Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies olla jotenkin liian komea?

Vierailija
25.01.2016 |

Naiset ovat usein minulle sanoneet, että näytän komealta ja on jotain särmää, mitä se ikinä lieneekään. Itse en osaa omaa naamaa arvioida. Ainakin se on aika epäsymmetrinen, pituuskin on vain 173 ja kapeahkot hartiat. Useimmat naiset ovat jotenkin hiljaisia seurassani ja kun olen itsekin hiljainen, niin ei oikein tule naisjutuista mitään.

Joskus sitten kun tulee vähemmän estynyt nainen vastaan, niin minä en taas osaa siihen suhtautua, vaan sanon esimerkiksi "kiitos", kun nainen kehuu komeaksi ja pyrkii lähemmäs. En oikein sitten muuta osaa sanoa, niin homma kuivuu nopeasti kasaan. En ole seurustellut ikinä, seksiä on ollut yhden naisen kanssa viime vuosikymmennellä, ikää yli 30. Hehheh.

En vain jotenkin usko tuohon liian komea -juttuun, kun en kuitenkaan mitään mallitasoa ole. Jotain muuta tässä on. Varmaan huono kehonkieli tms. Se on ainakin ihan selvää, että sosiaaliset taitoni ovat reippaahkosti keskitason alapuolella. Jos jotenkin saisin tietää, että olisiko kuitenkin naamakertoimesta kyse, niin voisin viestittää naiselle, ettei minussa ole mitään pelättävää, enkä ole pelimies, enkä pidä korkeita kriteerejä jne.

Tämä nyt oli vain tällainen ajatus ja purkaus. Kuvaani en laita tänne arvioitavaksi. Siinä kun on sellainen juttu, että ihmisillä on niin hyvä kasvontunnistus.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran hymyilet ystävällisesti kun sua lähestytään. Taidat nyt antaa ylimielisen kuvan itsestäsi ujoudellasi. Liian komea voi olla, mutta en mä sellaista edes yrittäis lähestyä jos ei kerran kiinnostaisi, siis mua.

Vierailija
2/16 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sulla on komea(hko) naama mutta 173cm miehelle yhdistettynä kapeisiin hartioihin... noh se on isompi miinus kuin komea naama on plussa. Tulee mieleen joku pikkupoika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään ulkonäkö ole ylitsekäymätön asia. Tai no, jollain oikein örkin näköisellä voi olla heikko flaksi, mutta ainakaan kukaan ei ole liian komea karkottaakseen naiset kokonaan.

Kyllä se on aina käytöksen ja ulkonäön kombo, joka vaikuttaa. Jos vaikutat ylimieliseltä tai et osaa viestiä omaa kiinnostustasi, niin jäät yksin.

Mutta jos osaat hymyillä nätisti ja puhua naiselle kuin ihmiselle (et siis heti iskutarkoituksella), sinulla on hyvät tsaanssit. 

Jos koet, että suullisesti häviät aina, yritä ensin kirjoittamalla. Nettituttavuuksista syntyy suhteita koko ajan!

Vierailija
4/16 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa miehet naisten perässä juokseminen, eihän siitä tule lasta eikä paskaa. Antaa naisten edes vaihteeksi ottaa rahtunen vastuuta sosiaalisista tilanteista. Jookos kookos.

Vierailija
5/16 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan on niin, että mieluummin pitkä mies ja vähän rumempi naamavärkki kuin niin että on lyhyt ja naamasta kivannäköinen.

Vierailija
6/16 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaan on niin, että mieluummin pitkä mies ja vähän rumempi naamavärkki kuin niin että on lyhyt ja naamasta kivannäköinen.

T. pitkä mies jolla vähän rumempi naamavärkki?

Vierailija
7/16 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kenenkään ulkonäkö ole ylitsekäymätön asia. Tai no, jollain oikein örkin näköisellä voi olla heikko flaksi, mutta ainakaan kukaan ei ole liian komea karkottaakseen naiset kokonaan.

Kyllä se on aina käytöksen ja ulkonäön kombo, joka vaikuttaa. Jos vaikutat ylimieliseltä tai et osaa viestiä omaa kiinnostustasi, niin jäät yksin.

Mutta jos osaat hymyillä nätisti ja puhua naiselle kuin ihmiselle (et siis heti iskutarkoituksella), sinulla on hyvät tsaanssit. 

Jos koet, että suullisesti häviät aina, yritä ensin kirjoittamalla. Nettituttavuuksista syntyy suhteita koko ajan!

"Kombo" ja "tsaanssit". Puistattaa.

Vierailija
8/16 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavan kerran hymyilet ystävällisesti kun sua lähestytään. Taidat nyt antaa ylimielisen kuvan itsestäsi ujoudellasi. Liian komea voi olla, mutta en mä sellaista edes yrittäis lähestyä jos ei kerran kiinnostaisi, siis mua.

Tämä on erittäin totta, hyvännäköiset ja ujot/hiljaiset ihmiset tulkitaan hyvin äkkiä leuhkoiksi ja ylimielisiksi. Hymyllä pääsee usein jo pitkälle. Paljon auttaa myös se että on aidosti kiinnostunut toisesta ihmisestä, eikä vain mieti koko ajan miltä itse vaikuttaa.

Vierailija
9/16 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehonkieli vaikuttaa todella paljon. Jos olet hyvännäköinen (eikä tarvitse edes olla mitenkään mallimaisen komea, poikkeuksellisen hyvännäköisillä seuraa on vaikka olisivat ja näyttäisivät aivan kusipäitä) ja vahingossa annat sellaisen kuvan, että olet ylimielinen, niin ei seuraasi helposti uskalla tulla.

Vierailija
10/16 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean lyhyt. En kelpuuttaisi.

Vierailija
11/16 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En huomannut ap:n tekstissä kysymystä "Kelpuuttaisitteko minut?"

Vierailija
12/16 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumaa se o jos mies o koree, sanoi vanha tätini aina.

Vierailija
13/16 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen niin komea, että naiset eivät uskalla lähestyä." :D

A) yliarvioit ulkonäkösi ja

B) lienet suolapatsas kuten arvioit itsekin

Vierailija
14/16 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pitää alkaa kiinnittää huomiota varmaan kasvojen ilmeeseen. Minulta ei vaan tule luonnollisesti sellaista vastaanottavaa ilmettä. Voisi ruveta kuivaharjoittelemaan. Kiitos vinkeistä.

- ap

Vierailija
15/16 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti 13 jatkaa.

Tarkemmin luettuna naiset olivat antaneet komeusarviointeja. Koettivat lohduttaa, kun et ole kelvannut.

Vierailija
16/16 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistäpä mitat tänne niin katsotaan kelpaisitko mulle edes yhdeksi yöksi.

T. toinen mies, usein komeaksi sanottu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän