Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun mielestä esim. kuntosalin pukuhuone-etikettiin kuuluu se ettei siellä heiluta älyluurin kanssa epämääräisesti

Vierailija
25.01.2016 |

Tarkoitan sitä, kun on melko epämiellyttävää olla alasti tai lähes alasti siinä pukeutuessaan, jos lähistöllä joku puhelinaddikti käyttelee puhelintaan siinä asennossa ettei siitä voisi mennä vannomaan etteikö hän kuvaisi. En tosiaankaan sano että omalla kohdallani kuvattavaa edes olisi! tai riippuu millä mielellä tarkastelee, mutta tulipa vaan mieleeni tällainen tämän hetken aihe.

Sitä toivoisi jokaisen huomioivan tämänkin aivan kuten monet muutkin kirjoittamattomat sosiaalisen kanssakäymisen sopimukset. Siis harva varmaankaan tekisi mitään niin typerää, mutta en minä lähde arpomaan sitä ventovieraista ihmisistä, ventovieras on ventovieras kunnes mahdollisesti toisin on. Kun olen alasti, en erityisemmin halua että joku vieras ihminen sojottelee siinä puhelimellaan. Voi aikoja ja tapoja.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko pakko olla alasti?

Vierailija
2/20 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten onnistuu suihkussa käyminen, jos ei jossain vaiheessa ole alasti?

Vierailija
4/20 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti toive puhelimettomasta pukkarista salin henkilökunnalle. Voisivat nuorisoa infota ja laittaa huomiokyltit oveen. On todellakin ärsyttävää, myös uimahallissa!

Vierailija
5/20 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No katsos, eh, usein on tapana harrastaa liikuntaa eri vaatteissa, kuin missä on päivänsä ennen sitä viettänyt ja sen jälkeen taas. Mitähän halvattua varten pukuhuone on edes olemassa? Erikoista todella, mä luulen että se on etenkin selfieiden ottoa varten rakennettu. :O

Vierailija
6/20 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti toive puhelimettomasta pukkarista salin henkilökunnalle. Voisivat nuorisoa infota ja laittaa huomiokyltit oveen. On todellakin ärsyttävää, myös uimahallissa!

Ei nuorilta voi riistää elämää.

Vierailija
7/20 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut mieleenikään, ihan hyvä huomio ap siis. Tosin en ole teini enkä ota selfieitä mutta silti

Vierailija
8/20 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pointti, samaa mieltä! :)

Lisäksi ei ole kivaa ne selfiet kun ei niistä tiedä mitä siellä kuvan taustalla näkyy, vaikka siinä peilinkautta itseään yritetäänkin kuvata... Kiva siellä sitten olla kelteisillään vaatteita vaihtamassa.

Jos ei pysty pukuhuoneessa olemaan ilman puhelinta, niin pysyköön pois sitten kokonaan.

Vierailija
9/20 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän varten niitä pukukoppeja onkaan rakennettu..........

Vierailija
10/20 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eiköhän tästä ihan keskustelulla selvitä ettei tarvitse jälkiabortointeihin ryhtyä!

Vierailija
11/20 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on varmaan joku trendisalien juttu jossa nää perseenkuvaajat pyörii? Ei ole tullut kiinnitettyä mitään huomiota omalla kunnan salilla.

Vierailija
12/20 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota nuorelta puhelin - anna hänelle elämä.

Vierailija
13/20 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukukopissa kuvaaminen on aivan törkeää ja salin puolellakin kuvaaminen on todella mautonta. Ellei pukkari tai sali ole tyhjillään ja *oikeasti tiedät olevasi* paikan ainoa asiakas sillä hetkellä, niin kamerat pois.

Ottaa päähän kun, oma salini tykkää instagramissa kuvista joita jengi ottaa salilla vaikka taustalla näkyy muita treenaajia eli sali kannustaa tähän urpoiluun. :(

Vierailija
14/20 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun puolesta sellaiset kännykkäheilujat olkoot vaikka vanhuksia voivat sitten pysyä ulkona syömässä vaikka keltaista suklaahippulunta, jos ei tällaiset täysin simppelit monelle aivan itsestään selvät käytöstapavaatimukset julkisissa pukeutumistiloissa onnistu sen hetken ajan. Tuskin sinne kukaan asumaankaan jää. Ja voihan sitä puhelinta tietenkin käyttää siten ettei se aiheuta kenelläkään lähistöllä olevalle sitä tunnetta että mitäs toi tuossa nyt oikein tekeekään, eli suuntaa sen selkeästi siten ettei kukaan ole linjalla. Voisi yrittää olla sillä tavalla kivasti muutkin huomioiva.

Vierailija
15/20 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi miesten puolella ei tätä trendi-ilmiötä esiinny :)

Vierailija
16/20 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Nim.m. Salakuvauksen uhriksi joutunut ja siihen loppui kaikki vastaava harrastelu sekä uimarannalla käynti :(

Vierailija
17/20 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että kielletään kännykät? Nooo kertokaa neroudessanne miten se estetään? Kaikilla on nykyään kännykät, jätettäisiinkö ne sitten jatkossa jonnekkin respaan vai? Millä systeemilla? Toisekseen mä kuuntelen musiikkia mun puhelimesta salilla. En oo omalla (suositulla) salilla huomannut mitään kännykällä osoittelua tai huitomista. 

Vierailija
18/20 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis salin käytössääntöjen päivitys ja laput seinille huomauttamaan asiasta ainakin alkuun. "Otathan kanssatreenaajat huomioon. Ethän valokuvaa salilla."

Ei se niin vaikeaa ole.

Vierailija
19/20 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että kielletään kännykät? Nooo kertokaa neroudessanne miten se estetään? Kaikilla on nykyään kännykät, jätettäisiinkö ne sitten jatkossa jonnekkin respaan vai? Millä systeemilla? Toisekseen mä kuuntelen musiikkia mun puhelimesta salilla. En oo omalla (suositulla) salilla huomannut mitään kännykällä osoittelua tai huitomista. 

oletko täysi-ikäinen?

Vierailija
20/20 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan sitä, kun on melko epämiellyttävää olla alasti tai lähes alasti siinä pukeutuessaan, jos lähistöllä joku puhelinaddikti käyttelee puhelintaan siinä asennossa ettei siitä voisi mennä vannomaan etteikö hän kuvaisi. En tosiaankaan sano että omalla kohdallani kuvattavaa edes olisi! tai riippuu millä mielellä tarkastelee, mutta tulipa vaan mieleeni tällainen tämän hetken aihe.

Sitä toivoisi jokaisen huomioivan tämänkin aivan kuten monet muutkin kirjoittamattomat sosiaalisen kanssakäymisen sopimukset. Siis harva varmaankaan tekisi mitään niin typerää, mutta en minä lähde arpomaan sitä ventovieraista ihmisistä, ventovieras on ventovieras kunnes mahdollisesti toisin on. Kun olen alasti, en erityisemmin halua että joku vieras ihminen sojottelee siinä puhelimellaan. Voi aikoja ja tapoja.

Huomauta moisesta toiminnasta valvojille/työntekijöille.