Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Operaatio nykyisen kunnon parantaminen/ ylläpito.

18 v. nainen
25.01.2016 |

En oo siis mitenkään ylipainoinen, mutta lähellä rajaa mennään. Lääkäri on sanonut, että mitään hätää ei tässä vaiheessa todellakaan ole, mutta mun pitäis kuulemma tarkailla mun energia- ja kalorimääriä vähän, jottei ylipainon puolelle mentäis. Ja voin rehellisesti sanoo etten oo kroppaani todellakaan tyytyväinen. Okei ruokavalioo pitää muuttaa, sen oon tiedostanu jo kaua aikaa sitten. Herkut saa kyytiä (tuntuu pahalta hyväksyä tosiasia). Ongelmana tässä on liikunta. En oo itse mikään huima liikunnan ystävä ja kaiken lisäksi asun kaukana kaikesta (huom.mulla ei ole ajokorttia). En siis tiedä mitä mun kannattais tehä ton liikuntapuolen kanssa, koska itelläni ei oo mitää säänöllistä harrastusta. Kynnys lähtee liikkeelle on melko suuri. Jotenka mitenkäs teillä, laihduttajat ja kunnon ylläpitäjät, on tämmönen prosessi lähtenyt edes käyntiin jos liikunta on suuri kynnyskysymys? Ja vielä kun asuu kaukana kaikesta ja olis itse keksittävä jokin keino pitää kuntoa yllä. Mulla ei siis ole mahdollisuutta esim. käydä säännöllisesti salilla. Neuvot olis tässä vaiheessa ihan jees kun vielä en oo tehny kroppani eteen hirveesti mitään, mutten halua liiallisen painon taakkaa vaivaamaan mun arkea. Mun kaveriki sano et koskaan ei oo liian myöhästä ja mun tapauksessa tämmösen prosessin alotus vois olla vielä suhteellisen helppoo.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatta käydä ostaa kotiin vaik käsipainot ja muita kamoi mitä salilla on. Lisäks talvella kannattaa hiihtää, se pitää kuntoa oikeesti yllä. Kun käyt nyt vaikka hiihtämässä säännöllisesti ja tunnet olos kohenevan ja kuntos paranevan ni ei se liikunta oo enää niin suurta pakkopullaa. Jos löydät viel siihe kaverin mukaa niin sitten liikunta on tuplasti hauskempaa!

Vierailija
2/4 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtube on täynnä treeni- ja jumppavideoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene lenkille

Vierailija
4/4 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota alkuu iisisti. Ekaks vaa ruokavalio kuntoo, se tekee jo paljon. Vähitellen lisäät ulkoilua ja huomaat et kunto paranee. Kannattaa käydä tekee noin 1-2 tunnin liikuntasuorituksii. Sillo keskushermosto alkaa tuotaa endorfiiniä, jolloin liikunta ei tunnu enää vastenmieliseltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi