menoa vielä sängyn allekin. Onneksi en ole ainoa olan yli vilkuilija. Tarkka myös siitä, että pääsen livahtamaan yksin hissiin.

Vierailija
17/22 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnes hetken päästä on vielä hirveämpi nälkä ja mieliteko. Mulla ainakin turha veden latkiminen nimenomaan aiheuttaa raastavaa nälkää. Samoin raa'an porkkanan syöminen.

Vierailija
18/22 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ja sitten juokset 5 minuutin välein vessassa. Jääpä ainakin jääkaappi rauhaan. :D

Vierailija
19/22 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tekee myös tuota koko ajan. Mä en, mutta se johtuu vain siitä, että mulla on syömishäiriötausta ja osaan jääkaapin sisällön ulkoa. :/

Vierailija
20/22 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeestaan..? Olen vähän niinkuin toi yksi joka sai julmetusti alapeukkuja, et syön ateriat eikä sit muuten tee mieli mitään? Tai sitten olen niin kaikkiruokainen että syön vaikka kaurapuuroa jos on nälkä.