Doc: Onnelliset
Nyt tulee YLE 1 sellasta tuubaa, että oksat pois. Hävettää jo pelkkä katsominen 😄
Kommentit (11)
Mies katsoo toiselta kanavalta Salaiset kansiot -elokuvaa, joten en voi tsekata, mutta saman tekijän edellinen dokumentti "Kummisetäni thaimorsian" nostatti punan kasvoille myötähäpeästä :)
Mut mä olenkin tyytyväinen ettei ketään mua haluu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LOL
No ei tuossa ketään satuteta, jos osallstuja ei ole psykoottinen. Jos tuo auttaa niin siitä vaan. Vaikka en ymmärrä miksi tämä tulee telkasta.
Joo, hyvä hyvä mammat. Haukutaan nuorta jota yleisen kännäilyn ja lusmuilun sijaan kiinnostaakin asioiden tekeminen ja aikaansaaminen. Ei mitään logiikkaa suurimman osan teidän viesteissä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, hyvä hyvä mammat. Haukutaan nuorta jota yleisen kännäilyn ja lusmuilun sijaan kiinnostaakin asioiden tekeminen ja aikaansaaminen. Ei mitään logiikkaa suurimman osan teidän viesteissä.
Äläpä yleistä palstamammoihin, kyllä ne on ne palstapersut jotka tuossa haukkuvat ja rienaavat ihan huolella. Ihan tyypillistä sille roskasakille.
Vierailija kirjoitti:
Buahaa, taidat itse olla tuolla huohottamassa ja kuolaamassa!! 😆
Miten aidon onnen tavoittelu voi vaikuttaa näin feikiltä?
Hämmentävää kuinka paljon tarjolla on tuollaista huuhaa valmennusta!!! Jos tuo nyt ei esitä vain dokkarin vuoksi niin hänellä on ahdistuneisuushäiriö.
Käsittelemätöntä seksuaalisuuntautuneisuutta? Isän hyväksynnän kaipuuta?
Katsoin jonkun matkaa ja totesin että vmp.