Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mun pitäisi tehdä?

whattodo
25.01.2016 |

Mun ystävä, sanotaanko vaikka Anna on naimisissa miehen kanssa, jonka nimi on, sanotaanko vaikka Reino. Noh, Anna ja Reino ovat olleet onnellisesti naimisissa 12 vuotta ja heillä on 4-, 8-, ja 11-vuotiaat lapset. Tai onnellisesti ja onnellisesti, sain vahingossa tietää Reinon pettävän Annaa hyvän ystävämme "Meijun" kanssa. Ilmeisesti suhde on kestänyt jo pidempään, kuulemani keskustelun perusteella. Minä, Anna ja Meiju olemme olleet ystäviä lukiosta asti. Olen todellakin järkyttynyt tilanteesta, mitä mun pitäisi tehdä? En olisi ikinä Meijusta uskonut tällaista, kaiken lisäksi hänkin on naimisissa. Reinoa olen aina pitänyt vähän lipevänä, mullekin joskus jotain vinkkaillut. Anna hehkuttaa mulle aina, kuinka huomaavainen mies Reino on edelleen, 15 vuotta kestäneen suhteen jälkeen. Kerronko Annalle? Kysynkö asiasta Meijulta? En haluaisi menettää välejäni keneenkään, enkä haluaisi olla perheenrikkoja.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin Meijulta, ja käskisin kertoa Annalle. Jos ei hän niin sitten minä.

Välit on pilalla, ja sen pilasivat Reino ja Meiju.

Vierailija
2/8 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, välit meijuun varmasti menee, ehkä Annaankin kun on noin kipeä asia.... Mutta mun mielestä pitää kertoa jos tietää luotetun ihmisen valehtelevan asiasta kuin asiasta. Kerrot Annalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen keskustelun siis kuulit? Tekisin sinuna mitä vastaaaja nro 1 sanoi.

Vierailija
4/8 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen keskustelun siis kuulit? Tekisin sinuna mitä vastaaaja nro 1 sanoi.

Reinon ja Meijun, oltiin iltaa viettämässä. Olivat tupakalla ulkona etupihalla ja mä käväisin viemässä roskat sivuovesta. En toki koko keskustelua kuullut, mutta puhuivat humalaspäissään ihan avoimesti asiasta :( -ap

Vierailija
5/8 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on siis soitettava Meijulle... Voi apua. Pakko varmaan tehdä se jo tänään, niin hirveä olo tästä kaikesta, vaikkei tää muhun periaatteessa liitykään.

Vierailija
6/8 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Teet ihan oikein.

Vierailija
7/8 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin Meijulle. Eipä puhelu kauaa kestänyt. Voitteko kuvitella, että se kielsi kaiken! Sanoi, että turha kertoa mitään Annalle, kun ei ole mitään kerrottavaa. Oon kuulemma ymmärtänyt väärin. Kun kysyin, miten voin ymmärtää niin ilmiselvän keskustelun väärin, oli kuulemma kiire, eikä ehtinyt nyt jutella. Voi ei, mitä mä nyt oikein voin tehdä?? -ap

Vierailija
8/8 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up