Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vegaanit!! Ryhdyitkö vegaaniksi kertaheitolla, vai asteittain?

Vierailija
25.01.2016 |

Illan pohdiskeluja. Olen seksyöjä ainakin vielä mutta asteittain siirtynyt kasvispainotteisempaan ruokavalioon ja syön lihaa enää vain todella harvakseltaan. Vegaaniruokavalio kiinnostaa koska se on kiistatta eettisin ja ympäristöystävällisin. Tuntuu kuitenkin todella vaikealta luopua juustosta ja monista muista maitotuotteista. Erityisesti juustoja rakastan.
Niin elikkäs tässä ketjussa saat kertoa oman tarinasi siitä, että miten ryhdyit vegaaniksi :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eettisin ehkä, ympäristöystävällisin ei. Ellet sitten syö pelkästään kotimaisia kasviksia.

Vierailija
2/3 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asteittain. Ensin lähti lihat, joka ei ollut vaikeaa. Luomumunia söin jonkun aikaa, mutta ne ällötti minua. Tuli mieleen silmämunat ja lisäksi ne haisee pieruilta. Tykkäsin syödä juustoja ja juoda piimää, mutta lopulta niistäkin painoi syyllisyys. Koin myös fyysistä ällötystä juuston kumimaisesta koostumuksesta. Lopulta luovuin niistäkin. Näin jälkeenpäin huomaa sen pistävän hajun, mikä maitotuotteista lähtee. Paha haju. Vegaanina ei paina syyllisyys. Joissakin tilanteissa voin syödä ruokaa, johon on sekoitettu laktoosia, jos ei laktoositonta versiota ole saatavilla. Maitosuklaata ostin vielä joku aika sitten, mutta nyt sekin on jäänyt. En ole niin perso ruualle loppujen lopuksi. Näkkäri ja vesi on hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kymmen vuotta kasvissyöjä ja olen nyt siirtymässä vegaaniruokavalioon ainakin suurelta osin. Kasvissyöjänä on ollut tosiaan paljon kevyempi olla, koska omatunto on puhtaampi. Harrastan myös ruoanlaittoa ja olen opetellut tekemään niin hyviä kasvisruokia, että ei ole ollut liharuokaa ikävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän